![]() |
|
![]() |
Ja ik stond een keer te wachten in de V&d voor iets te passen. En het duurde maar lang en het duurde maar lang.
Ineens kwam degene, met wie ik daar was aanlopen, en die keek net door het kiertje heen. Ze wees naar me dat ik moest komen waren daar twee ant 'jeweetwellen' hihi en ik dacht al waarom giechelen die zoveel!!!! ![]()
|
Ik liep een keer met een paar vrienden over een camping in Frankrijk om een uur of drie 's nachts. Hoorden we ineens een meisje kei hard kreunen op ongeveer twintig meter afstand. Dus wij gingen nog eens goed kijken waar dat geluid vandaan kwam. Het kwam uit een tentje, in dat tentje was een lampje aan en je zag net mooi de silhoutten van die twee mensen bewegen
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Jaren geleden liepen ik en mn broers en mn oma en tante door het bos op vakantie. Was er een stel tussen hoog gras bezig. Mn tante zo: wat zijn die nou toch aan het doen?
Mn broer: wat denk je?? tante: ohhh ![]() Toen stonden we nog een minuut ofzo te kijken (waarom weet ik niet), en die jongen die bovenop lag keek terug naar ons, maar ging gewoon door ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Toen ik een jaar of 9 was, speelde ik met een buurjongetje. We waren een beetje rond aan het rennen over straat etc, toen ineens een man ons riep en zei dat er een hele mooie en lieve hond in die en die auto zat. Wij liepen dus naar die auto toe en keken naar binnen (we moesten echt onze handen tegen de ruit zetten om iets te zien, want het was best donker).. en natuurlijk lagen daar twee mensen flink te krikken, niet normaal meer... We schrokken en zijn weggerend
![]() Ook een keertje m'n overbuurmeisje van 19 in de auto met haar vriend, m'n zus was toen nogal ruzieïg met haar en was haar aan het begluren, ze riep mij en met een verrekijker keken we zo de auto in. Vervolgens kwam er een groepje jongens langs de auto gelopen, dat was wel leuk om te zien ![]() ![]() |
![]() |
|
1 keer was ik 1 ofzo en op kamp met de zeeverkenners...we deden een nachtelijke dropping, en toen kwamen we langs een hele donkere parkeerplek. En daar stonden aardig wat auto's...bleek het een soort van nachtelijke ontmoetingsplek te zijn voor homo's. En wij dus indd in 1 van die auto's kijken, was een homo - stelletje lekker bezig...
en de andere keer was niet echt neuken ofzo, maar wel ranzig.Ik was met een paar vriendinnen bij een meertje in een bos, waar bij mooi weer heel vaak mensen zijn. We gingen daar piknicken in onze bikini's. Stond op een gegeven moment een of andere ranzige vent vlabij ons, die zich af stond te trekken....Echt zoooo vies. Dus wij aangifte doen bij de politie (waren daar ook allemaal kleine kinderen en die wouden we dat dus wel besparen) ging die agent allemaal van die wazige vragen stellen, zoals: Het je ook gezien met welke hand hij zich aftrok? en Weet je of hij is klaargekomen? Ow ja, daar hebben we ook echt zo naar gekeken... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
Dat lijkt me wel een mooi gezicht, met schaduwen!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb overigens ook nog andere smerige dingen gezien, niet echt neuken, maar een keer een vent in de McDonalds, hij zat tegenover me, naast m'n zus en was lekker met zichzelf aan het spelen... Echt goor... Hij is er toen uitgezet
![]() En een keertje in de trein. Een vent ging verdacht beschut achter z'n koffertje zitten en keek continu rond om te controleren of iemand keek. Ik zat achter hem, kon niet zien wat hij deed maar had wel meteen door dat hij íets deed. Telkens wanneer ik niet naar hem keek, keek hij naar bij en kon ik soms in het raam zien dat z'n arm vluchtig bewoog. Op een gegeven moment zag ik een mevrouw die hem kennelijk wél goed kon zien vrij pissig opstaan en weglopen om vervolgens ergens anders te gaan zitten. Ik stond toen ook maar op en zag meteen waar hij mee bezig was, juist toen hij klaarkwam... echt goor ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik zat een keer met een maat van mij in de trein op reis in zweden. Toen kwam er een meisje en die voerde hem helemaal heel erg dronken, en toen ze allebij heel erg dronken waren toen begon zij hem midden in een vrij grote treincoupe te pijpen terwijl ze gewoon tegenover 2 compleet onbekende mensen zaten. Dat was aardig maf.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De (cu2) sexvragenlijst Some | 41 | 25-04-2020 22:14 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |