Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Maaruh kwens je bij deze Veel Sucsex met leren ![]() Khoop dat je haal
||
Citaat:
![]() Jij ook succes hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ik moet morgen alle werkstukken en boekverslagen af hebben, dat is pas stressen, ik moet nog 2 boekverslagen, en alle plannen van aanpak, en logboeken nog doen dussssssssss
streeeesssssssssssssss
||
Citaat:
![]() ![]() @iwein: Das waar, ik begin ook pas op 19 Mei dus dan zijn het idd (nu nog) 25 dagen. Ik las alleen ergens op zon examen-site dat het er op dat moment nog 23 waren, vandaar ![]() |
![]() |
|
Ik zie er eigenlijk helemaal niet zo tegenop, ik denk dat ik het wel ga halen namelijk. Je hoort altijd van iedereen dat je er wel komt als je maar met voldoendes je examens in gaat, en je de examens gewoon goed leert en dus 'netjes' maakt. Dus het moet wel te doen zijn. Hoewel ik vast nog wel ga lopen stressen dat ik in tijdnood kom, maar ik ben vandaag begonnen met dingen doornemen en heb al planning gemaakt voor de vakantie, dus...
|
Verwijderd
|
Op zich kijk ik er niet echt tegenop ofzo, hoogstens tegen al het leren wat ik vanaf volgende week moet gaan doen. Ik wordt alleen wel redelijk zenuwachtig als de docenten vertellen waar we op moeten letten, hoe er nagekeken wordt, en waar we nog meer op moeten letten. Dan lijkt het opeens heel dichtbij allemaal....
|
![]() |
||
Citaat:
als je dagen gaat tellen, word je juist zenuwachtig. gewoon rustig doorleven en er zo weinig mogelijk aan denken. wel leren natuurlijk ![]() ik was trouwens het eerste examen helemaal niet zenuwachtig, maar het tweede heel erg. daarna heb ik geen zenuwen meer gehad.
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
zie ook net dat sinds '95 differentiaalrekening, partieel integreren enzo niet meer meedoet (= erg moeilijk), maar LOI gaf dat nog wel, dus dat kan ik mooi overslaan ![]() dus volgens mij word t vrij makkelijk vergeleken met voorbereiding, dus heb er wel zin in |
![]() |
||
Citaat:
het eerste viel me gewoon mee denk ik, en ik denk dat ik bang was dat de tweede dan toch niet meeviel ofzoiets.
|
|
|