Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ben nu op 3/4 van het album, bevalt nog steeds wat ik hoor. Maar of het nu vooruit is gegaan sinds Natural Born Chaos, ja tis een stuk melodischer, meer cleane zang heb ik het idee. Tja wat je zegt, soms een beetje van hetzelfde. Vind het op zich wel goed klinken, alleen is het volgend jaar nog wel metal dan? ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
argh soilwork heerscht!
Ook al heb ik pas paar nummers gehoord met da kutgeluid hier op school, zover ik et kan horen is zang van Bjorn wel een vooruitgang Maar zoals te verwachten een verlengde van NBC, maar mij zal je daarover niet horen klagen aangezien die cd heerscht Maar ach jonge band, die hebben nog energie teveel en maken wat meer cd's, en in sommige gevallen hoort een band niet TE veel te veranderen Kzal em straks es beter beluisteren voor de eindconclusie maar zover ik et tot nu toe hoor klinkt ie zeker goed ![]()
Laatst gewijzigd op 10-03-2003 om 08:28. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
wacken 2006! Verwijderd | 102 | 09-08-2006 22:25 | |
Muziek |
Soilwork tour afgelast Verwijderd | 8 | 02-03-2006 17:40 | |
Muziek |
Soilwork - Stabbing The Drama Master of Puppets | 29 | 18-12-2005 20:42 | |
Muziek |
Disarmonia Mundi - Fragments Of D-Generation Master of Puppets | 12 | 16-05-2004 16:47 | |
Muziek |
Grootste teleurstelling na lang wachten op een nieuw album?? toemba | 53 | 08-07-2003 20:43 | |
Muziek |
Bandstoernooi Verwijderd | 57 | 08-04-2003 12:04 |