Advertentie | |
|
![]() |
|
Ehm nou..
Ik zou willen dat toen een vriend mij opbelde en die zei: ‘ik kom zometeen langs met de auto’, en hij kwam langs met de auto en ik stapte in en hij nam me mee, helemaal naar Duitsland, en we kwamen in Duitsland aan, in München, bij een enorme hal, en ik ging die hal binnen, en in die hal daar was schlagermuziek, meisjes in prachtige kostuums, die dansten, en bloemen overal, en lange tafels en toen werd er een peul bier voor me neergezet, dat ik toen geen foto's van m’n moeder in dat bier gegooid had. Zoiets? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Kom je ook bij de mijn-hele-leven-is-een-absurde-situatie-club? ![]()
|
ik zou ook haast zeggen me hele leven...
want er zijn idd dingen waarvan ik denk ![]() maar goed, ff aan Milk vragen of 't dan wel mag ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar ik ga niet in details treden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Waar woon jij, Roderikje? Bussum? Wees niet bang, you'll never know what hit you.
||
![]() |
Citaat:
"Ons"' soort mensen, en an de andere kant van het prikkeldraad het plebs. En ik hoor liever bij het plebs dan dat ik tot jouw soort ga behoren. Dankje feestelijk.
||
![]() |
Citaat:
Je bent al redelijk ingeburgerd in mijn klasse ziet mijn persoon. Toedels. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Donderdag zei je? Maar dan is het afpilsen op de soos. Och, dat kan ik best een keertje overslaan, haal ik wel een vat in huis. Zien hoe ver je komt. En meteen hoe ver je daarna nog komt... Ben je een beetje goed?
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Aanslagen eisen tientallen levens in metro Moskou Gatara | 23 | 01-04-2010 17:49 | |
Klacht moslima omdat huisarts toegang weigerde Joostje | 500 | 23-02-2010 15:41 | |
Verhalen & Gedichten |
Verlichting door de voeten van Anja Moscow | 0 | 03-01-2008 19:26 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Hoofdoekjes moet af op Franse Openbare scholen; goed of fout? Verwijderd | 173 | 06-03-2004 21:04 |