Advertentie | |
|
![]() |
|
Graag zou ik met je verder willen praten hierover dus mail me even of PM of zo: idmind@icqmail.com
In elk geval wil ik je deze tip geven: Pak een stoel, doe je schoenen uit en ga op die stoel zitten met je voeten plat op de grond. Haal een paar keer diep adem en span al je spieren eens aan. Allemaal dus om de beurt. Daarna ontspan je je spieren en doe je je ogen dicht. Probeer nu een denkbeeldige lijn te trekken vanaf de zon (de lucht boven je) naar de aarde waarbij je deze lijn vanaf je hoord (kruin, fontanell) via je stuitje naar de aarde laat lopen. Probeer dit een paar minuten vast te houden en stop dan. Dit is een manier om te aarden. Je bereikt daarmee dat je je meer realiseerd dat je op de aarde bent en het gevolg daarvan is dat je als het ware minder tussen hemel en aarde zweeft. Niet dat ik zeg dat je een zwever bent hoor. Maar ik bedoel het meer geestelijk. Maak kontakt met de wereld om je heen en probeer met dit alles kontakt te krijgen met de dingen die je plezier geven. Zelf ga ik vaak even een stuk wandelen en raak dan gewoon eens wat bomen aan.... beetje raar?? Mail me maar.....
|
![]() |
Die vriendschappen kan je misschien niet eens houden als je geen verandering in je leven brengt....
Ik vind dat je eng bezig bent...........en sorry maar ik heb niet altijd tijd voor je......klinkt hard maar door de computer kan ik ook niet merken of je me nodig hebt, helemala niet als jij het niet laat merken......
||
![]() |
Citaat:
en hoezo ben ik eng bezig? dat verwacht ik ook niet, helemaal niet zelfs... jij hebt je eigen leven en ik ook, punt uit... nee zo ben ik nou eenmaal kan ik ook niet helpen en ik kan niet meer doen dan mijn best... maar kmoet weer stoppen want ik moet leren
|
![]() |
Hmmz ben je nu boos?
Das namelijk niet echt de bedoeling maar ik heb het idee dat dit de enigste manier nog is waarop ik tot jou doordring. Enw at ik bedoel met eng, ik kan je neit meer volgen........ik bedoel naar dekerk gaan terwijl je niet in God gelooft omdat het leuk is?????? Het lijtk wel alsof jullie je eigen sekte begonnen zijn ofzo!
||
![]() |
Citaat:
![]() dat van de kerk heb je helemaal verkeerd opgevat meisie want zo bedoel ik het helemaal niet, kheb er ook een topic over geopend bij filosofie en levensbeschouwing moet je dat (nou ja mag) maar ffies lezen dan snap je het misschien wat beter heb nu helaas geen tijd om het uit te leggen... maar nee absoluut geen sekte hoor suus ben goed maar niet gek, maar blijkbaar denk jij dat wel van mij en ik moet zeggen dat me dat heel veel pijn doet nou ja kussies
|
![]() |
Ik maak me zorgen om je, is dat soms zo verkeerd?
Ik ken je niet meer, niet meer zo als je was...dus weet ik op het moment niet wat ik van je kan verwachten. En als ik eerlijk moet zijn, ik vertrouw het nite cht meer, ik heb op het moment echt het gevoel dat ik elk moment gebeld kan worden dat je dood bent..........
||
![]() |
Citaat:
maak je toch niet zo'n zorgen om me, het komt allemaal wel goed ik werk eraan (en nu kan ik het nog echt zeggen ook,weeral) er is vandaag heel veel gebeurd en tja ookal is het shit het gaat hoop ik wel een goede afloop hebben, je hoort het nog wel uitgebreid maar in ieder geval vrijdag heb ik een afspraak met de psychiater (jahoor nog iemand er bij ![]() ik doe het voor mijn moeder, ze weet nu alles (dus ook van het snijden) nou ja ik moet stoppen ik moet huiswerk maken ik hou van je meis en niets zal dat veranderen
||
![]() |
Citaat:
maar als het aan mij ligt gaan we ook nog gewoon praten hoor maar ja we hebben het allebei super druk en tja ik durf niet echt maar ja thx *kuffel*
||
![]() |
Citaat:
ik ben blij dat ik je vanmiddag toch ff goed heb gesproken ik had er echt veel aan hoor meis ik heb vandaag ook alles verteld aan danielle en dat heeft ook geholpen na vandaag is er toch wel een beetje een last van me af ik hou echt heel veel van je meis en het komt allemaal echt wel weer goed met me ik vecht er voor en ik zal nooit opgeven
|
![]() |
thx voor jullie steun, dat helpt me echt, echt waar
ben vandaag naar de psychiater geweest en hij vindt dat ik wel goed opweg ben maar dat ik nog heel veel aan mezelf moet werken en dat ik nog een hele lange weg heb te gaan, maar hij zei dat ik ook een sterke meid ben (gelukkig) ik heb ook met iemand van scouting gepraat met wie ik ruzie had (vooral vanaf mijn kant) en das wel een beetje uit gepraat er is zowieso de laatste dagen veel gebeurd (zie ook topic van mij: hoe moet ik ermee om gaan) en ik heb heel veel gepraat over alles en tis moeilijk maar het helpt thx *kuffel*
||
![]() |
Citaat:
wat ben ik nog voor je?
||
![]() |
Citaat:
Hmmz ik vat deze vraag misschien verkeerd op maar het komt op mij over alsof je vind dat ik niet duidelijk genoeg laat merken wat je voor mij betekend ofzo...maar ik denk dat het onzin is om te vragen omdat je het zelf toch wel weet.
||
Citaat:
.... Ze wil het misschien duidelijk weten.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
maar inderdaad wil ook wel een beetje zekerheid love you
||
![]() |
Citaat:
Ik heb misschie de laatste tijd wat afstand genomen, dat merkt gothicje ook wel, en dat is niet om haar te kwetsen maar misschien ook voor een deel om mezelf te sparen...ik heb geen gemakkelijk jaar en ben door haar problemen al een keer flink onderuit gehaald........dat kan ik er nu niet bijhebben.....klinkt misschien egoistisch en ik probeer er zoveel mogelijk te zijn maar die afstand heb ik ook even nodig....tot dat mijn leven weer helemaal op orde is.... Gothicje, misschien heb je zo antwoord op je vraag....het is niet echt duidelijk maar ik kan het niet echt goed uitleggen, er is teveel dat ik in een keer wil zeggen....... Ik geef heel veel om je en zal je niet zoimaar laten vallen, je bent en blijft mijn kleine zussie.
||
![]() |
Citaat:
ik heb het allemaal al eerder gehoord vandaar dus vat dit niet verkeerd op want ben niet kwaad of wat dan ook faith666: ben door haar problemen al een keer flink onderuit gehaald........ hum tja ook dat heb ik al tienduizend keer in mijn leven gehoord en niet alleen van jou, blijkbaar ben ik daar goed in he kheb er geen andere woorden meer voor
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
instabiele knie chiara_ | 13 | 05-10-2011 21:19 | |
Software & Hardware |
[Onstabiel internet] Constante upload van +/- 10KB Purgatori | 10 | 27-02-2007 15:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Vliegende schotel. Upke | 24 | 08-01-2004 09:18 | |
Software & Hardware |
[Nieuwe Computer] Welke onderdelen Joris | 57 | 28-07-2003 12:42 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Atomen, neutronen, cellen: allemaal een pot nat? perfectme | 23 | 13-12-2001 21:54 |