Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laten we het erop houden dat ik gewoon lui ben ![]()
|
nou silverchair had denk ik wel veel meer kunnen verdienen dan ze hebben gedaan.. ze hebben geloof ik de afgelopen jaren echt vrij wel niet getourt.. maar ik vind het idd wel een beetje apart.. toen het allemaal slecht met die dude ging bleven ze wel bij elkaar en nou alles weer oke is (toch?) stoppen ze dr mee... ja best jammer silverchair was wel een beetje jeugdsentiment voor mij..
|
![]() |
Eerlijk gezegd vind ik het niet verschrikkelijk erg ofzo, terwijl ik die jongens wel heb ontmoet en gezoend enzo
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jammer enzo
![]() -voor de mensen zonder teletekst: voeg ff bot1@clubr.nl toe aan je msn lijst, teletekst bot, erg handig- |
![]() |
|
is helemaal niet van waar. Zijn speculaties.
Daniel heeft recentelijk een aantal maal in interviews verteld dat ik nog minimaal een album wil schrijven, of ie daarmee wilt touren weet ik nogniet. Het touren, het rockicoontje spelen dat vindt ie nix meer. Hij wilt zich iig in de toekomst toeleggen op filmmuziek.
|
nou dat is dan goed klote, want die band had een ongelovelijk talent, elke cd werd beter, het talent van Daniel werd steeds beter zichtbaar, hij wou groter en meer, en het werk met complete orchestras was toch vrij vernieuewend en pakkend.
Heel jammer, 4 goede cd's.
|
Verwijderd
|
idd wel raar dat het daar alleen staat.....
Reden schijnt te zijn dat de andere bandleden het niet zo eens waren met het idee van Daniel om Natalie Imbruglia het hele album mee te willen laten schrijven. Ik ben zó blij dat ik dat kaartje heb... als dat maar wel doorgaat. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() was ie maar gwoon weer ongelukkig... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() *schopt* ![]() nouja al die geruchten..ik hoop maar dat het nie waar is..of dat hij er wel weer zin in krijgt. *zucht* nou iig 2 juni. als dat wel doorgaat dan. ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
The Dissociatives - s/t Haligh | 35 | 10-06-2005 18:33 | |
Psychologie |
Muziek. Quiana | 499 | 07-10-2004 11:34 | |
Muziek |
Pats hier met je muziekcollectie telluriet | 216 | 05-09-2004 19:20 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 | |
Muziek |
top 5 muziek Verwijderd | 90 | 11-11-2002 19:17 | |
Muziek |
Hoeveel albums heb jij (ongeveer) in je CD-collectie? Severus | 87 | 30-10-2002 15:23 |