Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Deze regel bestaat om te voorkomen dat mensen iedere keer hun naam veranderen. Of het nou echt zo verwarrend is of niet maakt niet eens zoveel uit. Je krijgt één keer de kans om het te veranderen, dus denk er maar gewoon goed over na.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en wat Leonoor zegt: dit is niet zomaar allemaal ff neer gezet ofzo hoor, maar over nagedacht. en ik vind nog steeds geeneen van jouw topics het idee beter als de huidige. maar dat ligt mss aan mij ![]() mag ik trouwens vragen: ben jij een perfectionist ![]() nee sorry, jij bent iemand die altijd graag andere mensen verbetert ofzo? weet jij het altijd beter? dit is niet zo rolleye-ig als het er staat hoor ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En zie de post van Manuzhai, de zoekfunctie is ook bijzonder handig. Misschien kun je btw beter eerst een tijdje forummen voor je hele ladingen 'nieuwe' ideeën oppert? Ik denk dat je dan al een veel betere indruk hebt van het forum en de gang van zaken ed. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Het forum is niet vergelijkbaar met msn. Persoonlijk vind ik het prettig als ik weet met wie ik 'in gesprek' ben zonder dat ik allerlei capriolen uit moet halen om er achter te komen (en die regel is er niet omdat ik dat vind, zoveel invloed heb ik nu ook weer niet (voor dat mensen daar weer mee komen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Naja, ik zie het alweer, jullie (forumbazen) denken weer eens dat het forum van jullie is! ![]() Ik ben uitgediscussieerd, mn argumenten liggen op tafel, ik heb andere argumenten van de tafel geveegd, laat ik het hier maar bij houden dan! ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Voor de mensen die alles geloven wat ze lezen en/of die alles serieus nemen: dit is natuurlijk sarcastisch bedoeld.) Citaat:
Dat is ook je eigen keuze. ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Bovendien vind ik het nogal nutteloos om nu over mijn tag gebruik te beginnen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als je wat langer had nagedacht had je daar zelf ook wel achter kunnen komen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
"Als je wat langer had nagedacht had je daar zelf ook wel achter kunnen komen." |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Zelf vind ik het nogal een verwarrend plan, als je iemand niet kent per se op info moeten drukken om te zien of het iemand anders was ofdat het gewoon een nieuw lid is. Bovendien kun je natuurlijk ook gewoon goed over je nick nadenken voor je er een neemt. Ik heb mijn nick nu al jaren, en ik ben hem nog steeds niet zat. en ja, ik heb hem een keer veranderd, van Alopia naar AlopiA. Stomme typfout bij het aanmelden ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Plus wat AlopiA zegt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap trouwens niet waarom iemand zijn naam zo vaak moet veranderen. Ik ben een vrij veranderlijk persoontje qua stijl, muziek, kleding, het ligt er maar waar ik zin in heb en ik heb sinds mijn 14e mijn internetnaam niet veranderd. Mijn eerste stappen op het net waren als Mutant en de laatste zullen dat ook zijn, niet dat ik niet nog andere nicks erbij heb, maar Mutant ben en blijf ik ook. Die 1x vind ik dus mooi. En dat er eventueel eens een uitzondering gemaakt wordt voor iemand die een typfout erin heeft, dan nog, maar niet om de zoveel tijd omdatje het beu bent zo te heten. Als je dat verveelt, dan zal het lang blijven op dit forum je ook wel vervelen en kun je beter op zoek naar nieuwe uitdagingen. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En dat verhaaltje over je naam is wel leuk en alles, maar er zijn genoeg mensen die wel wat vaker hun naam willen veranderen. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
[Harddisk] M'n harddisk is kapot! Tags zijn geen must, integendeel, vaak zijn ze compleet overbodig. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je kunt niet zomaar alle fora met elkaar gaan vergelijken. Dat verhaaltje met mijn naam is zeker leuk, het is een voorbeeld dat al dat rondhuppelen en veranderen helemaal niet hoeft en dat je gerust eens kunt nadenken over de naam ipv zoveel mogelijk sterretjes en kronkeltjes toe te voegen ook al ben je zo puberaal als de pest (in mijn geval dan). Maar eigenlijk, als je die andere fora zoveel beter vindt, wat doe je hier nog? |
Advertentie |
|
![]() |
|
|