Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
En ja, zelfs in punk kan originaliteit zitten, maar ik denk alleen dat mensen die dat veel luisteren ook daadwerkelijk het verschil kunnen ontdekken. |
![]() |
|
NERD: Volgens mij geef je het geneens een kans. Punk is een vrij ruim begrip hoor. Tis niet enkel hoempapapunk met pseudo politieke teksten. Niks mis mee trouwens alleen niet mijn ding
![]() Andere dude: Wat heeft hun levensduur te maken met originaliteit. Ik zie de connectie niet echt, maargoed. Of bedoel je origineel op een manier van dat ze een van de eersten waren? UHHH alweer fout. Er zijn zoveel bands van voor 83 en sinds Suffer van Bad Religion uit is, is hun sound gewoon een soort kopie daarvan.
||
Citaat:
Elk NOFX album klinkt anders. En hun manier van punkrock maken verschilt ook enorm door er wat ska in de huffen of wat op de snellere tour te gaan. En nee, ik heb echt geen andere punkrock bands gevonden die orgineel blijven op zo'n lange termijn dat ze bestaan. De meeste bands worden oplaatst gewoon ruk en dat merk ik niet bij NOFX. En Pump up the valuum bijv. klinkt nog erg NOFX alleen beetje verfrissend, maar zoals je zei, tiz simpel enzo... maar dat wouden ze ook! Ze hebben gewoon studio sessies om bijv. iets op te nemen in 1 dag. Zodat je nog altijd het beetje trashy-achtig NOFX geluid houdt. Anyway, niet dat ik geen andere goede bands ken ofsow... De teksten van Bad Religion zijn natuurlijk nog steeds fokkin' goed. En de muziek blijft ook okay, hetzelfde verhaal daaro. Die blijven ook orgineel in HUN style. En als je dat als stinkende kutpunker het te 'pop-py' vind. ![]() Dan luister je toch mooi niet naar NOFX ![]() Oohja... een nieuw nummer van NOFX van hun nieuwe album... Franco Un-American is wel kut, alleen dat nummer blijft wel in je hoofd zitten ![]() ![]() /me heeft zin om het volledige album te horen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Diez nog ouder. En nog meer herrie... blablabla vals en noem maar op
||
Citaat:
|
ik kan nu wel gaan zeggen dat bijvoorbeeld dat metal gebleur niet vals klinkt en niet mooi is, maar dat is natuurlijk niet goed. Ik hou niet van die muziek, en k ga NIET zeggen OMDAT IK NIET VAN DIE MUZIEK HOU, dat ze geen talent hebben en hartstikke stom zijn enzo! De meeste metal bandleden zijn goed muzikanten. Net zoals NOFX ook heeft. En dan moet je dat dus niet gaan ontkennen omdat je de muziek niet leuk vind. Dat is zwak
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en waarom willen mensen nou altijd dingen benoemen. nofx is geen punk, het is gewoon nofx. ![]() je moet die begrippen gewoon heel luchtig opnemen..
||
Citaat:
||
Citaat:
maar de ene ´punkband´ is de andere toch niet? iedere band is anders, vergelijk ze dan niet met elkaar... maar we dwalen af... ja ik kijk ook vooruit naar de nieuwe nofx!!
||
Citaat:
Ik heb ze zaterdag gezien.. suppah! tof gewoon! Damn, die dudes maken pas energieke muziek, prachtig gewoon ![]() ![]()
||
Citaat:
*beschermt zich*
||
Citaat:
![]() achja wat jij vind, ik hou er gewoon niet van mensen en dingen in hokjes te stoppen.. iedereen heeft toch een eigen mening?!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
op welke release zit jij te wachten melancholy | 123 | 17-06-2003 10:05 | |
Muziek |
Beste album van.... meismyself | 16 | 04-06-2003 22:56 | |
Muziek |
Nieuwe NOFX cd! red_and_black | 94 | 03-06-2003 20:18 | |
Muziek |