![]() |
|
Geen probleem als zij er met haar hand bijkomt. Mwah eigenlijk wel heel geil als we dan samen verder gaan. De een de G Spot en de andere de Klit.
Weet het niet maar moet volgens mij behoorlijk lekker voor de vrouw zijn.
|
Nou ik word eigenlijk uberhaubt niet geil van het vingeren zelf. Het is wel leuk om haar te zien genieten. Maar als ze er met haar hand bijkomt dan zie ik dat toch als een soort compliment. Ondanks dat ze eigenlijk aangeeft dat ik het niet goed doe, probeert ze me te helpen om het wel goed te doen en dat is toch niet voor niets lijkt me.
|
Hoezo vraag je dat eigenlijk? Ben je bang je vriend te kwetsen ofzo?
Maak je maar niet ongerust hoor, dan. Ik vind het juist fijn om geholpen te worden zodat ik het beter kan doen. Ik denk niet dat veel jongens daar anders over denken.
||
![]() |
Citaat:
Als jullie toch bezig zijn, kun je het misschien net op het juiste moment voorstellen. Meisjes hebben altijd even een warming-up nodig.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo lang je probeert te doen wat de ander zelf altijd doet, doe jij 't minder goed, maar een ander kan bij jou dingen doen die je zelf niet kunt ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maarja, ik ben een snelle leerling volgens hem... misschien wel talentje, maar dat laat ik maar in t midden.. daar gaat t niet om ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat vinden jullie van bisexueel? HilaryGirl15 | 52 | 09-11-2004 12:12 | |
Lifestyle |
Navelpiercing bij jongens JEZUZZ | 93 | 12-02-2004 19:57 | |
Liefde & Relatie |
ff jullie mening over dit Martijngr | 25 | 29-03-2003 23:50 | |