Advertentie | |
|
![]() |
|
Ja ik kan ook niet huilen... Alleen wat ik nog veel erger vind is dat ik godverdomme geen gevoel heb!!! Ik word daar zo ziek van!! Mijn oma is afgelopen zomer overleden, nou okee ik hoefde niet te huilen das nie erg, maar ik voelde geen verdriet, ik weet nie wa ik verkeerd doe... Maar ik wil gewoon gevoel hebben.
||
Citaat:
Ik was 12 toen ofzo, geloof ik : kweet nie meer. Ik moest ook niet huilen, IK had iig ook niet de behoefte, verdriet had ik ook niet echt, (lastige vage emotie "verdriet") Ik vond het alleen maar "jammer" Dat me familie daardoor niet meer 1 of 2 keer per jaar bij elkaar kwamen, (had ik niet door vantevoren) em jah daar zou ik dan eerder om kunnen huilen. Ik kan eerlijk gezegd niet ontkennen dat ik eigenlijk vind dat huilen je zwak maakt ofzo. Terwijl ik weet dat dat niet perse zo is.
||
Verwijderd
|
Citaat:
je moet er mee leren omgaan denk ik.. en ik weet ook dat huilen geen zwakte is ofzo, maar toch denk ik er zo over.. best wel raar eigenlijk offtopic: wat heb je een lieve sig! kus |
![]() |
|
![]() |
Kweet niet of mijn toevoeging z\nog zo van belang is, maar ik ben er echt van overtuigd dat je niet hoeft te huilen om verdriet te hebben. Lekker egoistisch betrek ik het even op mezelf. Zelf voel ik me ondzettend klote de afgelopen tijd. Vriend overleden, ouders uit elkaar. Tuurlijk is dit niet
![]() Ga door met je leven! Je problemen of verdriet kan je op zoveel manieren uiten. don't worrie... Kus trt
|||
Citaat:
Citaat:
Het lijkt wel soms of we alleen verdriet e.d. mogen laten merken door huilen, en daarna moet het afgelopen zijn. Zo werkt het natuurlijk ook niet.
|
Verwijderd
|
Mijn broertje van bijna 9 jaar oud heeft me nog nooit zien huilen
![]() Daarvoor is al 4 jaar terug, toen mijn kat was overleden. En toen ik jonger dan 10 was huilde ik wel vaker, maar ook veeel minder dan voor mijn 6e bijv. Sinds mijn 6e huil ik dus steeds minder en sinds m'n 10e heel zelden. Tja, als ik niet huil dan huil ik niet, er is weinig aan te doen denk ik. |
![]() |
|||
Citaat:
Je vind dat je eigenlijk te weinig huilt? klopt dat? Zou je vaker willen huilen? waarom? offtopic eigenlijk (solly) Citaat:
||
Citaat:
![]() Huilen is geen verplichting. Het is niet de enigste manier om dingen te uiten of om op te luchten. Ik kan ook nooit huilen als er mensen om me heen zijn. Of nouja, ik huil dan veel minder snel. Op begrafenissen heb ik ook nog nooit gehuild, zelfs niet op de begrafenis van mn opa. Niet omdat ik het niet wil, niet omdat ik niet verdrietig ben, maar omdat ik het op de een of andere manier niet kan. Maarja als ik alleen ben kan ik het weer wel dus ja, het is niet dat ik helemaal niet kan huilen ofzo.
|
![]() |
Naja iig al heel erg bedankt voor jullie reacties!!!
En ik zal proberen er aan te denken dat t niet uit maakt hoe ik dan op de andere mensen overkom, en dat ik ook gewoon zonder te huilen verdriet kan hebben..... Maar toch zou t soms wel handig zijn om iets makkelijker te kunen huilen!!! |
![]() |
||
Citaat:
Dat is denk ik het verschil... Ik kon nooit huilen omdat ik me er misschien voor schaamde, ik weet t niet... Het voelde dan altijd alsof ik net zo lang als mogelijk MOEST vechten voor mezelf om ze binnen te houden...Niet loslaten...de hele tijd denken niet doen suus niet huilen...NIET DOEN! Ik wou duzz wel heel graag maar wou het zo lang mogelijk uitstellen zeg maar...Ik leg het misschien een beetje raar uit maar beter kan ik niet ![]() Ik hoop dat je het verschil ertussen wel een beetje snapt, Pessie
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
ja dat is lastig ik blijf erbij dat als je niet hoeft te huilen en er geen drang voor hebt, dan hoef je het ok niet te doen als het alleen maar is om anderen te laten zien dat je verdriet hebt. moeten anderen maar leren te begrijpen ofzo vind ik eigenlijk. Maar aan de andere kant moet je ook niet verbaast opkijken als de tranen veel later pas komen.
|
![]() |
Ik kan ook niet huilen. Gistermorgen is er van onze school iemand verongelukt, ik kende hem wel, en de leraren stonden de huilen voor de klas, en 'n aantal leerlingen deden mee, en in de hele school zag je mensen huilen, en ik kan dan niet huilen, al zou ik 't gewoon willen. Het gaat gewoon niet, al weet ik wel zeker dat ik 't net zo erg vind als degenen die wél huilen. Ik loop er nu al vanaf gisteren steeds aan te denken. Ik voel denk ik dan 't zelfde maar dan zonder te huilen. Tja........ dat is nu eenmaal zo....
|
![]() |
||
Citaat:
aan een ziekenbed? ![]() Mijn huil-grens ligt ook behoorlijk hoog... ik huil de laatste jaren denk ik gemiddeld 1 keer peer jaar, volgens mij bijzonder weinig. Ook als er dingen gebeuren waardoor ik me bijzonder ongelukkig en verdrietig voel (en daarvan zijn er genoeg gebeurd) en ook voel dat ik zou 'moeten' kunnen huilen, huil ik niet. Het enige wat mij (ten minste, dat is mijn evaring) aan het huilen kan krijgen is als ik erg in de war ben en behoorlijk moe. En niet snel kunnen huilen zie ik wel degelijk als een gemis; huilen kan ontzettend opluchtend werken... soms moet je gewoon ergens heen met je gevoelens en huilen is een goede methode. Ik geloof trouwens wel dat je niet bang hoeft te zijn dat anderen denken dat je niet echt verdrietig bent; als je verdrietig bent is dat altijd wel aan je te zien, of je nou huilt of niet. Voor jezelf blijft het natuurlijk wél ontzettend vervelend ![]()
|
Ik kan ook nooit huilen bij andere mensen. In mn eentje oke, maar bij andere gebeurt dat gewoon nooit. Dat is soms wel rot, want het is misschien raar maar doordat je huilt ziet de andere meteeen dat je het echt meent en dat je echt ff iemand nodig hebt zeg maar. Laatst moest ik wel bij mn vriend huilen, en sindsdien kan ik wel bij hem uithuilen
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Tja, bijna iedereen, maar mijn broertje van 8 nog niet helaas.. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk trouwens dat je verder komt in het leven wanneer je de mensen vertrouwt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Antidepressiva en andere psychische medicatie #3 coopergirl | 500 | 28-07-2007 06:52 | |
Psychologie |
Niet kunnen huilen in het bijzijn van anderen Verwijderd | 16 | 25-09-2005 13:30 | |
Psychologie |
niet kunnen huilen dead person | 53 | 28-04-2005 22:50 | |
Psychologie |
Tranen niet kunnen laten Verwijderd | 20 | 21-04-2004 18:01 | |
Psychologie |
niet kunnen huilen, kwaad, opgeven gothicje | 27 | 17-01-2003 13:58 | |
Psychologie |
Vrij onbelangrijk, dus als je betere dingen te doen hebt, lees het dan niet.. Morphia | 10 | 21-04-2002 13:56 |