Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-04-2003, 21:25
GiTkuA
GiTkuA is offline
Nou ik ben hier dus nieuw :-) Ennuh ik vroeg me af of en hoeveel en waarom jullie ook jointjes roken op school.

Ik namelijk wel... al mijn gehele HAVO periode (zo'n laten we zeggen, en eerlijk zijn, 4 jaar nu al) Ik heb nooit problemen met stoned op school zijn, sterker nog, op werkstukken en dergelijken haalde ik hogere cijfers wanneer ik stoned werkte.

De lessen worden natuurlijk ook een stuk boeiender, voor mij dan. Meestal rookte ik 1 jointje tussen de lessen door ofzo (of soms twee, en toen ik nog erg extreem was 5 :-) en ik ben nooit betrapt en nu ben ik eindelijk (bijna) klaar met de HAVO en kan ik zeggen dat het me stoned (dus vrolijk) gelukt is...

dus again:
Roken jullie wiet tijdens school (of een andere soort drug natuurlijk) zo jah hoe vaak, zo nee, waarom niet :-) en most of all: Ben je wel eens betrapt op stoned zijn op school (bij ons is het verboden, maar goed regeltjes nemen we niet zo nauw) Kben benieuwd (Als je 4 jaar met 1 persoon blowt op school krijg je het idee dat je de enige bent namelijk :-)
Oud 27-04-2003, 22:12
beija_flor
beija_flor is offline
heey,

ja meestal wel gewoon een jointje in de pauzes of als ik een tussenuur heb. ik heb er juist ontzettend veel problemen door gekregen ops chool. m'n concentratie vermogen nam enorm af en kon daardoor dus niet bij de les blijven.M'n cijfers namen ook echt een ommekeer en werden alleen maar onvoldoendes. Nu moet ik echt tyfus hard werken wil ik nog overgaan en daarom smook ik alleen nog maar in het weekend
Oud 27-04-2003, 22:27
MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
Niet
Oud 28-04-2003, 16:33
drama
drama is offline
ik heb school mede niet afgemaakt omdat ik veel blowde en al helemaal geen interesse meer kon tonen in school. Soms ging leren wel beter als ik stoned was maar echt aan te raden is het niet imo.
Oud 28-04-2003, 16:44
Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ongeveer 40 % van m;n school rookt weed ,we roken elke pauze en elk tussenuur maar helaaas ik ben nu klaar eindexamen
vond het wel een leuke weedschool
Met citaat reageren
Oud 28-04-2003, 23:17
Spanker
Spanker is offline
Citaat:
GiTkuA schreef op 27-04-2003 @ 22:25:
Nou ik ben hier dus nieuw :-) Ennuh ik vroeg me af of en hoeveel en waarom jullie ook jointjes roken op school.

Ik namelijk wel... al mijn gehele HAVO periode (zo'n laten we zeggen, en eerlijk zijn, 4 jaar nu al) Ik heb nooit problemen met stoned op school zijn, sterker nog, op werkstukken en dergelijken haalde ik hogere cijfers wanneer ik stoned werkte.

De lessen worden natuurlijk ook een stuk boeiender, voor mij dan. Meestal rookte ik 1 jointje tussen de lessen door ofzo (of soms twee, en toen ik nog erg extreem was 5 :-) en ik ben nooit betrapt en nu ben ik eindelijk (bijna) klaar met de HAVO en kan ik zeggen dat het me stoned (dus vrolijk) gelukt is...

dus again:
Roken jullie wiet tijdens school (of een andere soort drug natuurlijk) zo jah hoe vaak, zo nee, waarom niet :-) en most of all: Ben je wel eens betrapt op stoned zijn op school (bij ons is het verboden, maar goed regeltjes nemen we niet zo nauw) Kben benieuwd (Als je 4 jaar met 1 persoon blowt op school krijg je het idee dat je de enige bent namelijk :-)
Ik blow al 2 jaar zo'n ongeveerz.... En ik begon in de eerste. En ik blow altijd in de pauze's of de tussenuurtjes, en het is heel vreemd als ik stoned bent dan haal ik hogere cijfers dan als ik nuchter bent Euhm nou een conrector heeft een een waarschuwing gegeven, en daar blijft het ook bij ,ja wij hebben ok van die regels maar dat zijn sh*t regels. Wij blowen altijd met een vast groepje! en soms komen er paar nieuwe bij.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 17:45
Griller
Griller is offline
Citaat:
Zuig schreef op 27-04-2003 @ 23:12:
heey,

ja meestal wel gewoon een jointje in de pauzes of als ik een tussenuur heb. ik heb er juist ontzettend veel problemen door gekregen ops chool. m'n concentratie vermogen nam enorm af en kon daardoor dus niet bij de les blijven.M'n cijfers namen ook echt een ommekeer en werden alleen maar onvoldoendes. Nu moet ik echt tyfus hard werken wil ik nog overgaan en daarom smook ik alleen nog maar in het weekend

