Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben het niet eens met de topictitel, ik denk dat het voor sommigen wel zo zal zijn.. Maar voor mij persoonlijk gaat het zeker niet op.
Kheb me heel veel kut gevoeld in mijn leven en heb er heel lang mee op willen houden, maar inmiddels is dat over. En dit half jaar waarin ik mij wél gelukkig voel weegt allang op tegen die ongelukkige jaren, ik zou ze voor geen goud willen missen of terugdraaien.. Ik ben ook niet bang voor al die dingen die nog komen gaan, de nare dingen, want ik overleef het wel weer en ik kom er wel weer bovenop. Dan zal wederom de goede tijd opwegen tegen de slechte.. Das meteen een antwoord op wat mij 'erdoorheen sleept'. No matter what, ik kom er altijd wel weer bovenop. Daarbij zijn dierbaren, muziek, dansen etc. dingen die het leven verrijken, maar over het algemeen is het het gelukkige gevoel wat me 'staande' houdt en mist dat het Ik-kom-er-wel-weer-bovenop gevoel. |
![]() |
|
Ik ben het er ook niet helemaal mee eens!
Zoals Dusjcrib al zei....Voor veel mensen zal het vast wel opgaan, maar ik zelf merk het niet...Tuurlijk heb ik mijn minder leuke periodes gehad...De ziekte van mijn vader, de scheiding van mijn ouders, het opnieuw beginnen zonder mijn vader en dan krijgt je moeder een andere man in haar leven...Best ff slikken allemaal maar ook ik heb nu een beter leven en ben gelukkig! Dusjcrib haalt al een beetje de woorden uit mn mond...Het gevoel dat je sterker bent dan je verdriet helpt je hier mee... Ook familie, vrienden enzo slepen je er idd doorheen, dingen die je leuk vind om te doen (muziek, stappen, dansen, sporten enz) en het gevoel idd dat je sterk bent...
|
mm jaah, wat mij erdoorheen helpt.
Inderdaad het gevoel hebben dat ik sterker ben, vrienden, zoals (bijna) iedereen al zegt maar ook juist vrijheid, zodat ik dingen op mijn eigen manier op kan lossen. nog niet zo lang geleden had ik een andere manier wat me er doorheenhielp, nu niet meer gelukkig... ![]() -xxx- wendy
||
Wat betekent de titel?
![]() Citaat:
Om te laten zien dat ik niet zo zwak (meer) ben, dat ik wel eens heel anders zal eindigen dan anderen gedacht hadden, om te 'bewijzen' aan m'n ouders dat zelfmoord uiteindelijk geen goede oplossing is, ook al is dat soms het makkelijkste en 'fijnste'. Maar misschien nog wel het meeste als bewijs tov mezelf.. Dat er wel ièts is wat ik goed kan afronden.
||
Citaat:
![]() Leven, de weg van het lijden ![]() (ik gebruik de andere vertaling...misschien dat hierdoor andere mensen ook dachten dat 'the way' was bedoeld als de manier...) foutjuh ![]()
||
Citaat:
gelijk hele topic verpest ![]()
||
Citaat:
![]() Btw, het ging om de vragen die je stelde dus je hebt je topic niet verpest ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Sigh. |
![]() |
|
![]() |
Ach al die "erge" dingen (Natuurlijk niet de echte vervelende gebeurtenissen (ernstigge geestelijke mishandeling, lichamelijke mishandeling), aan de andere kant ervaart iedereen alles weer anders, wat de een wel vervelend vind, vind de andere misschien een reden voor zelfmoord. Kan ik niet echt over oordelen om eerlijk te zijn.) maken juist het leven waard. Want hoe kan je in godsnaam de hoogtepunten herkennen als je niet zelf een dieptepunt hebt gezien?
(tweede offtopic bericht, alweer sorry) |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat staat er onder jou ctrl+v #2 0o-pearl-o0 | 499 | 20-11-2004 10:19 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |