Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
dat stond erbij hoor ![]() btw, gaan we WEER beginnen ![]()
|
jezelf afmeten tegen anderen,
onbewust zoeken naar de algemene maatschappelijke regels. Voor je eigen bestwil zodat je weet waar onbesproken grenzen liggen, Wat geaccepteerd is etc. Voor domme mensen vind ik. Maar iedereen doet het ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
als er iets is waar ik echt een hekel aan heb is het toch wel roddelen. maar ja, wie doet het af en toe niet? en roddelen is zo'n groot begrip... ik bedoel tegen m'n vriendin zeggen wat voor bloedhekel ik weer eens heb aan iemand is ook roddelen, maar zoiets moet wel kunnen vind ik.
iemand achter zijn rug om door roddels echt een slechte naam bezorgen vind ik wel het laagste wat je kan doen, ook al zou er een kern van waarheid in de roddels zitten. dit vind ik wel echt iets voor mensen die de ballen niet hebben om iemand te confronteren |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou, als ik iets hoor over bepaalde mensen en ik denk zoiets van: ow wat grappig/leuk/niet leuk/weet ik wat .. dan heb ik vaak zoiets van: he il (mn zusje Ilja of iemand anders) weet je wat ik hoorde? dit en dit en dat...
veel mensen vinden het roddelen, maar ik bedoel t niet negatief ofzo. als ik negatieve dingen over mn zusje ofzo zeg tegen mensen dan kunnen ze dat ook als roddelen zien, maar ik zie het dan als het feit dat ik gewoon iets kwijt moet bij iemand.. meestal gaat t daarna wel weer beter.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Roddelen fractuur | 12 | 01-05-2006 15:43 | |
Psychologie |
roddelen. ~~dolce~~ | 24 | 03-04-2004 01:58 | |
Liefde & Relatie |
is je mening geven roddelen? lotjesnotje | 4 | 31-05-2003 18:19 | |