Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Nachtleven & Festivals

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-10-2002, 10:36
*Finding*Niki*
*Finding*Niki* is offline
Heej tilburgertjus, waar is ut gezellie dus waar moet je op vrijdagavond/zaterdag ochtend zij???. tell me!

waarst dus fun? waar ga je zelf altij nar toe? en waar denk je dat ik jou het liefst tegenkom? of jij mij????!!!

give me some tippies!

en ik zie je maybe friday!

lots of love, Dominique
Advertentie
Oud 10-10-2002, 14:05
Rhinus
Rhinus is offline
Je gaat eerst naar de 013. Hebben ze nog kaartjes voor een concert ga je daar naartoe. Anders loop je door naar de Extase en feest je daar.
Oud 10-10-2002, 23:37
Verwijderd
Brandpunt Lekker eten ook
Oud 11-10-2002, 16:27
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
voor jouw leeftijd en gedrag is the talk wel iets. In andere tenten kom je er toch niet in.
Oud 12-10-2002, 14:23
AGH
AGH is offline
Café 't Laer komt iedereen wel in!
Mag je ook nog liedjes over Deventer zingen.
Snapte?
Of snapte niet?
Raar volk die Tilburgers.

Zino's vond ik ook een hele aparte tent.
Tot 04:00 geen kip binnen, behalve een Chineens in string en een chippendale verkleedt als Indiaan.
En verder heel veel mensen die denken dat ze mooi zijn, maar ja je moet er maar op vallen.
Persoonlijk houd ik niet zo van mensen die wel met 30 verschillende soorten make-up durven te lopen, wel in korte rokjes vieze ouwe mannetjes gek proberen te maken en het lekker vinden om bekeken te worden. En ik houd ook niet zo van jongens in strakke shirtjes waarin je hun harde tepels kunt zien, jongens die een glas passoa vasthouden en zich constant voor hun vrienden schamen.
Die tent links van de Zino’s was trouwens wel heel gezellig, ben even de naam kwijt.
Iets met Villa Fiësta, of iets in die richting.

Hoewel ik de standaard studenten niet zo mag en de standaard studenten mij hoogstwaarschijnlijk ook niet, is het tussen al die standaard studenten altijd wel gezellig in Tilburg. Je zult er in ieder geval geen last hebben van patserige ventjes die tegen een muur aan leunen en een beetje stoer staan te zijn.
Oud 13-10-2002, 10:13
Loesje
Loesje is offline
Citaat:
nare man schreef:
Brandpunt Lekker eten ook
heej wat doe jij daar!??!@?!@$ Kan je ook wel gelijk even bij mij langskomen. Ik vind brandpunt ook wel cool, en bolle. Twee keer bellen is relaxed om ff wijntje te drinken! Verder weet ik het ook nog niet precies!
Oud 13-10-2002, 12:41
Marshall
Marshall is offline
VASQUEZ & FIOD!!!!!!!!!!!!!!!!!

zeker de meest stijlvolle plaatsen voor de zaterdag met te goede muziek en hele relaxte muziek.. bij fiod by the way wel wat jonger dan vasquez...
Oud 13-10-2002, 17:30
alcoholnicotine
Citaat:
Rhinus schreef:
Je gaat eerst naar de 013. Hebben ze nog kaartjes voor een concert ga je daar naartoe. Anders loop je door naar de Extase en feest je daar.
niks aan toe te voegen
Oud 13-10-2002, 19:14
Freshmaker
Freshmaker is offline
Klopt het dat je nu bij de fiod zoveel kunt drinken als je wilt voor 10 euro?
Oud 13-10-2002, 20:03
Verwijderd
Citaat:
Loesje schreef:
heej wat doe jij daar!??!@?!@$ Kan je ook wel gelijk even bij mij langskomen. Ik vind brandpunt ook wel cool, en bolle. Twee keer bellen is relaxed om ff wijntje te drinken! Verder weet ik het ook nog niet precies!
Ben daar ooit 'ns geweest met een schone Brabantse Ik bel je binnenkort wel een keer, dan gaan we daar ff heen
Oud 14-10-2002, 08:17
italianboy
italianboy is offline
storm
Oud 14-10-2002, 18:19
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:
Klopt het dat je nu bij de fiod zoveel kunt drinken als je wilt voor 10 euro?
ehm nee
Oud 14-10-2002, 19:30
Freshmaker
Freshmaker is offline
Jawel, iedere vrijdagavond.
Oud 15-10-2002, 09:04
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Freshmaker schreef:
Jawel, iedere vrijdagavond.
owz.. 1x op vrijdag geweest en toen was t echt 3x nix dus kan t wel begrijpen... sat-r-day = beter ciao
Oud 15-10-2002, 11:45
Rhinus
Rhinus is offline
Moet ik daar op vrijdag toch eens naartoe gaan .
Oud 15-10-2002, 16:49
Freshmaker
Freshmaker is offline
Op vrijdag is het inderdaad niks, vandaar die actie
Oud 15-10-2002, 19:31
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
italianboy schreef:
storm
ouderen die zich gedragen als jongeren daar

Ik ga voor Brandpunt (maar je moet het er wel leuk maken, soms is het saai)
Oud 16-10-2002, 19:08
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
ouderen die zich gedragen als jongeren daar

Ik ga voor Brandpunt (maar je moet het er wel leuk maken, soms is het saai)
inderdaad bij allebei je standpunten ciao
Oud 17-10-2002, 14:00
Blenderhead
Blenderhead is offline
jezus, wat een kutstad is tilburg
Oud 18-10-2002, 20:48
chardros
chardros is offline
de extase is wel cool en 013
en de bolle is grappig
Oud 19-10-2002, 07:33
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
chardros schreef:
de extase is wel cool en 013
en de bolle is grappig
bij de bolle zitten alleen evenveel drugsgebruikers als bij de zino
Oud 27-10-2002, 22:52
Ji Sung Dennis
Ji Sung Dennis is offline
Citaat:
birthmark schreef:
jezus, wat een kutstad is tilburg
Helemaal mee eens
Af en toe villa fiesta voor mij....
Oud 28-10-2002, 11:48
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
Marshall_Mathers schreef:
bij de bolle zitten alleen evenveel drugsgebruikers als bij de zino
huh??
Oud 28-10-2002, 17:03
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
huh??
jaja.. wist je nog niet he
Oud 01-11-2002, 19:25
angel_undercover
angel_undercover is offline
013, uitstad
Oud 02-11-2002, 19:46
Marshall
Marshall is offline
heb jij ook s gelijk ciao
Oud 03-11-2002, 03:40
PV
PV is offline
Brandpunt...

wel kutmuziek, maja...
Oud 03-11-2002, 03:52
Bruggigol
Bruggigol is offline
Villa Fiesta !
Oud 03-11-2002, 14:49
McM@dj
McM@dj is offline
Ben toevallig vorige week zaterdag in tilburg geweest, voor 1e keer. Was op zich best leuk. Ben in Villa Fiesta geweest, muziek was ok, met goede dj die flink de vaart er in hield.
Complimenten voor het personeel die toch wel een xtra attractie vormen.
Ben ook even in de 3 gezusters geweest. ik moet zeggen dat het interieur echt formidabel was. Zag er uit.
Studenten kak gehalte vrij hoog maar daar had ik op zich geen problemen mee.

verder weet ik niet zo veel van tilburg, heb alleen gehoord dat Zinos een dikke drugstent is

heb een leuke avond daar gehad...
Oud 03-11-2002, 18:03
Marshall
Marshall is offline
& gewoon niet bij vasquez & fiod geweest, shame on u
Oud 03-11-2002, 18:12
McM@dj
McM@dj is offline
volgende keer
Oud 03-11-2002, 18:41
DarkCat
DarkCat is offline
Ik heb niks te zoeken in killburg.. tenzij er een fatsoenlijke band in 013 staat...
Oud 17-11-2002, 04:03
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
AGH schreef:

Tot 04:00 geen kip binnen, behalve een Chineens in string en een chippendale verkleedt als Indiaan.
En verder heel veel mensen die denken dat ze mooi zijn, maar ja je moet er maar op vallen.
Persoonlijk houd ik niet zo van mensen die wel met 30 verschillende soorten make-up durven te lopen, wel in korte rokjes vieze ouwe mannetjes gek proberen te maken en het lekker vinden om bekeken te worden. En ik houd ook niet zo van jongens in strakke shirtjes waarin je hun harde tepels kunt zien, jongens die een glas passoa vasthouden en zich constant voor hun vrienden schamen.
Die tent links van de Zino’s was trouwens wel heel gezellig, ben even de naam kwijt.

[/B]
1. rare mensen he die tilburgers damn dat slaat nergens op heeft niks met de stad te maken waarin iemand woont zeg

2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt!
Oud 17-11-2002, 13:29
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:
1. rare mensen he die tilburgers damn dat slaat nergens op heeft niks met de stad te maken waarin iemand woont zeg

2. zino tot 4u leeg? ow ja mn vriend werkt er dus ben er zeker 2 keer in de week en ALTIJD stampvol van de vrijdagavond tot de zondagochtend...en die junks en zo die heb je overal ook in de kroegen zino heeft gewoon een naam gekregen door achterlijke mensen die er zelf nog nooit zijn geweest en daar baseren ze dan alles op tja tis maar wat je er zelf van maakt he over het algemeen hangt er een goede sfeer daar mensen die de sfeer verzieken zullen er niet lang binnen zijn das het beleid daar. doe je huiswerk volgende keer eens wat beter voordat je over een discotheek oordeelt!
vind de sfeer er idd ook wel ok.. beter dan in de meeste cafeetjes waarschijnlijk
Oud 19-11-2002, 23:32
Denise84
Denise84 is offline
Citaat:
& gewoon niet bij vasquez & fiod geweest, shame on u
Ik was afgelopen zaterdag even in Vasquez, echt nik ste beleven hooguit 20 mensen binnen! FIOD ook even geweest, 'k vind het echt niks! En de 2 boeren, jeetje wat een apres ski tent is dat; muziek waarvan 1 liedje heel even leuk is, maar dat ze daar de hele avond draaien, stampvol
Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst
Oud 20-11-2002, 08:10
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Denise84 schreef:
Ik was afgelopen zaterdag even in Vasquez, echt nik ste beleven hooguit 20 mensen binnen! FIOD ook even geweest, 'k vind het echt niks! En de 2 boeren, jeetje wat een apres ski tent is dat; muziek waarvan 1 liedje heel even leuk is, maar dat ze daar de hele avond draaien, stampvol
Ik vind het uitgaan in Tilburgs sowieso saaier worden, maar Brandpunt is toch nog wel het leukst
was je vroeg op de avond bij vasquez?? .. t publiek daar = sowieso ook wat ouder, en fiod.. tja.. vind de muziek en de inrichting geweldig.. alleen t is zien en gezien worden daar..

