Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn Romereis was echt super! Veel te lang om alles te vertellen, maar t waren 8 geweldige dagen. We gingen met de bus, dat was dan wel weer een minpuntje, want 25 uur niet slapen is niet echt leuk. We hadden wel heel erg mooi weer, we gingen afgelopen september, en...we zijn DE Robert ten Brink tegengekomen op het Forum Romanum jaja...iig, ik kan nog wel uren doorkletsen, maar MIJN Romereis was dus errug geslaagd!
PS de mensen die volgende week gaan, zitten jullie toevallig op het Oscar Romero, die gaan namelijk ook volgende week.
|
Onze Romereis was ook ontzettend leuk! Wij gingen 8 dagen, met het vliegtuig, 4 dagen buiten Rome, en 4 dagen in Rome zelf, vorig jaar mei, dus lekker weer erbij, met 11 leerlingen, supergezellig! Het mooist vond ik het Forum Romanum, en Capri (waar ik zelf een spreekbeurt moest houden). Onze leraar heeft ook de hele week met een videocamera gelopen, en dat is idd heel erg leuk achteraf!
||
Citaat:
|
Hoe was het?
Zeer leuk. Wat vonden jullie het leukste (qua culturele bezienswaardigheden en qua de rest)? Het mooiste vond ik een kerk, Sant'Ignatio Di Loyola. Verder het Pantheon, binnenkant van de koepel van de St. Pieter. De niet-culturele dingen waren ook erg leuk, het was de hele tijd gezellig. Wanneer en hoelang zijn jullie geweest? Ergens in mei 2002. Hoe? (vliegtuig, bus...) Wij zijn met de trein geweest, vooral de slaapwagons waren leuk ![]()
|
Verwijderd
|
Hoe was het?
Leuk ![]() Wat vonden jullie het leukste (qua culturele bezienswaardigheden en qua de rest) Het gewoon rondlopen in de stad. Dingen zien, pizza broodjes eten, manga kopen... ![]() Wanneer en hoelang zijn jullie geweest? herfst 2001. 10 dagen? Hoe? (vliegtuig, bus...) Bus. |
![]() |
||
Citaat:
Ik had nog een reisje naar Rome liggen, ik vond het zo zielig dat je niet geweest ben, dat ik het je wilde schenken, maar ja, je wilt het blijkbaar niet, dus gooi ik de ticket maar in de open haard, is wel nodig met dit weer Maar waarom eigenlijk niet? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
La vita è noiosa (saai) #184 Cherry Springs | 500 | 20-04-2008 04:23 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 |