Heb hetzelfde probleem..
Oud 30-04-2003, 18:12
Bendzj
Bendzj is offline
@ topicstarter: Als jij achttien bent en je zit nog op de HAVO dan kan het toch niet altijd goed zijn gegaan of wel?
Oud 30-04-2003, 18:29
Verwijderd
Zelf smoke ik bijna nooit tijdens school, heel af en toe, als we ff lol willen trappen.
Maar ik vind he nooit zo kicke om stoned tussen 850 niet stonede leerlingen te lopen. Kweet niet waarom maar dat vind ik gewoon. Ben ook nooit gepakt, daar zorg ik wel voor.
Maar af en toe vind ik het wel grappig met wat vrienden stoned in de klas zitten en lol trappen.
Met citaat reageren
Oud 30-04-2003, 20:24
GiTkuA
GiTkuA is offline
@ Hypochondriac : Nee niet altijd nee, maar ik ben maar 1 keer blijven zitten en dat kwam door een vrouw niet door de wiet
Oud 30-04-2003, 23:02
Verwijderd
ja robo das wel kicke, jammer dat jij te lui was om VWO te doen dan konden we samen nog es wat mee maken, maarja
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 07:31
santa
santa is offline
Rond november was het vrij erg iedereen smoorde erop los het was voor 't school tijdens pauzes, tijdens de middag af en toe na school... wwe liepen hele dagen stoned door't school werd te erg, ik haalde wel goede punten enzo maar ja kon zo niet meer verder eigenlijk NU is het eentje na't school of om de twee dagen ... valt te zien eigenlijk.
We hebben effe problemen gehad met school maar dat is ook gelukkig opgelost zonder dat ze de ouders hebben ingelicht
Oud 01-05-2003, 11:23
Günther
Günther is offline
soms, nu moet ik echt veel doen dus dan blijf ik liever nuchter, maar soms heb ik gewoon zin in een blow en dan smoke ik waar ik op dat moment ben (dus ook op school). maar op school probeer ik mee te stoppen. alleen t weekend is beter voor € en voor mijzelf
Oud 01-05-2003, 12:53
harrie the 5th
harrie the 5th is offline
Toen ik 15 was begon ik met blowen, in het jongerencentrum en alleen in het weekend, na een tijdje werd het meer en begon ik ook doordeweeks, totdat we zelfs 10 minuten voor de 1e les nog een dikke joint rookten.... Goed, de Mavo heb ik toen nog net af kunnen maken, toen kwam het 1e jaar SPW, iedere dag stoont in de klas, iedere pauze op mijn oude school, blowen met vrienden, tot na een half jaar ik bij de directeur moest komen, die me vertelde dat ik beter kon gaan werken, zo gezegd zo gedaan. Toen ben ik fabriekswerk gaan doen, je raad het al, iedere dag met collega's voor het werk blowen, toen ik daar ontslagen werd, ben ik weer een school gaan zoeken, SCW kwam eruit, daar ging ik samen met een vriend van mij heen, samen doordeweeks gestopt, 3 maanden... toen begon hij weer (weet ik is geen excuus) maar toen ben ik ook weer begonnen doordeweek, maar doe nog steeds NIET onder school en dat is voor mij de beste oplossing, mijn advies, ga blowen als je alle belangrijke zaken van die dag gedaan hebt, is veel beter......
Oud 01-05-2003, 14:10
Vice
Vice is offline
Toen ik 15 was ging ik ook wel eens in een tussenuur blowen. Niet echt bijzonder.
Oud 01-05-2003, 16:01
Verwijderd
nooit stoned op school geweest, maar rond de tijd dat ik echt ging blowen ging ik ook al gewoon niet meer naar school
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 17:12
very drunk driver
very drunk driver is offline
school en wiet mixen niet. ik heb voor meerdere dagen geen zin om iets te doen aan school als ik geblowt heb.
Oud 01-05-2003, 18:18
megas
megas is offline
eens in de week benk ongeveer high op school. Bij mij gaat het dan ook veel relaxter en leuker allemaal. Opstel godsdienst (weliswaar onleesbaar) een 9! kijk, dat is dan ook geen motivatie om te stoppen he... iig, ik ga zo dus ook examen doen, dus dan maar ff kijken hoe dat gaat gaan. Nuchter is dan denk ik wel het best.. have fun! na school moet je toch alleen maar werken -> geen lol aan...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 18:26
antigone
antigone is offline
ik houd school en wiet gescheiden. dat is beter voor mij, en voor de school.
Oud 01-05-2003, 18:35
Rabbiteen
Rabbiteen is offline
Citaat:
loempia addict schreef op 01-05-2003 @ 19:26:
ik houd school en wiet gescheiden. dat is beter voor mij, en voor de school.
Dat probeer je iig
Oud 02-05-2003, 00:32
Bendzj
Bendzj is offline
Citaat:
GiTkuA schreef op 30-04-2003 @ 21:24:
@ Hypochondriac : Nee niet altijd nee, maar ik ben maar 1 keer blijven zitten en dat kwam door een vrouw niet door de wiet
Ow ok, sorry
Oud 02-05-2003, 10:06
SpiT
SpiT is offline
ik moest vorig jaar van school af, maar ik denk niet dat dat door het blowen kwam. en nu, nu blow ik ook wel eens in de pauzes. nooit betrapt. nog niet iig. er worden wel mensen op school verdacht van drugsgebruik etc. maar ik weet niet wie.

stoned in de les zitten kan wel 's problemen veroorzaken. maar bij levensbeschouwing vind ik bijvoorbeeld de lessen dan veel interessanter.
Reageren

Regels voor berichten