Advertentie | |
|
![]() |
|
ik denk dat iedereen dat wel heeft.
misschien de ene sterker dan de ander, maar iedereen voelt het wel in zekere mate. daar kom je niet echt vanaf..daar wen je wel aan, maar als het bijvoorbeeld groter wordt (de groep waarvoor je spreekt) kan het enger zijn. een leraar van me vertelde er laatst over. leraren hebben het ook, mensen in de 2e kamer hebben het ook. in het middelpunt staan is ook wel eng, maar als je het vaker doet, went het.
||
![]() |
Citaat:
ik probeer het altijd te ontwijken,maar ik wil er graag van af |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik slaap echt die dag ervoor bijna niet, want ik weet dat ik ga faalen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had er erg last van, maar ben ook verlegen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind mezelf niet verlegen (iig een stuk mindr dan een paar jaar geleden), maar toch word ik ontzettend zenuwachtig bij een spreekbeurt oid. En het is vooral leuk als het op het einde van de dag is, dan is de hele dag ver****t.
(dat wordt vrijdag bij mijn eindexamenconert nog wat!) |
![]() |
|
Verwijderd
|
de laatste tijd heb ik er veel minder last van
![]() ![]() het ligt er ook erg aan of ik van te voren, bij een spreekbeurt oid WEET of ik aan de beurt kom. Zo moeten we bij muziek voorzingen, en ik wist 't niet. elke week was ik doodzenuwachtig, en dan krijg ik 't altijd koud en ga trillen. En wat ik bij de eerstvolgende presentatie bij muziek toen maar gedaan heb is vragen of ik die dag aan de beurt mocht, als eerste ![]() een goede voorbereiding helpt misschien ook, als je het eerst een heleboel keer verteld voor bv. je ouders. zo ging dat vroeger bij mij op de basisschool. zorg voor enthousiasme ![]() En 't vaker doen helpt zeker!!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en dat de omgeving waarin je 't moet presenteren ook uitmaakt... op de muziekavond in m'n eigen woonplaats zal ik wel een aantal mensen kennen. in zevenaar, waar ik twee weken later 't zelfde ga doen, ken ik eigenlijk niemand. maar iedereen daar kent elkaar wel :/ maar goed 't gaat lukken hoop ik ![]() en jij ook succes he! |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Vragen over angst. fizzle-fluffy | 29 | 23-09-2008 18:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Angst bang demoon1qaz | 1 | 13-10-2007 13:26 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Herbert Grönemeyer - Angst Killereyes | 9 | 01-12-2006 14:49 | |