Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ben toevallig vorige week zaterdag in tilburg geweest, voor 1e keer. Was op zich best leuk. Ben in Villa Fiesta geweest, muziek was ok, met goede dj die flink de vaart er in hield.
Complimenten voor het personeel die toch wel een xtra attractie vormen. Ben ook even in de 3 gezusters geweest. ik moet zeggen dat het interieur echt formidabel was. Zag er ![]() Studenten kak gehalte vrij hoog maar daar had ik op zich geen problemen mee. verder weet ik niet zo veel van tilburg, heb alleen gehoord dat Zinos een dikke drugstent is ![]() heb een leuke avond daar gehad... |
![]() |
||
Citaat:
2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst ![]()
||
Citaat:
2boeren kun je beter niet over praten.. is vorige week ook te pittig gevochten.. t niveau daar is niet sow hoog ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
tis er namelijk op vrijdag, zaterdag en zondag STAMPVOL!!
|
waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() dus t grote plein en dan nog voorbij cafe UIT en de Talk lopen laatste is trouwens helemaal gerestyles en schijnt weer helemaal ok te zijn ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
|
|