Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-08-2004, 12:53
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Ik heb in een aantal topics in dit forum gelezen dat een aantal mensen hun naam wilden veranderen en dat ze het jammer vond dat het slechts eenmalig is toegestaan. De reden voor het maar 1 malig veranderen van een nieuwe nickname is dat er te veel verwarring zou ontstaan als de leden te vaak hun nickname zouden veranderen. Ik heb hier een idee opgevonden. Lijkt het jullie niet wat om die regel te veranderen zodat mensen meerdere malen hun naam kunnen veranderen. Ik heb namelijk een oplossing om de verandering tegen te gaan. Waarom worden de oude nicks niet in het profiel gezet zodat mensen kunnen zien dat je vroeger een oude nick had. Als jullie dat nix lijkt zou je ook de oude nick een maand lang ergens in het profiel kunnen houden zodat de mensen weten wie je was. Dit gaat de verwarring tegen en mensen kunnen vaker hun nickname veranderen. Natuurlijk kan er nog steeds een limiet zijn aan het aantal nickname veranderingen, maar hierdoor is het mogelijk om meer dan 1 keer je nick te veranderen wat sommige mensen zouden willen. Ook zou de w8tijd van een half jaar hierdoor verkort kunnen worden.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-08-2004, 13:17
Miles
Miles is offline
Alsnog lijkt het me te verwarrend. Dan krijg je in topics offtopic posts zoals: 'Wie ben jij?' etc.
Oud 25-08-2004, 13:30
Verwijderd
Je denkt dat de rgels zomaar door iemand uit zijn of haar duim gezogen zijn zonder er ook maar even over na te denken?

Ter verduidelijking: Er wordt over nagedacht voordat er een bepaalde regel komt, wat je nu voorsteld hebben 'we' zelf ook bedacht, maar er is dus gekozen voor max. 1 keer.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:20
$omeone
$omeone is offline
Je kunt toch gewoon een nieuwe nick aanmaken als de oude niet meer bevalt? Dat je dan je posts kwijt bent moet je er maar voor opofferen.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 14:33
Balance
Balance is offline
We hebben hier al een uitgebreide discussie over gehad en 1x is hieruit als maximum gekomen. Het lijkt mij nutteloos om deze discussie opnieuw te voeren.
Oud 25-08-2004, 15:08
The Stranger
The Stranger is offline
Citaat:
Balance schreef op 25-08-2004 @ 15:33 :
nutteloos
Zoals alle topics van BarbapapaX op Beleidszaken.

Deze regel bestaat om te voorkomen dat mensen iedere keer hun naam veranderen. Of het nou echt zo verwarrend is of niet maakt niet eens zoveel uit. Je krijgt één keer de kans om het te veranderen, dus denk er maar gewoon goed over na.
Oud 25-08-2004, 15:13
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 25-08-2004 @ 14:30 :
Je denkt dat de rgels zomaar door iemand uit zijn of haar duim gezogen zijn zonder er ook maar even over na te denken?

Ter verduidelijking: Er wordt over nagedacht voordat er een bepaalde regel komt, wat je nu voorsteld hebben 'we' zelf ook bedacht, maar er is dus gekozen voor max. 1 keer.
Hoe kan ik nou weten dat jullie dat ook een keer hebben bedacht.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:17
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
The Stranger schreef op 25-08-2004 @ 16:08 :
Zoals alle topics van BarbapapaX op Beleidszaken.
Waarom zijn mijn topics dan nutteloos. Voor mij hebben ze heel veel nut. Door mijn topics ben ik achter genoeg dingen gekomen die ik eerst nie wist, dus voor mij heeft het zeker nut. Behalve dat is het forum beleidszaken er ook voor dat soort zaken.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 15:34
Koen
Koen is offline
Een nickname dient iets persoonlijks te zijn, iets waaraan je zelf herkent kan worden. Sommige mensen die net op het forum komen hebben geen idee dat ze hier lang zullen blijven, of hun 'eigen' nickname is bezet. Voor die genen die het hier langer dan een half jaar volhouden bestaat dan de mooie gelegenheid je nickname aan te laten passen.

Als je dan na 1 nickchange nog stééds niet de goede nickname hebt, ligt het toch echt aan jezelf. Ik vind het hele persoonlijke aan een nickname eraf gaan zodra je 'm meer dan 1 keer wijzigen kan.
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 16:29
Fade of Light
Fade of Light is offline
Doe gewoon 1 keer per jaar of 1 keer per half jaar. Aangezien je in je leven verandert, en de gemiddelde leeftijd hier de leeftijd van een puber is, maak je ook mentale veranderingen door, waardoor je van je oude nick afwil. Zoiets kan best een keer per jaar voorkomen. Is het meer dan 1 keer per jaar, dan pech.

Dan krijg je al iets meer vrijheid, maar toch wordt het er niet onduidelijk van (1 keer per jaar is namelijk niet veel).
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 19:32
=zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 25-08-2004 @ 16:17 :
Waarom zijn mijn topics dan nutteloos. Voor mij hebben ze heel veel nut. Door mijn topics ben ik achter genoeg dingen gekomen die ik eerst nie wist, dus voor mij heeft het zeker nut. Behalve dat is het forum beleidszaken er ook voor dat soort zaken.
volgens mij zal geeneen, maar dan ook geeneen van je voorstellen worden aangenomen. wat raar toch .

en wat Leonoor zegt: dit is niet zomaar allemaal ff neer gezet ofzo hoor, maar over nagedacht. en ik vind nog steeds geeneen van jouw topics het idee beter als de huidige. maar dat ligt mss aan mij .

mag ik trouwens vragen: ben jij een perfectionist ?
nee sorry, jij bent iemand die altijd graag andere mensen verbetert ofzo? weet jij het altijd beter?

dit is niet zo rolleye-ig als het er staat hoor
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 20:43
Manuzhai
Manuzhai is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 25-08-2004 @ 16:13 :
Misschien kan je volgende keer dat je de neiging hebt een topic te openen op Beleidszaken (elke keer met die in dit geval nogal nutteloze [Algemeen]-tag) eerst de search gebruiken, zodat je er achterkomt wat er al besproken is. Dat scheelt alle betrokkenen weer tijd en irritatie, en zo kom jij toch aan de informatie waar je kennelijk zo'n behoefte aan hebt.
Oud 25-08-2004, 20:48
TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Geen goed idee
Met citaat reageren
Oud 25-08-2004, 21:45
Verwijderd
Citaat:
Manuzhai schreef op 25-08-2004 @ 21:43 :
Misschien kan je volgende keer dat je de neiging hebt een topic te openen op Beleidszaken (elke keer met die in dit geval nogal nutteloze [Algemeen]-tag) eerst de search gebruiken, zodat je er achterkomt wat er al besproken is. Dat scheelt alle betrokkenen weer tijd en irritatie, en zo kom jij toch aan de informatie waar je kennelijk zo'n behoefte aan hebt.
-Amen-
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 06:34
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 25-08-2004 @ 16:13 :
Er niet van uitgaan dat jij de enige bent die allerlei dingen bedenkt is iig een begin. Ik vind je idee (en de meeste van je ideën) nogal een voordehand liggend iets om mee te nemen in de afweging voor je iets wel of niet doet.

En zie de post van Manuzhai, de zoekfunctie is ook bijzonder handig.

Misschien kun je btw beter eerst een tijdje forummen voor je hele ladingen 'nieuwe' ideeën oppert? Ik denk dat je dan al een veel betere indruk hebt van het forum en de gang van zaken ed.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:18
Verwijderd
[edit]@Ghost: Een beetje je post verwijderen nadat ik er op gereageerd heb. [/edit]
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:22
Ghost
Ghost is offline
Sorry, ik wist niet dat je ging reageren, had je me gedissed? Anders wil ik 'm nog wel een keer posten:

Hmm, ik ben het best wel met BarbapapaX eens , maar wel hierom; wat heeft het in hemels naam voor nut dat de mensen weten wie je bent?? Als je een nieuwe nick aanmaakt weten ze het ook niet meer, en als je wil dat ze je kennen moet je je eigen naam houden.. En dat het iets persoonlijks is, dat is ook maar een mening: een msn-naam verander je ook niet maar 1x in je leven toch? Jullie verzinnen deze malle smoesjes vast omdat het moeite kost om een nickchange te doen, (dat snap ik best, als iedereen telkens maar nickchanges doet blijf je bezig) maar nu is het al redelijk geautomatiseerd, je hoeft toch alleen maar op 'ok' te drukken? Kom op, 10x op 'ok' drukken per dag ga je ook niet dood aan hoor.. (anders wil ik wel de vaste nickchanger voor jullie worden ) Stel dan iets in als 'om het jaar een nieuwe nick'..

Ik heb dit verhaaltje getypt omdat ik 'Ghost' best een waardeloze nick vind (mn eigen fout) en ik wil mn posts niet kwijt (het zijn er al 20.000 ofzo, daar zit uren werk (verveling) in )..

Dat was mn verhaal, ik weet best dat jullie het beleid niet aan gaan passen, maar toch...
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:24
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 26-08-2004 @ 08:22 :
Sorry, ik wist niet dat je ging reageren, had je me gedissed? Anders wil ik 'm nog wel een keer posten:
Ik had je niet gedissed, ik had gewoon op je post gereageerd.

Citaat:
Ghost schreef op 26-08-2004 @ 07:54 :
Jullie verzinnen deze malle smoesjes vast omdat het moeite kost om een nickchange te doen, (dat snap ik best, als iedereen telkens maar nickchanges doet blijf je bezig) maar nu is het al redelijk geautomatiseerd, je hoeft toch alleen maar op 'ok' te drukken?
Het zijn geen smoesjes. En die regel is er niet ivm de moeite die een nickchange kost, want dat is idd niet meer werk dan jij zegt.

Het forum is niet vergelijkbaar met msn. Persoonlijk vind ik het prettig als ik weet met wie ik 'in gesprek' ben zonder dat ik allerlei capriolen uit moet halen om er achter te komen (en die regel is er niet omdat ik dat vind, zoveel invloed heb ik nu ook weer niet (voor dat mensen daar weer mee komen ) ). Natuurlijk kun je idd een nieuwe nick aanmaken, maar die drempel ligt voor veel mensen toch nog net iets hoger dan een nickchange (zie je eigen post ).
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 07:38
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 08:24 :
Het zijn geen smoesjes. En die regel is er niet ivm de moeite die een nickchange kost, want dat is idd niet meer werk dan jij zegt.
Zie! Ik heb jullie door..

Citaat:

Het forum is niet vergelijkbaar met msn. Persoonlijk vind ik het prettig als ik weet met wie ik 'in gesprek' ben zonder dat ik allerlei capriolen uit moet halen om er achter te komen.
Mjaa, dat vind jij, dus die regel is er gewoon omdat je zoveel macht hebt hier..

Citaat:
Koen schreef op 25-08-2004 @ 16:34 :
Als je dan na 1 nickchange nog stééds niet de goede nickname hebt, ligt het toch echt aan jezelf. Ik vind het hele persoonlijke aan een nickname eraf gaan zodra je 'm meer dan 1 keer wijzigen kan.
Hmm, zoals ik al zei in mn vorige post, dat is wel je eigen keuze, je kunt net zo goed een nieuwe account aanmaken. Dus dit argument van Koen heb ik hierbij wel van tafel geveegd hoor..

Naja, ik zie het alweer, jullie (forumbazen) denken weer eens dat het forum van jullie is!
Ik ben uitgediscussieerd, mn argumenten liggen op tafel, ik heb andere argumenten van de tafel geveegd, laat ik het hier maar bij houden dan!
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 08:24
Verwijderd
Citaat:
Ghost schreef op 26-08-2004 @ 08:38 :
Mjaa, dat vind jij, dus die regel is er gewoon omdat je zoveel macht hebt hier..
Hmm, ik heb m'n eigen zin doorgedrukt, zoals gewoonlijk natuurlijk.

(Voor de mensen die alles geloven wat ze lezen en/of die alles serieus nemen: dit is natuurlijk sarcastisch bedoeld.)

