Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb ook een dwergkonijn. Die is ook zindelijk. In haar hok piest en poept ze maar op 1 plek. Ergens in een hoekje.
Het is handig als je daar een (laag) potje in zet dan hoef je alleen het potje te verschonen, want de rest van hok blijft schoon. Je kunt zien of het een dwergkonijn is aan de oren. Ze hebben veel kleinere oren. In verhouding met de kop zie je dat goed. Ze lijken ook erg klein. Het is ook zo hoe groter de oren, hoe groeter het konijn....
|
o, en als ik dan toch bezig ben met uitleg....
Je kunt ook beter een vrouwtje kopen....die zijn rustiger en minder agressief. En als je het in de dierenwinkel koopt...NIET zeggen dat je een meisje wil.... Gewoon vragen wat is het geslacht??? Niet zeggen welke je wilt, wat voor geslacht, want dan ineens is het die (goh toevallig zeg...) DSat had ik ook. Ik wil een vrouwtje, wat is deze voor geslacht???? "Een vrouwtje" Later bij de dierenarts... "Goh, een mannetje..." GGRRRRRR...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
een mannetje en een vrouwtje.. het vrouwtje was niet te vangen, stampte aan 1 stuk door, beet als je te dichtbij kwam enzo, liep ook weg als je em los liet .. en het mannetje was supertam, begreep blijf en lig en likte je urenlang, kon je uren los in de tuin laten (en dan bedoel ik echt los, neit met een hek dr voor ofzo) kon je heel makkelijk vangen en oppakken |
![]() |
|
Hoe men een dwergkonijn van een normaal konijn onderscheid.
Een dwergkonijn draagt zoals zoveel dwergkonijnen een mooie rode puntmuts op zijn kop. Vaak laten dwergkonijnen hun mooie witte baard staan, en ze wonen natuurlijk in hun toepasselijke kleine paddestoelenhuisjes.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Om maar ff ontopic te blijven, je kunt je konijn het beste zindelijk maken door hem/haar vanaf jongsafaan steeds als ze poepen of plassen op een speciale bak te zetten. Als er tog keutels in het hok liggen, doe je die steeds in die bak je zult vanzelf zien dat ze het na een tijdje uit zichzelf doen.
Deze bak zet je in het hok, en vul je met kattenkorrels zo houd je het hok schoon en is ook wat prettiger voor het konijn, succes! zo wat een verhaal ![]() |
![]() |
|
konijnen kan je cker zindelijk maken!
Mijn lieve konijn is helaas in januari doodgegaan maar die lag uren in mijn bed zonder te pissen.. Kheb inmiddels al wel 2 andere konijnen hoor!
|
![]() |
|
|