![]() |
|
qua pijn viel het reuze mee... gewoon een dagje vrijnemen, s ochtends laten trekken, naar huis, pijnstillertje en lekker gaan slapen... 8 uur later voelt 't alleen nog maar duf aan, alleen met eten moet je voorzichtig doen (een klein weekje)
|
Alvast even zeggen dat ik nog geen verstandskiezen heb en ze dus ook nog niet heb laten trekken.
Maar mijn zus en mijn vader zijn er echt ziek van geweest! Mijn vader had hechtigen omdat de wortels niet recht zaten en dus weggesneden moest worden. En mijn vader is echt haast nooit ziek, laat staan dat hij midden op de dag naar bed gaat. Nu dus wel dus het was wel echt wat. Hierbij dus even duidelijk gemaakt dat het niet bij iedereen even zeer doet en dat niet iedereen er evenveel last van heeft. Toevallig weet ik dat het komt omdat, als de wortels recht zitten, ze hem er gewoon uit kunnen trekken en dus (haast) geen zenuwen enzo raken (wat de pijn maakt!) Heb je kiezen met van die wortels die niet zo recht staan? Van die haken zeg maar (wortels krom naar elkaar toe) , dan heb je een probleem, dan moet het vaak weggesneden worden en dat doet een beetje meer pijn. Kus, Alpha |
![]() |
|
Wickhed
![]() Was erg vroeg zei de tandarts, maar ze worden alleen getrokken als ze pijn doen\fout zitten oid. Bij mij hoeven ze er niet uit ![]() ![]() Gewone tanden heb ik wel eens laten trekken, alleen de 2e verdovingsspuit, die gaat er zow schuin in, die doet echt pijn ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'k zal wel laten weten of ik daarna ook nog leef. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eten & Drinken |
eten na verstandskiezen trekken/snijden poetic_tragedy | 24 | 21-02-2019 21:15 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen trekken spark88 | 24 | 10-12-2011 21:13 | |
Lichaam & Gezondheid |
Waar verstandskiezen trekken? anjali | 3 | 21-02-2009 00:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
verstandskiezen @Moon | 6 | 14-07-2005 00:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vraagje over narcose + verstandskiezen trekken... Verwijderd | 32 | 24-04-2003 19:01 |