![]() |
|
![]() |
Nee, voelde me niet schuldig want ik heb haar nergens toe gedwongen. Zij was op zoek naar de aandacht en seks die ze thuis niet kreeg, en kwam dus heel goed aan haar trekken bij mij. M.a.w. een win / win-situatie voor ons beiden.
Nee, de vrouwen wisten het niet van elkaar. Nee, ik kan absoluut mijn gevoelens van liefde en lust goed scheiden en dit was alleen maar LUST. |
![]() |
|
Ik heb het wel eventjes gehad ongeveer. We waren dichte vrienden maar niet verliefd op elkaar en we hebben een periode wel vaak met elkaar sex gehad, was voor allebei wel gezellig omdat we ons open konden voelen bij elkaar . Maar uiteindelijk zijn we er maar mee gestopt omdat ik me er op het einde niet goed meer bij voelde. Zoiets kan je niet lang volhouden ,denk ik: ofwel wordt een van de twee verliefd op de ander, ofwel kan je niet normaal vrienden meer blijven. In ieder geval, ik heb er me nooit sletterig bij gevoeld (ik ben niet het type dat met de eerste de beste zomaar in bed duikt of zelfs maar zoent) maar ik had uiteindelijk meer nood aan een echte liefdesrelatie.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |