Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ok, als er nog wat mensen hier willen reageren en er komen er nog wat bij, PM ik Wasp wel even of hij een meeting manager ding wil aanmaken. Als we doen zoals ik voorstelde, nl. 's middags vondelpark en 's avonds door naar de Vrankrijk (is pas vanaf 10 uur open dus regel slaapplaats/late trein) dan kunnen we het best op een zaterdag afspreken. De Vrankrijk zit op 2 minuten lopen vanaf de dam, oftewel in totaal 10 minuten lopen vanaf Amsterdam CS. (De Vrankrijk is trouwens een kraakcafé met allemaal gezellige mensen en ska/punk/reggae muziek ![]() ![]() Voorstel: Zaterdag 31 mei? en dan om 14:00 ofzo, Amsterdam CS (Burger King op spoor 5 of de meeting point in de centrale hal) Dit is allemaal speculatie, dus spui hier uw mening over tijden en plaatsen enzo ![]() ![]() Topic starter is het nog mogelijk om je titel te veranderen? Wow dit is een rommelige post geworden ![]() |
![]() |
|
31 mei pas?
waarom niet wat eerder? 3 mei, 10 mei, 17 mei ofzo tis maar een ideetje, zolang het in a'dam is kom ik zowiezo wel (en neem ik misschien wel wat vrienden mee ook, hoe meer zielen hoe meer vreugd toch? ![]()
||
![]() |
Citaat:
edit: en als je het te vroeg doet heb je kans dat veel mensen al plannen hebben enzo. Laatst gewijzigd op 24-04-2003 om 20:15. |
![]() |
|
ik zie hier toch wel de meeste mensen amsterdam roepen volgens mij ( =te lui om te tellen
![]() voorstellen zijn tussen 29 april en 5 mei 10 mei 17 mei 24 mei 31 mei roept u maar
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoe later, hoe beter te plannen |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik houd wel van in de Hout zitten naast blowende mensen, telt dat ook? Lompo, zat je afgelopen vakantie ook in de Hout ? Heb ik je er misschien wel gezien. ![]()
|
![]() |
|
|