Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2003, 20:16
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Maar hoe kijken jullie op dit moment tegen de examens aan?
Ben je zenuwachtig, nieuwsgierig, bang, gestresst, chagerijnig..whatever?!

Ik ben nieuwsgierig, heel erg zelfs, omdat ik nu wel es wil weten hoe het is..Verder misschien een beetje zenuwachtig omdat alles 'nieuw' is en omdat ik graag wil slagen Op dit moment nog niet gestresst of bang ofzo..
Advertentie
Oud 22-04-2003, 20:30
Sirenie
Sirenie is offline
Ik ben niet erg zenuwachtig, wel een beetje nerveus. Ik weet zeker dat ik het zal halen, ik moet alleen nog leren, en daar zie ik op het moment erg tegenop.
Oud 22-04-2003, 20:37
Andora
Andora is offline
bij mij op school proberen ze je wel zo zenuwachtig te maken als maar kan. Zelf probeer ik t me maar steeds als 1 groot proefwerk te zien, maar heb toch maar ff wat dingen opgezocht over ontspanningsmogelijkheden.
Maar opt moment heb ik zoiets van, laat maar komen, ben ik er tenminste vanaf
Oud 22-04-2003, 21:14
bumblebee
bumblebee is offline
T wisselt zich telkens af. Als ik bij M&O zit ben ik b-tje nerveus, als ik bij engels zit niet. Maar ik weet wel zeker dat ik een dag voor de examens de hele dag op de wc zit Naja, zien we dan wel weer...
Oud 22-04-2003, 21:15
Quistnix
Quistnix is offline
het valt allemaal best mee hoor..
Oud 22-04-2003, 21:15
Verwijderd
ik ben nog niet zenuwachtig ofzow, vandaag begonnen met leren en vanaf nu elke week aan een vak besteden. dan nog 1 week over om een beetje te oefenen en dan moet het lukken
Oud 22-04-2003, 21:17
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Beginne we nu al het gezeik te krijgen van of je nu zenuwachtig, nieuwsgierig, bang, gestresst, chagerijnig ben van je examens die pas over een maand beginne. Ga eerst eens relax genieten van het mooie weer en de vakantie die je heb !!!!!, stelletjuh gekken
Oud 22-04-2003, 21:21
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-04-2003 @ 22:17:
Beginne we nu al het gezeik te krijgen van of je nu zenuwachtig, nieuwsgierig, bang, gestresst, chagerijnig ben van je examens die pas over een maand beginne. Ga eerst eens relax genieten van het mooie weer en de vakantie die je heb !!!!!, stelletjuh gekken
Ik moet veel leren eikel, ik kan niet genieten van de vakantie die ik heb want die heb ik niet op deze manier. Jij zit op de Havo, en aan je reactie te zien hoef je niet veel te leren, maar ik zit op het gymnasium en daar moet ik dus moeite voor doen ja.
Oud 22-04-2003, 21:23
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-04-2003 @ 22:17:
Reageer dan niet
Oud 22-04-2003, 21:26
Stighting Kris
Stighting Kris is offline
Citaat:
Sirenie schreef op 22-04-2003 @ 22:21:
Ik moet veel leren eikel, ik kan niet genieten van de vakantie die ik heb want die heb ik niet op deze manier. Jij zit op de Havo, en aan je reactie te zien hoef je niet veel te leren, maar ik zit op het gymnasium en daar moet ik dus moeite voor doen ja.
Eikel ?¿?¿ Relax , Wie zegt dat je op de havo niet veel moet leren , maar ik ga nu niet beginne met leren man , want kvergeet dan toch de helft weer dusz , kheb er nix op tegen als je nu al aan t leren ben , maar ik vind dat gezeur gewoon een beetje overdreven van owh ben jij al zenuwatig voor je examen snapie
Maaruh kwens je bij deze Veel Sucsex met leren
Khoop dat je haal
Oud 22-04-2003, 21:26
Iwein
Iwein is offline
heeh

heb al vanaf 20 dagen geleden in msn naam counter... nog 29 dagen, nog 28 dagen, nog 27 dagen

begin toch wel zenuwachtig te worden
Oud 22-04-2003, 21:33
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
iwein schreef op 22-04-2003 @ 22:26:
heeh

heb al vanaf 20 dagen geleden in msn naam counter... nog 29 dagen, nog 28 dagen, nog 27 dagen

begin toch wel zenuwachtig te worden
Nog 23 dagen
Oud 22-04-2003, 21:34
Verwijderd
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 22-04-2003 @ 22:33:
Nog 23 dagen
hou alsjeblieft op
ik WAS nog niet zenuwachtig
Oud 22-04-2003, 22:02
AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik heb nu school onderzoeken..

Maargoed, weet zelf ook wel dat ik zal slagen.

Hoef maar voor bepaalde vakken echt te leren.
Oud 22-04-2003, 22:06
Sirenie
Sirenie is offline
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-04-2003 @ 22:26:
Eikel ?¿?¿ Relax , Wie zegt dat je op de havo niet veel moet leren , maar ik ga nu niet beginne met leren man , want kvergeet dan toch de helft weer dusz , kheb er nix op tegen als je nu al aan t leren ben , maar ik vind dat gezeur gewoon een beetje overdreven van owh ben jij al zenuwatig voor je examen snapie
Khoop dat je haal
Sorry. Ik relax al. Dat zei ik niet. Dan zou ik ook nu nog niet maar gaan leren. Gelukkig. Laat ons lekker zeuren. Het leren zal wel lukken, al hoop ik 10 kilo af te vallen van de stress , en ik zal het zeker halen, ik denk misschien zelfs zonder leren (moet ik wel een beetje mazzel hebben), maar dan zal ik wel met hele slechte cijfers eindigen en dat wil ik niet, want daar heb ik niet 6 jaar voor geploeterd.

Jij ook succes hoor , maar je reactie was een beetje bekrompen, geef toe (die eerste).
Oud 23-04-2003, 07:36
Quistnix
Quistnix is offline
Citaat:
Stighting Kris schreef op 22-04-2003 @ 22:26:
Khoop dat je haal
Begin met de nederlandse grammatica eens te bestuderen zou ik zo zeggen.
Oud 23-04-2003, 08:27
Verwijderd
Vorig jaar voelde het erg fijn toen ik na alle spanning eindelijk eens echt mocht beginnen, dat zal dit jaar wel weer zo zijn.
Oud 23-04-2003, 10:00
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 22-04-2003 @ 22:33:
Nog 23 dagen
nu nog 26...

ik begin op 19 Mei pas

(en ben 18 mei jarig...jeej)
Oud 23-04-2003, 10:05
hippie jesse
hippie jesse is offline
ik moet morgen alle werkstukken en boekverslagen af hebben, dat is pas stressen, ik moet nog 2 boekverslagen, en alle plannen van aanpak, en logboeken nog doen dussssssssss
streeeesssssssssssssss
Oud 23-04-2003, 10:06
hippie jesse
hippie jesse is offline
dus dan kan ik me afvragen: Wat doe ik op dit forum???????
Oud 23-04-2003, 10:35
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 23-04-2003 @ 11:06:
dus dan kan ik me afvragen: Wat doe ik op dit forum???????
Precies

@iwein: Das waar, ik begin ook pas op 19 Mei dus dan zijn het idd (nu nog) 25 dagen. Ik las alleen ergens op zon examen-site dat het er op dat moment nog 23 waren, vandaar
Oud 23-04-2003, 12:58
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
godver, dan al?
Oud 23-04-2003, 15:07
Esmée
Esmée is offline
Ik zie er eigenlijk helemaal niet zo tegenop, ik denk dat ik het wel ga halen namelijk. Je hoort altijd van iedereen dat je er wel komt als je maar met voldoendes je examens in gaat, en je de examens gewoon goed leert en dus 'netjes' maakt. Dus het moet wel te doen zijn. Hoewel ik vast nog wel ga lopen stressen dat ik in tijdnood kom, maar ik ben vandaag begonnen met dingen doornemen en heb al planning gemaakt voor de vakantie, dus...
Oud 23-04-2003, 15:15
Verwijderd
Op zich kijk ik er niet echt tegenop ofzo, hoogstens tegen al het leren wat ik vanaf volgende week moet gaan doen. Ik wordt alleen wel redelijk zenuwachtig als de docenten vertellen waar we op moeten letten, hoe er nagekeken wordt, en waar we nog meer op moeten letten. Dan lijkt het opeens heel dichtbij allemaal....
Oud 23-04-2003, 16:38
shaya
shaya is offline
nou over een maad moet ik nog 1 examen doen. en nou net die waar ik ut meest tegenop kijk
Oud 23-04-2003, 16:38
wazzup007
wazzup007 is offline
waarin?
Oud 23-04-2003, 17:56
Iduna
Iduna is offline
Ik heb werkelijk geen idee. (Ik ben nog bezig met dingetjes die niet veel met 't examen te maken hebben..)
Oud 23-04-2003, 18:52
Roos
Roos is offline
Ik kan me er echt niet druk om maken...
Oud 24-04-2003, 12:25
hippie jesse
hippie jesse is offline
21
Oud 24-04-2003, 14:49
ekki
ekki is offline
Citaat:
hippie jesse schreef op 24-04-2003 @ 13:25:
21
weetje...

als je dagen gaat tellen, word je juist zenuwachtig. gewoon rustig doorleven en er zo weinig mogelijk aan denken. wel leren natuurlijk !

ik was trouwens het eerste examen helemaal niet zenuwachtig, maar het tweede heel erg. daarna heb ik geen zenuwen meer gehad.
Oud 24-04-2003, 15:27
*Sneeuwmuts*
*Sneeuwmuts* is offline
Citaat:
ekki schreef op 24-04-2003 @ 15:49:
weetje...

als je dagen gaat tellen, word je juist zenuwachtig. gewoon rustig doorleven en er zo weinig mogelijk aan denken. wel leren natuurlijk !

ik was trouwens het eerste examen helemaal niet zenuwachtig, maar het tweede heel erg. daarna heb ik geen zenuwen meer gehad.
Waarom voor die tweede wel heel erg en de rest niet? Was het wiskunde ofzo?
Oud 24-04-2003, 20:29
Iwein
Iwein is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 24-04-2003 @ 16:27:
damn,,.. net examenbundels wiA, nederlands, engels doorgelezen... die examens worden iig een supermakkelijk,.. volgens mij heb ik de examens highly overrated

zie ook net dat sinds '95 differentiaalrekening, partieel integreren enzo niet meer meedoet (= erg moeilijk), maar LOI gaf dat nog wel, dus dat kan ik mooi overslaan

dus volgens mij word t vrij makkelijk vergeleken met voorbereiding, dus heb er wel zin in
Oud 24-04-2003, 21:10
ekki
ekki is offline
Citaat:
*Sneeuwmuts* schreef op 24-04-2003 @ 16:27:
ik heb geen idee, want volgens mij was dat hele examen helemaal niet zo bijzonder. ik vond het ook maar raar, maar het was wel zo.

het eerste viel me gewoon mee denk ik, en ik denk dat ik bang was dat de tweede dan toch niet meeviel ofzoiets.

Regels voor berichten