Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Vroeger was ik vrij agressief en kon het zonder reden gebeuren
![]() Nu hou ik me meestal in, maar soms... Mensen op school omdat ze zo zielig zijn en niet verder willen kijken dan hun eigen achterlijke leventje en mijn dag dan lopen te verzieken door te blaten hoe interessant zij wel niet zijn en hoe oninteressant en gek ik wel niet ben... Gekken op de weg, dat ze leren rijden, ik ben gvd ook 3 keer opgemoeten. Politici owv hun gezeik De bevolking van Nederland omdat ze intrappen in dat gezeik Buschauffeurs die mij niet willen laten opstappen een halte vroeger, omdat die halte voor hen niet officieel is maar ze komen er wel langs. Leraren die geen idee hebben waar ze t over hebben. Computers die niet doen wat ik zeg. Mijn familie die gewoon gestoord is en altijd ruzie zoekt. En vast nog wel wat, maar dit is wel genoeg, no? |
![]() |
||
Citaat:
|
jazeker wel....zit er zown irritant kutjong me haar te molestreren (waar ik een half uur op gedaan heb met hele erge inspanning) , ren ik hem achterna en haal ik hem onderuit en ga ik bovenop um zitten ofsow..of gewoon een ram voor zn smoel vink ook wel oke...
meestal doe ik dat omdat hun gedrag dan zeer ergerlijk is...of als ze gewoon nix doen...vink ook wel geinig
|
Verwijderd
|
heel lang geleden....
toen heeft een jongen zich verdomme niet inkunnen houden bij mij, en een tijdje later zei een vriendin van me, die dat wist; dat jij iets met m wil t sloeg totaal nergens op en toen had ik haar bijna in elkaar getrimt... nahjah dr kwamen leraren aan :/ |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ja zo vaak..
bijvoorbeeld als ik zeker weet dat ik gelijk heb terwijl diegene gewoon eigenwijs blijft volhouden... Grr kan me er nu gewoon al aan irriteren.. Of als mn superlange mailtjuh naar mn schatje al zon 4 a 5 x is mislukt door een fout in de internet explorer waardoor ik hem zoveel x opnieuw heb kunnen doen.. dan wil ik iedereen die ik tegenkom ( bekende of niet bekende mensen) wel slaan..
||
Citaat:
gaan ze boomstammen en takken op de halfpipes etc leggen ![]() ![]() ![]() irritant.. en als je er dan wat zegt krijg je gelijk die hele famillie pover je heen.. serieus waar... ze rennen altijd gelijk naar huis om hun broers etc erbij te halen als jij vraagt "wil je dat aub even weghalen want ik was aan het boarden"
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() of is dit de uitzondering die de regel bevestigd? er is iig 1 persoon waarvan ik zijn schedel van zou willen opensplijten ;p |
![]() |
||
Citaat:
Ik zou het helemaal niet ERG vinden om JOU in het ZIEKENHUIS te trappen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ten eerste zit je namelijk achter een beeldscherm, ten tweede zou ik je zo enorm snel gevloerd hebben dat je niet eens tijd hebt om klootzak te zeggen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Kereltjes ga alsjeblieft aan school werken of iets anders nuttigs doen want op deze manier maken jullie jezelf alleen maar belachelijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Welke roos heb jij wel eens aan je vriend(in) gegeven? Chasin' | 52 | 27-01-2007 17:01 | |
De Kantine |
Heb jij wel eens de kelder van je medeforummers gezien? Igorrrai | 7 | 06-03-2006 20:09 | |
Seksualiteit |
Heb jij wel een sex in het openbaar gezien echt neuken?? Maradinus | 78 | 11-05-2003 16:41 | |
Liefde & Relatie |
ben jij wel eens gebruikt? Violet15 | 28 | 13-11-2002 12:51 | |
De Kantine |
heb jij wel eens wat gewonne? Gwenniej | 69 | 29-08-2002 16:17 |