Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Heb afgelopen zaterdag idd de melk gemaakt. Voor €5,- hasj gekocht en laten smelten in melk (gaat heel snel!), twee glazen eruit en samen met een vriend drinken...
Na een half uur sloeg t bij mij al in. Ik had eerst het gevoel alsof ik stoned was, maar later werd het meer een hele vrolijke en relaxte (soort van) trip. Ik zat echt in een eigen wereldje. Mn vrienden hebben niet veel aan me gehad, maar ik bleef helemaal hangen in hele erge (GAVE!) lachkicks, samen met die andere gozer. Echt een aanrader! ![]() |
![]() |
|
Op http://www.knetterstoned.com staan ook nogal wat recepten (onder 'eten'), waaronder 'mothers milk' (leek mij de hasj-melk die je bedoelde).
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() maar goed, hasjmelk is inderdaad wel goed spacen ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Mmm, misschien wat voor de kerst.. ga vanmiddag toch hasj halen. Welke melk is aan te raden? Volle melk, magere melk, chocomel?
![]() En wat voor hasj? Ik rook meestal afghaan enzo maar misschien dat polm beter is.. is wat zachter qua smaak..
|
![]() |
THC (actieve bestandsdeel, maar dat wist je vast zelf ook wel) hecht aan vet, dus wij hadden volle melk gebruikt.
Hasj hebben wij honingpolm gebruikt.. Maar ik denk dat je het best een beetje een licht gekleurde hasj kan gebruiken, die lost veel beter op (de meer donkere soorten zijn vaak van zichzelf al vrij vet) dus die lossen minder goed op. Space ze darkcat ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Have fun!
|
Ik heb al verschillende keren hasjmelk gemaakt sinds het hier stond, maar ik denk dat je je hasj beter besteed als je hem gewoon oprookt, hasjmelk smaakt niet lekker. Dus doe het voor het effect of helemaal niet
![]()
||
Citaat:
|
Je moet er niet teveel suiker bij doen. Suiker remt de werking van de THC.
Het hoeft trouwens niet vies te smaken. Maar dan moet je wel echt lekkere hasj hebben. Van die echte zoete (van die hasj dat als je er aan ruikt dat je denkt Hmmmmmmmmmmmmmmmmm ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Ja, ben terug.. was er even een maandje tussenuit. Ik heb aan m'n collega's gevraagd of ze mijn dierbare forum een beetje in de gaten wilde houden, WAT ZE DUS NIET GEDAAN HEBBEN
![]() Mgoed. Ik ben 'r weer. Graag weer ontopic hiero. ![]()
|
![]() |
|
|