Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2003, 14:37
muurbloem
muurbloem is offline
Dit is even raar om uit te leggen..

Ik krijg al drie jaar les van een heel speciale man en een paar maanden geleden zijn we begonnen met smsjes naar elkaar te sturen. Het begon vrij onschuldig, maar nu vertellen we elkaar alles. Hij weet heel veel van mij en ik van hem. We fantaseren ook over elkaar. We vertellen elkaar wat we willen.
Maar hij is al een aantal jaar getrouwd. Hij zegt me ook dat hij nooit verder zal gaan dan woorden. Maar dat weet ik zo niet..

Velen denken nu dat dit vies is. Dat dit niet kan, maar ik voel me hier goed bij. Ik voel me goed bij hem.

Kan iemand me zeggen dat een goede relatie met een leraar wel mogelijk is? (al is het maar vriendschappelijk) want ik krijg alleen maar onbegrip van andere mensen die het weten..

xxxxxxxxxx
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-04-2003, 14:39
whizzer
whizzer is offline
Die man is getrouwd. Dat is al genoeg. Die man zal, als het er op aan komt, altijd voor z'n gezin kiezen. Dat kan ik je nu al vertellen. Je kunt best een vriendschap met em onderhouden, maar ik zou vooral niet verder gaan dan dat als ik jou was.
Oud 21-04-2003, 14:59
born2dance
born2dance is offline
whizzer -> helemaal mee eens. je hebt geen kans op langdurige relatie met je leraar, omdat hij al getrouwd is

Het is mij trouwens het laatsts opgevallen dat het heel erg handig is om een leraar als vriend te hebben. Dat lijkt niet zo, maar er zijn momenten waarop je zal wensen dat een van de leraren jou begrijpt en goede raad kan geven.

En dit is helemaal niet vies of zo. smsjes sturen gaat ook mij te ver maar je moet het zelf weten.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:26
Verwijderd
Leraren die met hun leerlingen SMS'en sporen sowieso niet.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:30
Severus
Severus is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 16:26:
Leraren die met hun leerlingen SMS'en sporen sowieso niet.
Leraren die met hun leerlingen e-mailen ook niet? Mijn leraar wou me namelijk zijn e-mailadres geven (heeft 'ie uiteindelijk niet gedaan, waarschijnlijk vergeten)...

O, en een vriendin van mij heeft ook een tijdje met haar leraar gemaild, gebeld en gesmst...

Groetjes,

Ripper
Oud 21-04-2003, 15:31
Verwijderd
Er is wel een verschil tussen mailen en SMSen. Ik heb ook contact met mijn docenten via mail, maar dat is zakelijk. SMSen is een vorm van communicatie die per definitie geschikt is voor niet-zakelijk verkeer. Daarom vind ik het nogal raar dat docenten dat met hun leerlingen doen.
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:35
Ceiridwen
Ceiridwen is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-04-2003 @ 16:31:
Er is wel een verschil tussen mailen en SMSen. Ik heb ook contact met mijn docenten via mail, maar dat is zakelijk. SMSen is een vorm van communicatie die per definitie geschikt is voor niet-zakelijk verkeer. Daarom vind ik het nogal raar dat docenten dat met hun leerlingen doen.
Ik krijg ook wel es mailtjes van een leraar, maar das inderdaad gewoon zakelijk. In een smsje zou al die informatie niet passen...

Mja. Laatmaar.
Oud 21-04-2003, 15:55
Verwijderd
Ik denk dat smsen en elkaar alles vertellen erg ver gaat... Enige voor van afstand is in een leerling-leraarrelatie erg belangrijk. Denk dat de leraar niet zo slim bezig is eigenlijk...

Natuurlijk is het fijn om een leraar te hebben waarmee je het goed kunt vinden en die je vertrouwd, maar dat is een groot verschil met een leraar die jou persoonlijke dingen smst.

En inderdaad: een echte relatie zit er niet in, hij zal altijd voor zijn gezin kiezen...
Met citaat reageren
Oud 21-04-2003, 15:58
charly not
charly not is offline
hoe oud is je leraar eigenlijk?
Oud 21-04-2003, 16:05
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
smsjes met "ik houd van je" en "ik zou nu best naast je willen liggen in bed" nou niet bepaald vriendschappelijk. Eerder seksueel.
Oud 21-04-2003, 16:14
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Ookal willen jullie elkaar.. Ookal zal hij bereidt zijn zijn huwelijk voor jou op het spel te zetten: HIJ IS GETROUWD.

Niet doen.

Is gemeen.
Oud 21-04-2003, 16:57
TheOneWhoLeft
TheOneWhoLeft is offline
Ach, wat dat gemeen betreft...
Als hij bij z'n vrouw zou blijven waar hij dan toch niet echt van houdt (er van uitgaande dat hij meer voor dat meisje kiest...) dan is dat helemaal oneerlijk. Toch?
Oud 21-04-2003, 19:28
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
Wil jij er verantwoordelijk voor zijn dan?
Dat die man bij zijn vrouw weggaat?

(Je kan dan wel zeggen dattie sowieso wel wegging, maar dat kan je natuurlijk niet weten..)
Oud 21-04-2003, 20:19
Evito
Evito is offline
Natuurlijk is dat mogelijk. Als jij hem 100% vertrouwt, en hij jou ook, vind ik dat dat zeker moet kunnen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten