Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb wat met dubbele namen
![]() 1 het een meisje is Emma Amber (Amber) 2 het een jongen is Jonas Ivar (Jonas) 3 het een tweeling jongens is Jonas Ivar (Jonas) en Olivier Henrik (Olivier) en Bent vind ik ook leuk 4 het een tweeling meisjes is Emma Amber (Amber) en Isabelle Floor (Floor)
||
Citaat:
![]() verder krijg ik een jongen en een meisje ( de eventuele rest schenk ik aan de burgerking op het Amsterdam`s centraal station ![]() en ze gaan heten: ofwel: Diederick-Jan en Anita, ofwel Anna-Roos en Arie ![]()
||
Citaat:
maakt niet uit die naam is gruwelijk, en ik ga em gebruiken
|
Nog maar eens een lijstje van welke NIET *goh wat hou ik hiervan*
jordy geoffrey zulma kenny wesley lesley lindsy ronny johnny purdey shirley herman gilbert kenneth sylvie valerie veroniek fanny conny adelheid frans mark fons sonja nadine christelle christy leo charity kimberly vanessa shania wim helmut heidi vicky benoni gino emilio sylvester jeanineke sabrina enzovoort |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Whaah ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pup is in onze familie de benaming voor het vrouwelijk geslachtsdeel, om 't maar even netjes te zeggen... En ik ken vrij veel mensen die het zo noemen dus ik zou m'n kind nooit zo noemen ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
voor 1 jongen: Matt, Spike, Jason of Orlando
voor 1 meisje: Kayleigh, Alex, Sam voor tweeling jongen: Spike en Matt voor tweeling meisje: Alex en Sam Ik ga voor de engelse namen, maar zoals ik er nu over denk neem ik later toch geen kinderen, maar kan altijd nog veranderen
|
![]() |
1 het een meisje is : Anais , Sterre , Diedelinde , Myrthe
2 het een jongen is : Seppe , Stef vind ik wel nog koel 3 het een tweeling jongens is : pfff, geen idee 4 het een tweeling meisjes is : Anais en Myrthe Welke naam(en) zou jij ze nooit geven? Stefanie , Eline, Michaal, Christophe, John(ny), Jeffrey ,... Denk je dat je naam iets uitmaakt voor welke/ wat voor een soort persoon je wordt? Nee.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Gezocht interview: kinderen uit arme gezinnen ReneeG | 0 | 07-12-2016 17:49 | |
Lifestyle |
Namen voor je kinderen, jongen en meisje Rivka | 96 | 07-08-2009 22:03 | |
De Kantine |
Leuke naam voor je zoon/dochter? Stefanie | 325 | 30-06-2004 23:48 | |
De Kantine |