Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
bij www.cd-wow.nl is de gewone cd 15 Euro en Limited Edition + Dvd 19 Euro
|
![]() |
Vette cd, nieuw image, nieuwe bassist, Tim Skold van KMFDM,
kortom wordt dikke show op fields of rock. Als het goed is vanaf morgen de Mobscene aan te vragen bij de box. Toch knap hoe die knakker alweer voor de vijfde keer iets totaal anders weet te fabriceren, hoewel deze heeft inderdaad weer wat weg van Anit Christ. Maar de teksten zijn dan weer over ander thema, maar nog steeds erg sterk. Goede nr's zijn : Kaboom Kaboom Slutgarden (S)aint Use your fist and not your mouth |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben erg benieuwd, mensen zeiken altijd lekker op Manson maar ik vind gewoon dat je niet kan ontkennen dat een album als AntiChrist Superstar gewoon heel erg goed in elkaar steekt, het zijn niet zomaar simpele liedjes.
Ik las al in dit topic dat het weer de AntiChrist Superstar kant opgegaan is en dat lijkt me wel een goeie zaak ![]() |
![]() |
|
Ik ben al jaren fan van manson, maar ik moet zeggen golden age stelt me teleur.
Nix nieuws, allemaal ongeveer dezelfde songstructuren en geluiden. Andere albums hadden diversiteit en de hardere stukken sloegen in als een bom, nu is het meer zo owja daar heb je er weer een. Ik denk dat het trucje niet meer werkt voor manson, er staan 3 a 4 goeie tracks op maar een goed album nee.
||
Citaat:
Heb de nieuwe cd nog niet gehoord, kwacht braaf tot hij in de winkel ligt. Ik ben wel enorm benieuwd.
|
ik heb de japanse import al meer dan een maand geleden besteld en hij is er nog niet
![]() ik wil 'm echt horen wacht nu al sinds de tijd dat ik holywood 2500 keer had geluisterd, en dat was een maand nadat ie uitkwam ongeveer zo wat was die cd goed jammer dat deze nu zonder twiggy is ![]() ![]() ![]() ![]()
|
oow ik ga maar eens downloaden dan
![]() ik ga 15 juni naar Fields of Rock en daar komt ie ook, ben wel benieuwd ![]() ![]()
|
![]() |
Oh ja idd, helemaal vergeten dat Twiggy weg is...
Ik vond Holy Wood trouwens helemaal niet zo goed, was m na een maandje intensief luisteren al best wel zat... sindsdien volgens mij niet een keer meer helemaal geluisterd...
|
Hij wordt gezien als de bekendste 'Gothic', als je gothic bent dan wordt meestal aangenomen dat je naar marilyn manson luistert, terwijl marilyn manson gewoon soort shock-rock maakt en helemaal niets met gothic te maken heeft, behalve dan dat hij zich kleed en opmaakt als een labiele drugs hippie die zijn moeders make-up heeft gevonden. Wat walg ik van dit ventje.
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[offtopic] ben met een vriend van me nog steeds op alle mogelijke manieren aan het uitzoeken of twiggy nu drumt bij the murderdolls.....ze hebben namelijk zelfde geboortedatum...zelfde lengte en zien er bijna het zelfde uit...duzzzz.......zeeerrr mysterieus! ![]() [offtopic]
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
jouw muziek collectie Earphone | 67 | 12-12-2005 17:05 | |