Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
ik heb meerdere nicks gehad (niet hier)
ik speelde af en toe online DF2 en had daar de volgende nicks: eerst: Black Eye daarna: Black Eye *NMGN* waaarna er andere mensen met dezelfde nick cheatten dus ik ook maar een andere nick moest zoeken en toen nam ik: T.A.F.K.A.B.E (The Anti-Shooter Formally Known As Black Eye) ![]() ![]() waarna ik gewoon een sinpele nick wilde, dus koos ik voor degene die ik nu heb
||
![]() |
Citaat:
Sinds de anime periode heb ik altijd Xtreme Gogeta geheten, maar toen 't niet meer zo cool was (ik vond het ook niet meer zo lol) heb ik er eerst XtremeG vangemaakt, maar dat was nog te lang en nu is het dus X-G! |
![]() |
|
Moet dat nou alweer
![]() Me "vorige" nick was strawcherry (jaar of 5 geleden ![]() En dit is de allerlaatste keerdat ik het vertel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 'k vond het niet leuk om m'n eigen naam als nick te nemen, maar inspiratie voor iets anders had ik ook niet bepaald...en m'n moeder noemt me wel eens Leonoor, dus bleef het daarbij. |
![]() |
|
Aangemaakt ten tijde van mijn kapitalistische periode, waarbij alles dat met Amerika te maken had door mij verheerlijkt werd. Nu ja, twee jaar later na het aanmaken van m'n nickname zijn m'n standpunten wel iets veranderd omtrent Amerika, maar de naam op zich vind ik wel 'statig' overkomen! Maar 't liefst zou ik als nickname 'de Bronstige bonobo' willen hebben...
|
![]() |
Mijn dafje heeft als nummerbord PS 17 FX. Wij maken altijd namen van nummerborden, omdat we altijd 100 sukkelen op de rechterbaan worden we heel vaak ingehaald en je moet toch wat doen, dus dat werd Poesiefox.
We hebben ook een GiFtige HeX gehad, en de DaF NeuK, en de UMmetje( bijnaam van een zus van mijn oma), en de GRooTSe wagen, en de BoXXeD(net toen je het nieuwe belastingstelsel kreeg met die boxen). En de trein van 17 uur 42 (17 NS 42) Maar de poesiefox is van mij. Ze is rood met grijs metallic, witte lederen bekleding, witte velgen, chromen wieldoppen en bumpers. Ze staat tijdelijk een beetje stil met een kapotte carburateur, helaas.
|
ehmzz nou ik was bij een goede vriendin van mij en die zat op dit forum en vond dat ik er ook maar is aan moest hierzo..
toen zaten we ff over een nick voor mij na te denken en kwam ze op Gizmo. Iets met de film The Gremlins ofzo en dat vond ze dan wel een naam voor mij ![]() ![]()
|
~Sjeherazade~ dus.
is eigenlijk Sheherazade: het harem-meisje dat volgens het verhaal de ~Sprookjes van 1001 nacht~ heeft verzonnen. De sultan wou elke nacht een ander meisje, die dan telkens de volgende dag onthoofd moest worden. Op een nacht was Sheherazade aan de beurt...Ze probeerde dat gruwelijke lot te omzeilen door een spannend verhaal te vertellen. De sultan was zo gefascineerd door dat verhaal, dat haar onthoofding uitgesteld mocht worden, als ze de volgende nacht opnieuw een even spannend verhaal kon vertellen. Dat kon ze dus en zo ging het 1001 nachten aan een stuk door. |
![]() |
|
dat van mij is echt dom en zou er een andere willen maar weet niet welke
iedereen noemt me liesje maar er was al een liesje hier op het forum dus heb ik het maar omgevormd naar liesemies
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Games |
GEZOCHT :nickname NobodyEpix | 23 | 30-09-2013 18:47 | |
Beleidszaken |
[Algemeen] Regels over aanvragen nieuwe nickname BarbapapaX | 67 | 27-08-2004 12:57 | |
De Kantine |
welke forummer schuilt er achter de volgende nickname? Secreet | 29 | 06-08-2002 15:06 |