Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-04-2003, 08:45
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Ik probeer al zo'n 5 dagen te bellen naar de GSM van een vriendin. Ze neemt nooit op. Ook haar vriend neemt niet op. Ik begin zo stilaan het idee te krijgen dat ze me negeert. Ik wil wel weten wat er aan de hand is. Ik heb dit nog eens meegemaakt en toen was er iemand leugens over mij gaan vertellen. Zal ik gewoon proberen om verder te bellen of geef ik het op?

Ikke
Oud 23-04-2003, 08:52
Bruut
Bruut is offline
ga naar haar toe, of geef het gewoon op, je hebt je best gedaan.. toch?
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 08:55
sunshine1982
sunshine1982 is offline
Ja ik heb zeker mijn best gedaan maar ik zou wel eens willen weten wat er scheelt.
Oud 23-04-2003, 09:29
kHebTrekInWatLekkers
kHebTrekInWatLekkers is offline
Wat is er mis met langsgaan?
Oud 23-04-2003, 10:01
miro
miro is offline
Geef het op. Ze wil blijkbaar niet dat je haar belt. Als je haar nog eens spreekt, vraag dan om duidelijkheid.

Ik weet niet hoe vaak je belt. Maar ik heb zelf een "vriendin" die mij ook vaak belt en dan neem ik ook niet op. Waarom niet? Omdat ze me 10 keer achter elkaar belt. Ook omdat ik niet opneem, maar dan moet de boodschap toch wel duidelijk zijn.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:16
Verwijderd
Als iemand mij negeert wil ik ook weten waarom. Daarbij zijn alle middelen geoorloofd. Als ze me een bevredigend antwoord geeft laat ik haar uiteraard met rust, maar ik pik het niet van (zogenaamde) vrienden dat ze me negeren zonder opgaaf van reden. Zo ga je niet met mensen om.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 10:20
Talon
Talon is offline
een vriend van me veranderde opeens zijn telefoonnummer en liet nooit meer iets van zich horen..

dan ga ik er niet achteraan huppelen...
Oud 23-04-2003, 11:23
Verwijderd
Ik zou haar even met rust laten; misschien zoekt ze nog contact met je en kan ze het je uitleggen...
Ik heb ook een vriendin die me af en toe een paar dagen negeerde om ''niks '' maar die dan uiteindelijk toch bijdraaide.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2003, 11:51
PardonMe
PardonMe is offline
Is er misschien onlangs iets gebeurd tussen jullie...? Misschien dat het daar dan aan zou kunnen liggen..

Als je echt graag wilt weten wat er aan de hand is dan zou ik gewoon een keertje langs gaan bij dr huis, maar ik zou er als ik jou was niet te veel achteraan blijven sjokken.. Het lijkt me sterk dat ze het niet heeft gezien dat je gebeld hebt (gemiste oproepen??) lijkt me een beetje raar..
Dus ik zou gewoon wachten tot zij iets van zich laat horen.. als je ziet dat iemand je een paar keer heeft proberen te bellen dan is het toch niet meer dan normaal dat je even terug belt ofzo...??
Reageren

Regels voor berichten