Citaat:
Hmm, zoals ik al zei in mn vorige post, dat is wel je eigen keuze, je kunt net zo goed een nieuwe account aanmaken. Dus dit argument van Koen heb ik hierbij wel van tafel geveegd hoor..
Mwah, dan maak je toch een nieuwe account aan?
Dat is ook je eigen keuze.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:26
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 25-08-2004 @ 21:43 :
En welke zoektermen had ik dan volgens jouw moeten gebruiken.
Bovendien vind ik het nogal nutteloos om nu over mijn tag gebruik te beginnen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:30
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 07:34 :

Misschien kun je btw beter eerst een tijdje forummen voor je hele ladingen 'nieuwe' ideeën oppert? Ik denk dat je dan al een veel betere indruk hebt van het forum en de gang van zaken ed.
Jij denkt zeker dat scholieren.com het enige forum is waar ik op zit. Ik zit al veel langer ingeschreven op andere fora dus ik weet al lang hoe een forum over het algemeen er uitzien.
Als je wat langer had nagedacht had je daar zelf ook wel achter kunnen komen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:32
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
GanzenVeer schreef op 25-08-2004 @ 20:32 :

mag ik trouwens vragen: ben jij een perfectionist ?
nee sorry, jij bent iemand die altijd graag andere mensen verbetert ofzo? weet jij het altijd beter?
Nee maar ik ken wel andere forum sites die het wel beter weten.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:33
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Ghost schreef op [pl=12935153]26-08-2004 @ 08:22

Hmm, ik ben het best wel met BarbapapaX eens ,
SIZE] [/B]
En de Fbs maar zeggen dat mn topics nutteloos zijn.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:40
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:30 :
Jij denkt zeker dat scholieren.com het enige forum is waar ik op zit. Ik zit al veel langer ingeschreven op andere fora dus ik weet al lang hoe een forum over het algemeen er uitzien.
Als je wat langer had nagedacht had je daar zelf ook wel achter kunnen komen.
Dat zie ik me niet zeggen, ik denk het zelfs niet eens. Je topics op BZ bewijzen al dat de kennis die jij van andere fora hebt, kennelijk niet overeenkomt met scholieren.com. Doet het er dan iets toe dat je op die andere fora komt? Lijkt me niet. Het verbeterd niks aan de kwaliteit, de nuttigheid, het logische of wat dan ook van je voorstellen. Op andere fora hadden ze er misschien wat aan gehad, maar hier tot nog toe dus niet. En dus kun je, denk ik, beter ook hier even een tijdje rondlopen, tot je weet hoe het er hier aan toe gaat (en dat is lijkt mij waar het om gaat als je met voorstellen voor dit forum komt).

"Als je wat langer had nagedacht had je daar zelf ook wel achter kunnen komen."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-08-2004, 12:41
AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:33 :
Als je 1 lid mee hebt betekent dat niet dat je idee niet nutteloos is.

Zelf vind ik het nogal een verwarrend plan, als je iemand niet kent per se op info moeten drukken om te zien of het iemand anders was ofdat het gewoon een nieuw lid is.
Bovendien kun je natuurlijk ook gewoon goed over je nick nadenken voor je er een neemt. Ik heb mijn nick nu al jaren, en ik ben hem nog steeds niet zat.
en ja, ik heb hem een keer veranderd, van Alopia naar AlopiA. Stomme typfout bij het aanmelden
Oud 26-08-2004, 12:42
Verwijderd
Citaat:
Niet alleen de fb's.

Plus wat AlopiA zegt.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:43
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 13:40 :
Dat zie ik me niet zeggen, ik denk het zelfs niet eens. Je topics op BZ bewijzen al dat de kennis die jij van andere fora hebt, kennelijk niet overeenkomt met scholieren.com.
Noem is een voorbeeld.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:44
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
AlopiA schreef op 26-08-2004 @ 13:41 :
Als je 1 lid mee hebt betekent dat niet dat je idee niet nutteloos is.

Dan is het voor dat ene lid dus niet nutteloos en voor mij is het zeker niet nutteloos. Dus heeft het voor mij nut.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:43 :
Noem is een voorbeeld.
Ik denk dat je je eigen topics op BZ wel op kunt zoeken.
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:44 :
Dan is het voor dat ene lid dus niet nutteloos en voor mij is het zeker niet nutteloos. Dus heeft het voor mij nut.
Volgens mij had ze het daar niet over.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:45
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 26-08-2004 @ 13:44 :
Ik denk dat je je eigen topics op BZ wel op kunt zoeken.
Dat snap ik ook wel. Maar welke van die topics vind JIJ niet overeenkomen met de kennis die ik van andere fora heb opgedaan.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 12:46
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:45 :
Dat snap ik ook wel. Maar welke van die topics vind JIJ niet overeenkomen met de kennis die ik van andere fora heb opgedaan.
De topic over de meeste stemmen gelden is een prachtig voorbeeld. Zie de posts van met name Ieke en dan ook jouw eigen reactie daarop, dus bijvoorbeeld:
Citaat:
BarbapapaX schreef op 20-08-2004 @ 20:09 :
Een Assistent Forum Baas -> Als je weet hoe precies de structuur in elkaar zit kan je evt met ideeën komen, dus als je eerst beter gekeken had had je het topic misschien helemaal niet geopent.
Daar heb je gelijk in
Een maximum aantal nicks instellen? -> Dat schiet op als er nog meer familileden of huisgenoten op dezelfde verbinding zitten. Of je vrienden bij je zijn en dan willen forummen of aanmelden. Ook zit je dan nog et dynamische ip's en proxi's was het niet haalbaar maakt. Daarbij is het wel fijn als je een hele bekende naam hebt undercoffer kan gaan als je echt iets anoniem wil vragen/reageren.
Het hoeven dr ook niet perse heel weinig te zijn maar meer dan 5 is toch te veel?
De meeste stemmen gelden -> Als je de zoekfunctie had gebruikt heb je kunnen zien dat het idee van een democratie al lang is geweest en alle keren ook is afgewezen. Dit is gewoon geen volledige democratie en dat zou ook niet eens haalbaar zijn
Daar heb je gelijk in
Belgen anders aanduiden -> Waarom zou je dat doen? Ik zie er geen meerwaarde bij en daarbij als je al onderscheid gaat maken waarom dan alleen tussen belgen en Nederlanders? Daarbij zou je dan dat moeten invullen en met leeftijd/geslacht wordt er al veel niet naar waarheid ingevuld.
In sommige gesprekken is het handig als je weet dat de ander uit Belgie komt.
De topics van je over een winkelforum en subforum voetbal vind ik dan wel weer goede topics, daar kan je echt wat mee en kan er bekeken worden of het evt wat is.
Ik hoop dat daar nog wat mee gebeurt

Bedankt voor de uitleg.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 13:32 :
Nee maar ik ken wel andere forum sites die het wel beter weten.
En die andere fora, hebben die ook zoveel bezoekers en leden? Hebben die zich ook te houden aan de leeftijd scholieren? Werken die op vrijwilligersbasis? Worden ze gesponsord? Zijn het grote bedrijven die erachter zitten...

Ik snap trouwens niet waarom iemand zijn naam zo vaak moet veranderen. Ik ben een vrij veranderlijk persoontje qua stijl, muziek, kleding, het ligt er maar waar ik zin in heb en ik heb sinds mijn 14e mijn internetnaam niet veranderd. Mijn eerste stappen op het net waren als Mutant en de laatste zullen dat ook zijn, niet dat ik niet nog andere nicks erbij heb, maar Mutant ben en blijf ik ook.
Die 1x vind ik dus mooi. En dat er eventueel eens een uitzondering gemaakt wordt voor iemand die een typfout erin heeft, dan nog, maar niet om de zoveel tijd omdatje het beu bent zo te heten. Als je dat verveelt, dan zal het lang blijven op dit forum je ook wel vervelen en kun je beter op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:35
Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 25-08-2004 @ 17:29 :
Doe gewoon 1 keer per jaar of 1 keer per half jaar. Aangezien je in je leven verandert, en de gemiddelde leeftijd hier de leeftijd van een puber is, maak je ook mentale veranderingen door, waardoor je van je oude nick afwil. Zoiets kan best een keer per jaar voorkomen. Is het meer dan 1 keer per jaar, dan pech.

Dan krijg je al iets meer vrijheid, maar toch wordt het er niet onduidelijk van (1 keer per jaar is namelijk niet veel).
^^ Wat is hier mis mee?
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 16:51
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Mutant schreef op 26-08-2004 @ 17:06 :
En die andere fora, hebben die ook zoveel bezoekers en leden? Hebben die zich ook te houden aan de leeftijd scholieren? Werken die op vrijwilligersbasis? Worden ze gesponsord? Zijn het grote bedrijven die erachter zitten...

Ik snap trouwens niet waarom iemand zijn naam zo vaak moet veranderen. Ik ben een vrij veranderlijk persoontje qua stijl, muziek, kleding, het ligt er maar waar ik zin in heb en ik heb sinds mijn 14e mijn internetnaam niet veranderd. Mijn eerste stappen op het net waren als Mutant en de laatste zullen dat ook zijn, niet dat ik niet nog andere nicks erbij heb, maar Mutant ben en blijf ik ook.
Die 1x vind ik dus mooi. En dat er eventueel eens een uitzondering gemaakt wordt voor iemand die een typfout erin heeft, dan nog, maar niet om de zoveel tijd omdatje het beu bent zo te heten. Als je dat verveelt, dan zal het lang blijven op dit forum je ook wel vervelen en kun je beter op zoek naar nieuwe uitdagingen.
Die sites hebben meer leden ja. En wat de leeftijd scholieren met het veranderen met een nick te maken heeft mag je mij wel is uitleggen.

En dat verhaaltje over je naam is wel leuk en alles, maar er zijn genoeg mensen die wel wat vaker hun naam willen veranderen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 17:12
Ghost
Ghost is offline
Citaat:
Precies, dus dat argument is nu ook al van tafel geveegd..
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 18:25
Manuzhai
Manuzhai is offline
Je had kunnen zoeken op "nickname", "nickchange".

Als jij lid bent op een aantal andere fora zou je ook moeten weten dat het er op elk forum anders aan toegaat. Zo hebben we hier ook onze geschiedenis en redeneringen, en die zijn waarschijnlijk allemaal al een keer ter sprake gekomen of ter discussie gesteld. Er zijn dus redenen dat ze er nog steeds zijn.

In plaats van elk forum aanpassen aan de andere fora zou de forummer zich moeten aanpassen aan het forum waarop hij rondloopt, omdat er op sommige fora nou eenmaal een andere sfeer heerst dan op anderen. Zo had je ook kunnen opmerken dat men hier in Beleidszaken de [Algemeen]-tag nooit gebruikt, en daar je conclusies uit kunnen trekken. In plaats daarvan kies jij ervoor om nogal koppig en inflexibel over te komen.
Oud 26-08-2004, 19:09
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 26-08-2004 @ 19:25 :

In plaats van elk forum aanpassen aan de andere fora zou de forummer zich moeten aanpassen aan het forum waarop hij rondloopt, omdat er op sommige fora nou eenmaal een andere sfeer heerst dan op anderen. Zo had je ook kunnen opmerken dat men hier in Beleidszaken de [Algemeen]-tag nooit gebruikt, en daar je conclusies uit kunnen trekken. In plaats daarvan kies jij ervoor om nogal koppig en inflexibel over te komen.
Ten eerste wil ik stellen dat ik het forum niet aanpas maar dat ik ideeen breng, waar dit forum naar mijn weten voor is. En wat is er trouwens mis met het algemeen tag gebruik, ik las laatst dat het gebruik van tags aan te raden is zodat het wat duidelijkheid schept. Dus i.p.v meteen gaan klagen daarover kan je ook blij zijn dat ik me juist probeer aan te passen.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 19:17
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Manuzhai schreef op 26-08-2004 @ 19:25 :
Zo had je ook kunnen opmerken dat men hier in Beleidszaken de [Algemeen]-tag nooit gebruikt, en daar je conclusies uit kunnen trekken. In plaats daarvan kies jij ervoor om nogal koppig en inflexibel over te komen.
Waarom zou je m niet gebruiken.....als iemand toch wat extra duidelijk wil zijn...
Oud 26-08-2004, 19:53
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 26-08-2004 @ 20:17 :
Waarom zou je m niet gebruiken.....als iemand toch wat extra duidelijk wil zijn...
Wat voegt een [algemeen] tag in hemelsnaam toe? Of deze:
[Harddisk] M'n harddisk is kapot!

Tags zijn geen must, integendeel, vaak zijn ze compleet overbodig.
Met citaat reageren
Oud 26-08-2004, 20:30
Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Chimera schreef op 26-08-2004 @ 20:53 :

T voegt misschien weinig toe, maar kan t kwaad?
Oud 26-08-2004, 20:30
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
BarbapapaX, ik wil graag even iets toevoegen aan alles wat al gezegd is. Ik ben je al vaker tegengekomen op sport en moet zeggen dat de ideeen, voorspellingen en meningen waar je mee komt vaak op mij overkomen als zeer ongegrond, ondoordacht en ronduit napratend en naief.

Ik eis niet van je dat je nadenkt en ik eis ook niet van je dat je beschikt over enige intelligentie.

Maar misschien zou je voortaan toch eens kunnen proberen na te denken voordat je op een forum komt om jezelf daar in (nu al) 1463 posts ronduit belachelijk te maken.
Oud 26-08-2004, 20:31
Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Die is kut jah
Oud 27-08-2004, 08:54
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-08-2004 @ 21:30 :
BarbapapaX, ik wil graag even iets toevoegen aan alles wat al gezegd is. Ik ben je al vaker tegengekomen op sport en moet zeggen dat de ideeen, voorspellingen en meningen waar je mee komt vaak op mij overkomen als zeer ongegrond, ondoordacht en ronduit napratend en naief.

Ik eis niet van je dat je nadenkt en ik eis ook niet van je dat je beschikt over enige intelligentie.

Maar misschien zou je voortaan toch eens kunnen proberen na te denken voordat je op een forum komt om jezelf daar in (nu al) 1463 posts ronduit belachelijk te maken.
jouw ava zegt mij genoeg over jouw intelligentie...
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:55
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:

Wtf maakt het uit of ik tags gebruik of niet. Waarom maken de mensen hier zich toch om de kleinste dingen druk.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:57
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 09:54 :
jouw ava zegt mij genoeg over jouw intelligentie...
Gelukkig is jouw avatar de belichaming van alles wat intelligent is.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 08:57
BarbapapaX
BarbapapaX is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 26-08-2004 @ 21:30 :
Noem er is een paar die volgens jouw ondoordacht en zeer ongegrond zijn . Je kan mooie verhaaltjes verzinnen maar zolang je maar in het nix zit te zwetsen zeg dan liever nix.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:11
Machiavelli
Machiavelli is offline
Citaat:
BarbapapaX schreef op 27-08-2004 @ 09:57 :
Noem er is een paar die volgens jouw ondoordacht en zeer ongegrond zijn . Je kan mooie verhaaltjes verzinnen maar zolang je maar in het nix zit te zwetsen zeg dan liever nix.
Ben jij een undercover of ben je nu serieus?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2004, 09:32
Verwijderd
Citaat:
BarbapapaX schreef op 26-08-2004 @ 17:51 :
Die sites hebben meer leden ja. En wat de leeftijd scholieren met het veranderen met een nick te maken heeft mag je mij wel is uitleggen.

En dat verhaaltje over je naam is wel leuk en alles, maar er zijn genoeg mensen die wel wat vaker hun naam willen veranderen.
Ik had het even over het algemeen. Al die dingen hebben hun invloed op het beleid. Daarbij is er wel een link: scholieren zitten in hun puberteit en zouden om de zoveel tijd een andere nick kunnen willen hebben.
Je kunt niet zomaar alle fora met elkaar gaan vergelijken.

Dat verhaaltje met mijn naam is zeker leuk, het is een voorbeeld dat al dat rondhuppelen en veranderen helemaal niet hoeft en dat je gerust eens kunt nadenken over de naam ipv zoveel mogelijk sterretjes en kronkeltjes toe te voegen ook al ben je zo puberaal als de pest (in mijn geval dan).

Maar eigenlijk, als je die andere fora zoveel beter vindt, wat doe je hier nog?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten