Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
********************* Je kunt hier en daar is informeren naar Compaq... hun laatste versies gaan er goedkoper uit, omdat HP Compaq over heeft genomen. Alle computers met het Compaq logo gaan er dus uit. ik geloof dat 06 [zero six] ze goedkoper wegdoed, maar wie nie of da nogsteeds is. Computerland verkoopt ook redelijk goedkope laptops. En anders moet je zoek hoed duur ze via internet zijn. Via ElCheapo bijvoorbeeld. Succes!
Welkom, Kinky. Je laatste bezoek: 10-05-2007 om 23:58
|
![]() |
|
probeer eens http://www.automice.nl en neem contact op emt deze mensen
![]() die kunnen jou vast helpen ![]() succes
||
Citaat:
Deze schaalt de kloksnelheid en voltage stapsgewijs naar beneden bij naargelang de vraag naar CPU cycles. Gebeurt naadloos en realtime, zonder prestatieverlies. Gevolg is een significant lagere CPU temp. tijdens normaal desktop werk, waarbij de processor gemiddeld 80% idle is. Hierdoor gaat ook de batterij flink langer mee, al met al zeer handig lijkt me.
|
Schat, luister es, je gaat toch geen nieuwe notebook van 1000+ euro zoveel kopen als je voornamelijk tekstverwerkt???? Beetje nutteloos & geldverspilling.
![]() Sanderr: Kijk eens op http://www.2ehands.nl of op http://www.marktplaats.nl, vind je prima 2ehands notebooks om mee te tekstverwerken voor ongeveer 200 euro, dan heb je een Pentium 166 of iets in die geest, waar iig Windows 98 op draait. Je kan natuurlijk ook tekstverwerken op een 486 met 16mb met Windows 95' en Word 97', maar that's up to you. ![]() ![]() ![]() ![]() Zoiets heb je al voor onder de 200 euro. |
![]() |
|
hm.. voor textverwerken zou ik toch echt een 486 nemen,, maar als je ook file's wilt overzetten,, zou ik toch voor een P166+ range kiezen die LBA ondersteunt, zodat je toch een 40gb schijfje erin kan proppen, ikzelf heb een Compaq Presario 1500 (net 1 maand oud, supernieuw) en ben er blij mee, kan er alles mee !
Like they say: It's up to you ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
WP is van een ander tijdperk en zie geen reden waarom iemand dat nu nog zou willen leren gebruiken.
|
ikzelf ben ook op zoek naar een laptp (op deze pc heb ik altijd gezeur omdat ze er allemaal achter moeten ik vind van niet natuurlijk
![]() maar nu kwam ik bij het voldende product ![]() Jewel Brilliant 2780 notebook 15" XGA TFT Scherm (1024x768) AMD Athlon XP-M 2400+ 512MB intern geheugen 40GB harddisk ATi M9 64MB Video 16x DVD/16x CDRW Combo TV-OUT Firewire MP3 speler in voorkant VGA, IR, PCMCIA 56k Modem en 10/100Mbit Netwerk http://www.computer-land.nl/index.ph...5&back=listall deze is toch goedkoop/goed of niet? en als ik een spel (cc: generals oa) wil spelen hierop online, moet dat toch geen problemen geven? |
![]() |
|
€1450 dus.
Nee is nette prijs, en Athlon XP-M processor is ook erg goede processor vanwege PowerNow!, waarmee je batterij bij desktopwerk stukken langer meegaat. Of je C&C Generals goed kunt spelen weet ik niet, is erg afhankelijk van de video, en die is meestal niet super in laptops, ook vanwege energiebeheer. ATi M9 ken ik niet. Geheugen zegt ook niets. Maar als je een computer wilt kopen om spellen op te spelen, moet je geen laptop kopen. En voor 1450 euro koop je 3 snelle desktop gamecomputers.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Goedkope laptop voor School? Horthal | 2 | 06-02-2017 20:45 | |
Software & Hardware |
Zoekresultaten Google en hangslot Caviamax | 3 | 18-05-2014 22:44 | |
Verhalen & Gedichten |
[Stemtopic] Het servies van ome Cor - gedichtenwedstrijd flyaway | 78 | 04-02-2011 16:57 | |
Werk, Geld & Recht |
Extreem goedkope spullen via internet - te vertrouwen? MB | 8 | 19-02-2009 13:09 | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 50 Fantôme | 500 | 20-08-2008 20:11 | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 |