![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Sex-relatie? Mjaw waarom niet, als je gewoon lekker kan samenzijn met iemand zonder gevoelens op te bouwen, dan kan dat makkelijk. Maar 9 van de 10 keer zal dat niet geheel zonder gevoel gaan, zodat wanneer 1 van de 2 een nieuwe relatie aan gaat met iemand anders er toch nog jaloezie of verdriet in het spel kan komen. Maar dat zijn de risico's die menigeen wil nemen voor sex. Ikzelf zie eigenlijk alleen maar voordelen, als je beide duidelijke afspraken maakt over de "relatie". Wil je meer dan alleen sex, zoek dan een andere partner zou ik aanraden, en kap dan wel je "huidige" relatie af, kans om vreemd te gaan lijkt mij in dit geval veel groter, omdat je minder moeilijk doet over het vreemdgaan omdat er vrijwel geen gevoelens aan te pas komen met de persoon in kwestie waarmee je voorheen sex mee hebt gehad, en het je relatie voor jezelf niet in de weg kan staan. Voor de partner kan dit uiteraard wel een obstakel zijn. Mochten beide delen van de "sex-relatie" verliefd worden op elkaar, schroom dan niet om niet samen te blijven en meer dan alleen sex samen te gaan beleven.
|
![]() |
Als je gek op haar begint te worden: niet doen. Je loopt zo een veel te grote kans gekwetst te worden. Een seksrelatie werkt alleen als je het gewoon gezellig met elkaar kunt hebben zonder verliefdheid. Dan is het hartstikke leuk.
Ik vind het trouwens niet gek dat je op je 17e al een seksrelatie hebt. Ik was pas 15 of 16 toen ik aan zulks begon. Lang leve de vrijheid ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind een sexrelatie op je 17e niet vreemder dan een sexrelatie op je 27ste, om maar eens wat te noemen. Ik denk alleen, net zoals iedereen hier, dat 't niet verstandig is om te doen als je al gek op haar bent; het lijkt mij beter mogelijk met iemand die je wel mag en die je aantrekkelijk vindt, maar op wie je waarschijnlijk niet verliefd zal worden.
|
![]() |
|
Ik heb er wel over nagedacht met een vriend van me, en we hebben het ook geprobeerd maar we zijn nooit verder gekomne dan zoenen, omdta we het allebei vrij leeg vonden om alleen sex te hebben voor de sex) Maarre, tis een prima plan. Pas wel op met verliefd worden, dat maakt het nmlk een heel stuk minder...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dan óf voor een serieuze relatie gaan óf er niet aan beginnen.
||
![]() |
Citaat:
Ik was altijd zijn 'kindje voor zijn ik-ben-geil dorst'. Toen dat hij een vriendin kreeg was ik natuurlijk jaloers als de pest. Maar dat is nu voorbij.
|
![]() |
OK iig alvast bedankt voor jullie reacties
![]() ik weet zelf eigenlijk nog niet zeker of ik gek van haar ben... maar ik weet niet of dat zo blijft als we sex hebben.. maar ik heb het er met haar over gehad, en ze denkt niet dat helemaal nix een optie is.. want ze voelt wel wat voor mij.. maar ze wil gewoon nix vast, en ik eigenlijk ook niet echt.. heb net een paar weken geleden een vrij heftige relatie achter de rug (zagen elkaar zowat elke dag) en geniet nu lekker van de vrijheid.. maar mis de sex ![]() ![]() goed voor de ervaring zullen mn komende bedpartners blij mee zijn ![]() thx anyways.. Koes & Groetz Fntx
|
Verwijderd
|
Ik heb dat ook gehad maar ik wil dat nu niet meer, maar dat is puur persoonlijk alleen omdat ik geen sex meer wil en kan hebben met iemand op wie ik niet verliefd ben (en hij niet op mij) omdat ik mezelf dan naderhand vooral zo goedkoop voel
Dan verlies ik mn zelfrespect en dat wil ik niet.. maar in jouw situatie, Als je allebei zeker weet dat je niets meer wilt dan sex dan kan het opzich wel maar als 1tje twijfelt dan moet je het niet doen want dan doe je jezelf onnodig pijn. (Je krijgt hoop maar die is niet relevant) |
![]() |
|
Ik vind dat een seksrelatie, in sommige gevallen, gewoon de perfecte oplossing is.
Bij mij in ieder geval. Stel, je hebt geprobeert een relatie te hebben met diegene, maar t werkt gewoon niet. Dan is een seksrelatie gewoon DE oplossing, wel de lusten, niet de lasten. En geen verplichtingen. Je moet inderdaad niet jaloers zijn, als je aan een seksrelatie begint, maar ik denk dat, als je toch nog gevoelens hebt voor diegene (als je er al es een relatie mee gehad hebt) en je hebt samen besloten dat het niet verder gaat, een seksrelatie wel fijn is. Kun je je gevoelens die er eventueel nog zijn, toch op een manier uiten...
||
Verwijderd
|
Citaat:
De volgende week, besluit je toch maar eens haar "vorige-week-bemachtigde" nummer te draaien. Je krijgt een vrolijk meisje aan de lijn, die jou graag nog eens een keer zou willen ontmoeten. Zij komt een week later langs, en jullie hebben aardig wat lol samen, en uiteraard zijn jullie weer snel aan het zoenen. (en misschien zelfs seks) Als je haar een paar dagen later op msn spreekt, merk je dat zij eigenlijk niet zo verliefd op je is, maar ze wil wel graag weer wat afspreken. dan moet er nu een kwartje gaan vallen Ze vindt je zeker wel een leuke jongen, maar is niet verliefd op je. Ze heeft momenteel geen relatie, maar zou toch graag zich willen bezighouden met dergerlijke (seksuele) praktijken, jij bemerkt dit, en eigenlijk bevalt jou het best. Mijn situatie: Ik wil liever geen vaste verkering, want ik vind verschillende partners veel aantrekkelijker dan een. Ook geeft mij het hebben van een partner een vervelend gevoel van gebondenheid. Dus heb ik de laatste paar weken alleen maar 'seks/zoen' relaties gehad. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Gelukkig word ik pas verliefd op het moment dat het meisje in kwestie aan de volgende eisen voldoet: 1. Mijn beste vriendje (vriendin dus) is 2. Ik me compleet bij haar thuisvoel 3. ik van haar hou (jazeker, voordat de relatie start wil ik eerst van haar houden) 4. ze bier haalt als ik voor de tv zit |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ga maar door met die sexrelatie, anders heb je later misschien spijt dat je het niet gedaan hebt toen je de kans had.
Ik ga afsluiten met een citaat: Het is beter te hebben bemind en te worden gekwetst dan helemaal niet te hebben bemind! groetjes xxx jan
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |