Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Leuk, heel leuk, roddels. Vooral als ze over je zeggen dat je elke week met een ander het bed in duikt. En dat niet waar is (d'oh!).
Maar hoe je er mee omgaat? Negeren. Over een vriendin van mij zeggen ze vaak tegen haar vriend dat ze vreemd is gegaan toen hij er niet bij was, wat dus absoluut niet waar is. Die lui die die roddels verspreiden zijn niet goed of stikjaloers. Of beide. Gewoon allemaal negeren. |
![]() |
|
![]() |
Negeren.
Je vriendin zou beter moeten weten. Ik kan wel begrijpen dat het haar onzeker maakt als ze tot 3x toe dezelfde roddel hoort maar het blijven roddels. Onwaarheden. Jij kunt haar laten merken dat ze je kan vertrouwen, maar je kan haar onzekerheid niet wegnemen. Dat moet ze zelf doen. Want als zij die roddelaars liever gelooft dan jou... ![]() Succes dr mee.
|
bedankt voor de posts, maar ik denk dat negeren makkelijker gezegd is als gedaan, want op die momenten had ik te diep in het glaasje gekeken, en dus kwetsbaar, misschien is dat ook wel de reden dat die roddels er komen, maar met me vriendin en mij gaat het alweer wat beter, maar bedankt allen
|
![]() |
ik geef geen kut om roddels. Ze lullen maar raak over me. Jij hebt daarentegen nu wel een probleem. Je zult haar zelf moeten overtuigen dat jij gelijk hebt. En wat versta je onder aangeschoten? Je zult wel dronken bedoelen.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Roddelen fractuur | 12 | 01-05-2006 15:43 | |
Algemene schoolzaken |
roddels :S fluffywuffy | 13 | 16-09-2004 15:13 | |
Psychologie |