![]() |
|
Hallo mensen, ik wil een niewe GSM gaan kopen, en gister zag ik iemand met een hele mooie gsm, de Ericsson T100.
Aangezien er op dit moment een aanbieding is bij T-mobile voor deze GSM (99 euro + 10 euro beltegoed) wil ik deze GSM gaan kopen. Maar zijn er nog mensen die deze gsm kennen of zelf hebben, en wat vinden zij ervan??? *kweet niet of dit hier goed staat.. * http://www.t-mobile.nl/htdocs/persoo...ven/ps1.46.asp ![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 12:44. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik denk dat hij wil weten wat jullie ervan vinden als telefoon zijnde (handig in gebruik, lange batterij-houdbaarheid (geen idee hoe ik het anders moet noemen), verschillende functies) en niet qua uiterlijk..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik voorspel........................................
............................................................ ............................................................. ................................................................... ....................................................... ......................................................... .......................................................... ........................................................... .............................................. ............................................................. ......................................................... .......................................................... ................................................... ....................................................... ............................................ ........................................................... .................................................... ......................................................... ............................................... ............................................................ ............................................. ...................................................... ..................................... .............................................................. .................................................................. ...............een slotje
||
Citaat:
@topic starter Waarom bouw je je phone niet in een afstandsbediening? Hoe de hell kun je nou uit al die modellen waarvan er sommigen extreem mooi zijn dit kiezen? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dat geldt denk ik ook voor de topicstarter. |
![]() |
||
Citaat:
Kortom ik vind em niet mooi ik zou het geld nog liever gebruiken voor het overkopen van oud karton.
||
Citaat:
En hij wil niet eens een simlockvrije telefoon. Kan je nagaan ![]()
Laatst gewijzigd op 05-05-2003 om 18:02. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overigens kan ik niet veel telefoons vinden van dat formaat in die prijsklasse. @ Evil-Cherry: Over oud-karton gesproken. Al die Nokia telefoons vind ik zo verschrikkelijk lelijk. Nooit van mijn leven zal ik een Nokia kopen. Tenzij ze eindelijk eens mooie modellen gaan maken. |
![]() |
|
Ik heb hem nu gekocht.. en het is een mooie telefoon.. er zitten redelijk veel functies op voor deze lage prijs.. voor mensen die een telefoon willen alleen maar om bereikbaar te zijn, en soms te kunnen bellen en de smsen.. (zoals ik) is dit een mooie (smaken verschillen) en lekker kleine telefoon..
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
ik heb hem zelf ook beet gehad; i kzat te twijfelen tussen deze en een siemens A50 (jep, ook die t-mobile actie)
nadeel aan die sony vond ik dat hij TOTAAL niet lekker in de hand ligt. het is een toestel van nog geen cm dik. probeer dan maar es lekker een smsje in te typen. dat was voor mij al genoeg om hem weer in de vitrine te laten zetten ![]() liefs Buffy
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Welke telefoon heb jij? suusch | 184 | 22-07-2005 10:58 | |
De Kantine |
Wat voor GSM heb je? Hans Kazan | 201 | 16-05-2004 21:19 | |
De Kantine |
Welke mobiele telefoon heb jij? Verwijderd | 61 | 03-04-2004 16:16 | |
De Kantine |