Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Dat ik ook 2 polo's van rond de 200 euro heb is geen reden voor jouw persoon om meteen een denigrerende positie in te nemen. En om terug te komen op Dr. Oetker: ben jij wel de echte Dr. Oetker? Toedels |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik zie in de post die ik verstuur geen enkele reden om mij een ban te geven. Misschien zou jij een aantal goede argumenten kunnen geven waarom ik hier niet thuishoor (behalve het feit dat ik hier de enige van mijn klasse ben). Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdingen |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Enig idee wat de combinatie pastasaus/Tante Pien oplevert? Hetzelfde. Grootste fout die ik maakte was van principieel zwarte kleren overschakelen op principieel wit. Het voelde heel fijn en zuiver, maar je blijft wassen.
||
![]() |
Citaat:
1. elk topic dat je opent krijgt een slot je bent zwaar irritant aan het doen en je voelt je zelf te goed en je bent de slechtste undercover die ik ooit heb gezien meer redenen zijn er niet eens voor nodig lijkt mij? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben er toch? En wij gingen toch trouwen in algehele gemeenschap van goederen? Je bent toch wel rijk mag ik hopen?
||
![]() |
Citaat:
je bent hier wel maer je gedraagt je niet naar je klasse. Hopelijk komt hier wel verbetering. En over mijn kapitaal mag ik niet klagen, laet ik maer zeggen. Toedels, Roderick-Floretijn van Aemerdingen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ben hier ook maar undercover heur, ik ben het, Marie-Louise, van de hakkieclup! Die met dat tandvlees! Jaa! Och lieverd, ik heb je zo lang gezicht na die ene nacht, ik dacht al dat ik je voor altijd kwijt was! Waarom was je zo snel weer vertrokken. Ik had al mijn vriendinnetjes al zoveel over jou verteld, ik had ons ingeschreven voor de Twit of the year-competition. We hadden vast gewonnen. Ik met die paardebek en jij met die enorme gok en die adamsappel. En dat houten poot. Kom gauw terug naar Leiden, Mamá wil je ook zo graag ontmoeten. Een klein inteelt gebrek is in onze familie geen bezwaar, het gaat per slot van rekening om de instandhouding van het landgoed!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Hoe kom je aan je échte naam? Rivka | 58 | 05-09-2011 09:28 | |
De Kantine |
Ben jij goed in namen en gezichten? Verwijderd | 50 | 21-02-2011 11:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Zana heel hoofdstuk 1 Nas-t Zeekoe | 8 | 29-03-2003 12:57 | |
ARTistiek |
Namen Inemine | 17 | 13-04-2002 10:24 | |
Psychologie |
Psychologische Patronen, Deel II: Naam=>Sociale Positie ^AmArU^ | 20 | 22-03-2002 17:26 |