Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Maar de set list tot nu toe: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar het programma is nog neit rond he, dus je weet maar nooit! Ik vind dat ze bv Against All Autorithy wel mgoen laten komen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
lekker tjillen daar op het gras en dan helemaal kapotgaan in de tent... heb er nu al zin in!
||
Citaat:
![]() Dit jaar gaat zeker leuk worden. American Nightmare komt, dus het kan al neit meer stuk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
en dan lig je ook nog eens bij 2 gestoorden uit eindhoven in het tentje, niet veel geslapen ben onder sick of it all ook weer teruggegaan naar de tent... viel bijna in slaap
|
Verwijderd
|
Kamperen wil ik dit jaar juist proberen te vermijden. Wat een kut camping en ik had een kut tent hadden we (dit jaar niet , maar toch...) en niet eens 1 kraan of wasbak te bekennen. Heel de nacht dronken belgen die koeiestront op tenten gooien..ja leuk.
en de hele reis met de trein met je tent enzo slepen is ook niks. Hopelijk gaan we met de auto. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb ook echt geen zin om daar weer op de camping te gaan staan. Blij dat we tussen 3 koeievlaaien een plek vonden die groot genoeg was om de tent op te zetten, in de nachten teveel shit met de camping-genoten... Hek op tent, tegen tent aan zeiken, volle bierblikjes gooien... In de regen en storm een tent opzetten... en ook er om 3 uur 's nachts achterkomen dat ze nergens een ehbo-doos hebben terwijl iemands hele hand open lag, en die de volgende ochtend meteen afgevoerd kon worden naar het ziekenhuis...
Verder was het wel vet trouwens ![]() |
![]() |
|
Ten Foot Pole newsletter:
BELGIUM: This is NOT confirmed, but very likely TFP will play at the Groezrock Festival in Meerhout,Belgium April 26, 2003 with: Face Tomorrow / the Shandon / Randy / Flogging Molly / Avail / Ensign / Terror / Caliban / Biohazard / Dropkick Murphys / Gameface / + more
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Camping fest vrijdag:
- Lawstreet 16 - Rovic - addActionListener(this) - Circle + more BACK-TO-BASICS STAGE Stairland Severance Terror Caliban Ensign the band formely know as "American Nightmare" Poison The Well ________________ Gewone stage: Skool's Out ... Face Tomorrow the Shandon Randy Gameface Avail Flogging Molly ... Ten Foot Pole Biohazard ... Dropkick Murphy's
Laatst gewijzigd op 25-02-2003 om 16:57. |
![]() |
|
Heavy shit dat Stairland.
Check de mp3 op stairland.com of tewel: Metalcore of zoiets http://www.fos.su.se/~martind/stairland_shapeless.mp3 Zelfs ik vind het cool
|
|