![]() |
||
Citaat:
![]() kzou gwoon probere te zeggen zowiets van oehh ik stink, kga dalijk ff douchen en deo opspuiten en dan *snif snif* poeh jij stinkt ook ![]() JE STINKT JE STINKT GA JE DOUCHEEE vond ik ook wel goed |
![]() |
|
Gewoon vragen of hij een zware inspanning heeft moeten leveren ofzo. Als hij net binnenkomt vragen of hij hard heeft gefietst, of wat dan ook. Maar wel alleen als je ook daadwerkelijk bijvoorbeeld deo in de buurt hebt om het tijdelijk te verhelpen
![]() ![]() |
![]() |
|
ik zit te denken hoe ik zou willen dat iemand het míj vertelde (als ik heel erg naar zweet zou ruiken dus).
maar volgens mij hoor ik het dan het liefst gewoon rechtstreeks (wel aardig) van een goede vriendin. Gewoon iets in de trant van 'je ruikt niet zo heel fris' of 'je ruikt een beetje naar zweet'. Eventueel met daarachter 'misschien moet je anders eens die of die deo gebruiken, die werkt er erg goed tegen'. Als je dit niet op een botte toon, maar gewoon op een aardige, helpende toon vertelt, dan denk ik niet dat het heel fout zal vallen. Tja, vervelend blijft het altijd om het te horen.
|
ik denk dat als ik hem spreek.....
of dat nou op msn zeg of als ik hem zie, het gewoon een beetje voorzichtig probeer te brengen. Misschien al zeg ik het via msn voelt ie zich wel minder aangevallen, of denken jullie van niet? want dan is er natuurlijk ook niemand in de buurt die zeg maar zijn reactie op dat moment ziet.
||
Citaat:
![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het is alsof ik niet leef! Dreamer1234 | 21 | 15-11-2016 08:32 | |
Lichaam & Gezondheid |
Zweten Verwijderd | 8 | 05-09-2012 17:15 | |