Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-03-2002, 18:31
The Bachelor
The Bachelor is offline
he mensen, ik heb een probleem, op een disco avond waar ik zaterdag heen ben geweest was ik een beetje aangeschoten, en nu gaan er de roddels rond dat ik met iemand zou willen hebben gezoend. dit is niet de eerste keer dat dit gerucht over mij rond gaat en mijn vriendin(die er bij de vorige keren(2 andere) ook nie bij was) begint nu een beetje d'r vertrouwen in mij te verliezen, maar ik weet voor 100% zeker dat er nix gebeurd is maar mijn vriendin heeft der twijfels. nu heb ik de vraag, hoe gaan jullie met roddels om en wat kan ik eraan doen om mijn vriendin meer vertrouwen in mij te laten krijgen?
Oud 05-03-2002, 18:46
15 Enrique
15 Enrique is offline
Zozo zoenen, meid wat maakt dat nou uit. Helemaal niets, zolang je geen vriend hebt. Oke sommige vinden je mischien een boterham waar veen mensen aan gelebbert hebben. Maar als die vriedin van je een echte is dan laat ze jullie vriendschap echt niet kapotlopen door enkele geruchten. En trouwens als die geruchten waar zouden zijn. Anderen hebben daar toch geen ene fuck mee te maken, of wel soms??
Oud 05-03-2002, 18:49
~ Iris ~
~ Iris ~ is offline
Citaat:
15 Enrique schreef:
Zozo zoenen, meid wat maakt dat nou uit. Helemaal niets, zolang je geen vriend hebt. Oke sommige vinden je mischien een boterham waar veen mensen aan gelebbert hebben. Maar als die vriedin van je een echte is dan laat ze jullie vriendschap echt niet kapotlopen door enkele geruchten. En trouwens als die geruchten waar zouden zijn. Anderen hebben daar toch geen ene fuck mee te maken, of wel soms??
uhm... het is wel een 'hij'!!

en zeg gewoon tegen je vriendin dat je het echt meent met haar. Als je zou willen zoenen met een ander meisje, dan zou je met dat ander meisje gaan.
succes!!! xxx
Oud 05-03-2002, 19:16
Verwijderd
Leuk, heel leuk, roddels. Vooral als ze over je zeggen dat je elke week met een ander het bed in duikt. En dat niet waar is (d'oh!).
Maar hoe je er mee omgaat? Negeren.

Over een vriendin van mij zeggen ze vaak tegen haar vriend dat ze vreemd is gegaan toen hij er niet bij was, wat dus absoluut niet waar is. Die lui die die roddels verspreiden zijn niet goed of stikjaloers. Of beide. Gewoon allemaal negeren.
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 19:44
The Bachelor
The Bachelor is offline
ja dat is voor mij makkelijker als voor mijn vriendin, en zij is juist degene die er het meeste mee zit
Oud 06-03-2002, 21:19
eden6
eden6 is offline
Negeren.

Je vriendin zou beter moeten weten. Ik kan wel begrijpen dat het haar onzeker maakt als ze tot 3x toe dezelfde roddel hoort maar het blijven roddels. Onwaarheden. Jij kunt haar laten merken dat ze je kan vertrouwen, maar je kan haar onzekerheid niet wegnemen. Dat moet ze zelf doen. Want als zij die roddelaars liever gelooft dan jou...

Succes dr mee.
Oud 09-03-2002, 21:31
The Bachelor
The Bachelor is offline
bedankt voor de posts, maar ik denk dat negeren makkelijker gezegd is als gedaan, want op die momenten had ik te diep in het glaasje gekeken, en dus kwetsbaar, misschien is dat ook wel de reden dat die roddels er komen, maar met me vriendin en mij gaat het alweer wat beter, maar bedankt allen
Oud 09-03-2002, 21:39
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
ik geef geen kut om roddels. Ze lullen maar raak over me. Jij hebt daarentegen nu wel een probleem. Je zult haar zelf moeten overtuigen dat jij gelijk hebt. En wat versta je onder aangeschoten? Je zult wel dronken bedoelen.
Reageren

Regels voor berichten