2boeren kun je beter niet over praten.. is vorige week ook te pittig gevochten.. t niveau daar is niet sow hoog
Oud 06-12-2002, 13:24
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
vind de sfeer er idd ook wel ok.. beter dan in de meeste cafeetjes waarschijnlijk
psies sfeer is echt nie kut is gewoon vet daar de mensen die komen toch voor de muziek? sfeerverneukers kom je overal tegen maar die worden er net zo hard weer uitgeflikkerd duzzz
Oud 11-12-2002, 13:53
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
AGH schreef:
Café 't Laer komt iedereen wel in!
Mag je ook nog liedjes over Deventer zingen.
Snapte?
Of snapte niet?

Hoewel ik de standaard studenten niet zo mag en de standaard studenten mij hoogstwaarschijnlijk ook niet, is het tussen al die standaard studenten altijd wel gezellig in Tilburg. Je zult er in ieder geval geen last hebben van patserige ventjes die tegen een muur aan leunen en een beetje stoer staan te zijn.
jij snappet ni helemaal.. hoelang is da van de zino geleden? 2 jaar ofzo??
tis er namelijk op vrijdag, zaterdag en zondag STAMPVOL!!
Oud 11-12-2002, 13:55
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
zino tha place 2 be in tilburg punt uit nej geintje das mijn mening ieder zn smaak van muziek he!
Oud 11-12-2002, 14:35
Marshall
Marshall is offline
je logo zei waarschijnlijk al genoeg
Oud 11-12-2002, 14:43
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
je logo zei waarschijnlijk al genoeg
yeah
Oud 11-12-2002, 17:01
Studentje
Studentje is offline
Tilburg is echt veel te ver, maar ooit, ooit, zal ik eens komen kijken.
Oud 23-12-2002, 22:06
very drunk driver
very drunk driver is offline
waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris
Oud 24-12-2002, 07:28
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
verydrunkdriver schreef:
waar in hemelsnaam zit de vasquez lijkt me zo'n vette tent ik zoek al heel lang een gaaf danscafe met zo'n "chillruimte" en oja ik ga naar de fiod op vrijdag heel december nog 10 euro intree en zoveel je kunt zuipen bier bessen apfelkorn en fris
dus dat is nog 1 vrijdag .. vasquez is in dezelfde straat als STORM & le clochard... beetje rechtsachterin .. wel ouder&alternatiever volk dan de FIOD maar erg lekkere muziek///
Oud 05-04-2003, 00:18
Ji Sung Dennis
FF de Tilburg topic weer actief maken...

Ik lees niemand over de 3 gezusters? Dat is echt een vette tent. Toevallig nog mensen die er vanavond heen gaan?
Oud 05-04-2003, 16:46
Eurydice
Eurydice is offline
dinsdag: Bolle
woensdag: Extase
donderdag: 3gezusters, Polly, Brandpunt & Bolle
Oud 05-04-2003, 16:47
Eurydice
Eurydice is offline
Waar zitten Zino's en Fiod???

Oh, nog een tip: De Nacht

Laatst gewijzigd op 05-04-2003 om 16:49.
Oud 05-04-2003, 17:06
Ji Sung Dennis
Ben ik vorige week ook geweest, de nacht. Je betaald er alleen we 16 euro entree (heb je wel 4 consumptie`s).
Oud 05-04-2003, 18:43
Marshall
Marshall is offline
Citaat:
Eurydice schreef op 05-04-2003 @ 17:47:
Waar zitten Zino's en Fiod???

Oh, nog een tip: De Nacht
bij de HEUVEL

dus t grote plein en dan nog voorbij cafe UIT en de Talk lopen

laatste is trouwens helemaal gerestyles en schijnt weer helemaal ok te zijn .. beetje lounge ruimte en clubby music
Oud 06-04-2003, 19:19
empyrian
empyrian is offline
Citaat:
littleprincess schreef op 10-10-2002 @ 11:36:
Heej tilburgertjus, waar is ut gezellie dus waar moet je op vrijdagavond/zaterdag ochtend zij???. tell me!

waarst dus fun? waar ga je zelf altij nar toe? en waar denk je dat ik jou het liefst tegenkom? of jij mij????!!!

give me some tippies!

en ik zie je maybe friday!

lots of love, Dominique
jezus.
Advertentie

Regels voor berichten