Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Zo te zien weet jij er nog niet zoveel vanaf dus kan je maar beter niet met dat soort dingen gaan beginnen anders open je zo hier een topic dat je PC het niet meer doen
![]() en anders hier kijken: http://gathering.tweakers.net/forum/...essages/525314
||
Citaat:
mmmm spacey jammer dat hen niet kan kan wel maar het is niet slim iig
||
Citaat:
Heb win Xp prof ik wil het wel weten maar mijn pc moet niet kapot gaan
Laatst gewijzigd op 27-04-2003 om 09:32. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder zou je eens 'TWEAK tik-hier-je-operating-system-in' in Google kunnen knallen. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
WinXP prof is je OS Dus.... Klik op start >> Run >> type 'msconfig' of 'mscfg' (ik weet niet wat het in xp is) >> klik op tabblad Startup en daar zie je een hele lijst van programma's. Deze worden allemaal opgestart als je je computer aanzet. Als het een grote lijst is, duurt het opstarten lang, en zal je computer traag zijn. Als je ze dus allemaal uitzet, gaat het opstarten snel, en is je computer ook sneller. Maar sommige programma's die daarbij staan, zijn wel belangrijk voor je computer, zoals bijvoorbeeld een virusscanner. Let dus goed op welke programma's je wegklikt!
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
http://www.tweak3d.net/tweak/
eigenlijk wel bijna alles wat je nodig hebt heb zelf niet veel veranderd, alleen mijn agp aperture size (maar dat doet verder niets met windows) en heb mijn systeem op "netwerkserver" gezet en heb bij elke schijf dat dma aangezet
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |