![]() |
|
![]() |
Beginnen met z'n lul overal te likken en te kussen, dan alleen de eikel in je mond nemen en zuigen en dan hem half in je mond nemen en hem rondjes laten draaien met je hand terwijl je met je tong ermee speelt.
Als ie bijna klaarkomt met je hand erbij hem aftrekken terwijl je zijn eikel zuigt en likkt en slikken he ![]() |
![]() |
|
Toch is aan me vriendin vragen wat ze nou eigenlijk doet, daar beneden. Tis wel lekker iig!
![]() Moeilijke vraag. Uhm...in het begin afwisselend zuigen, likken (op m'n eikel voel ik daar niet veel van, onder m'n zak des te meer ![]() Zo goed? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
nou ehm moeilijke vraag, maar dit komt aardig in de buurt:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Hallo Poesiefox.
Het lekkerste is wanneer het meisje eerst langzaam over mijn hele penis en ballen likt. Daarna mijn voorhuid naar achteren schuiven, en voorzichtig eerst mijn eikel kussen en met haar tong van die rondjes draaien net op het randje. Vooral bij dat v-tje aan de achterkant is verukkelijk. Daarna met de ene hand mijn ballen vasthouden en zachtjes masseren, met de nadruk op ZACHTJES, en met de andere hand aan mijn penis trekken terwijl ze mijn penis lekker diep langs haar strak dichtgehouden lippen laat glijden. Wel de hand en de mond bewegingen tegelijk laten gaan. Wat dan weer gevolgd wordt door heerlijk zuigen op mijn eikel, want dat blijft toch het lekkerste vind ik persoonlijk. Deze laatste twee afwisselen (dus zuigen op de eikel en dieper erin en ook aftrekken) totdat ik het bijna niet meer hou... Dan stoppen!!! Even wachten... En weer van voren af aan beginnen.... Dat een keer of drie a vier doen, en dan op het hoogte punt mijn penis niet te diep in haar mond nemen, maar wel zo dat mijn eikel in ieder geval wel in haar mond is verdwenen. En dan mij heerlijk laten spuiten. Het mooiste persoonlijk is dan dat ze "de lading" doorslikt, maar als ze het zo langs haar mond naar buiten laat sijpelen vind ik dat ook heerlijk. Dit alles met respect voor de vrouwen, want wil een meisje dit allemaal niet, dan hoeft ze het ook niet jongens! Simpel zat, dat heb je maar te respecteren toevallig. Maar zo heb je ongeveer wel mijn ideale pijpbeurt te pakken.... Nog een heel klein tipje: tanden zijn niet fijn, maar als ze heel af en toe heel zachtjes in mijn eikel bijt, is dat best lekker. Zolang de tanden maar niet over de eikel schuren, want dat is een echte afknapper. Maar jouw antwoorden op andere topics lezende, zal je dat heus wel snappen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Veel pijpplezier in ieder geval. Je vriend mag blij zijn met jou.... Greetz, Mike |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Onzin |
I Summon Panopticon! Verwijderd | 46 | 09-10-2018 20:32 | |
De Kantine |
Kwoots van forumers Miekje* | 34 | 19-07-2009 13:44 | |
De Kantine |
De kunstmatige insaaiminatiekliniek van Dr. van Holland - #545 Verwijderd | 35 | 07-03-2009 10:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn levensverhaal Verwijderd | 13 | 08-04-2005 20:28 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Seksualiteit |
Waar spuiten? Black-X | 51 | 08-09-2004 10:47 |