Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 19:38
Fntx
Fntx is offline
Ok.. ik heb dus met een meisje afgesproken dat we nix vast nemen, maar alleen sex.

ik heb hier eigenlijk totaal geen moeite mee, behalve dat er een kans bestaat dat ik toch wel erg gek van haar ga worden.. wat ik overigens al een beetje erg ben maar dat terzijde..

weten jullie wat ik moet doen?
en vinden jullie het niet gek als je op je 17de een sex relatie heb?

ps. we zijn allebij geen maagd meer..
Oud 14-09-2003, 20:17
mariekegirl
mariekegirl is offline
hoi,
ik heb ook soort van sexrelatie met iemand, en ik ben 18.
het bevalt me goed, alleen er kan sprake van verliefdheid komen en dan gaat et moeiijk worden. ik heb soms van die fases dat ik denk dat ik verliefd op hem ben, maar dan heb ik weer eens een keertje sex met hem en dan is dat gevoel weg. ik wil gewoon beetje aandacht van hem en verder denk niks.
veel succes, geniet ervan en doe et veilig.
meer heb ik neit te zeggen
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:44
Qimm
Qimm is offline
In jouw geval zou ik het niet doen, tenzij er een goede mogelijkheid is dat er een relatie uitkomt. Je bent nl. al gek op haar en dat wordt alleen maar sterker op het moment dat je sex gaat liggen hebben!
Oud 15-09-2003, 00:55
Sinnie
Sinnie is offline
Citaat:
Fntx schreef op 14-09-2003 @ 20:38:
Ok.. ik heb dus met een meisje afgesproken dat we nix vast nemen, maar alleen sex.

ik heb hier eigenlijk totaal geen moeite mee, behalve dat er een kans bestaat dat ik toch wel erg gek van haar ga worden.. wat ik overigens al een beetje erg ben maar dat terzijde..

weten jullie wat ik moet doen?
en vinden jullie het niet gek als je op je 17de een sex relatie heb?

ps. we zijn allebij geen maagd meer..

wel sterk als je maagd kan blijven na een sexrelatie
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 06:37
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
Sinnie schreef op 15-09-2003 @ 01:55:
wel sterk als je maagd kan blijven na een sexrelatie
lol

Sex-relatie? Mjaw waarom niet, als je gewoon lekker kan samenzijn met iemand zonder gevoelens op te bouwen, dan kan dat makkelijk. Maar 9 van de 10 keer zal dat niet geheel zonder gevoel gaan, zodat wanneer 1 van de 2 een nieuwe relatie aan gaat met iemand anders er toch nog jaloezie of verdriet in het spel kan komen. Maar dat zijn de risico's die menigeen wil nemen voor sex.

Ikzelf zie eigenlijk alleen maar voordelen, als je beide duidelijke afspraken maakt over de "relatie". Wil je meer dan alleen sex, zoek dan een andere partner zou ik aanraden, en kap dan wel je "huidige" relatie af, kans om vreemd te gaan lijkt mij in dit geval veel groter, omdat je minder moeilijk doet over het vreemdgaan omdat er vrijwel geen gevoelens aan te pas komen met de persoon in kwestie waarmee je voorheen sex mee hebt gehad, en het je relatie voor jezelf niet in de weg kan staan. Voor de partner kan dit uiteraard wel een obstakel zijn.

Mochten beide delen van de "sex-relatie" verliefd worden op elkaar, schroom dan niet om niet samen te blijven en meer dan alleen sex samen te gaan beleven.
Oud 15-09-2003, 12:53
)Vampje(
)Vampje( is offline
Als je gek op haar begint te worden: niet doen. Je loopt zo een veel te grote kans gekwetst te worden. Een seksrelatie werkt alleen als je het gewoon gezellig met elkaar kunt hebben zonder verliefdheid. Dan is het hartstikke leuk.

Ik vind het trouwens niet gek dat je op je 17e al een seksrelatie hebt. Ik was pas 15 of 16 toen ik aan zulks begon. Lang leve de vrijheid
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:12
Exhumed
Exhumed is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 15-09-2003 @ 13:53:
Als je gek op haar begint te worden: niet doen. Je loopt zo een veel te grote kans gekwetst te worden. Een seksrelatie werkt alleen als je het gewoon gezellig met elkaar kunt hebben zonder verliefdheid. Dan is het hartstikke leuk.

Ik vind het trouwens niet gek dat je op je 17e al een seksrelatie hebt. Ik was pas 15 of 16 toen ik aan zulks begon. Lang leve de vrijheid
Jij bent ook gewoon gruwelijk persvers *no offence*
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 14:24
Verwijderd
Ik vind een sexrelatie op je 17e niet vreemder dan een sexrelatie op je 27ste, om maar eens wat te noemen. Ik denk alleen, net zoals iedereen hier, dat 't niet verstandig is om te doen als je al gek op haar bent; het lijkt mij beter mogelijk met iemand die je wel mag en die je aantrekkelijk vindt, maar op wie je waarschijnlijk niet verliefd zal worden.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 16:41
barbara.inc
barbara.inc is offline
Ik heb er wel over nagedacht met een vriend van me, en we hebben het ook geprobeerd maar we zijn nooit verder gekomne dan zoenen, omdta we het allebei vrij leeg vonden om alleen sex te hebben voor de sex) Maarre, tis een prima plan. Pas wel op met verliefd worden, dat maakt het nmlk een heel stuk minder...
Oud 15-09-2003, 17:06
Blitzkrieg Bop
Blitzkrieg Bop is offline
Als je dat kan zou ik het erg knap vinden. Ik zou zelf namelijk geen sex willen of kunnen hebben met iemand waar ik verder niks om geef.
Oud 15-09-2003, 17:54
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef op 14-09-2003 @ 21:44:
In jouw geval zou ik het niet doen, tenzij er een goede mogelijkheid is dat er een relatie uitkomt. Je bent nl. al gek op haar en dat wordt alleen maar sterker op het moment dat je sex gaat liggen hebben!
Het is anders minder vervelend wanneer je verliefd op iemand bent/wordt en je tenminste een leuke tijd hebt gehad en flink van de seks met haar hebt genoten, dan dat je het contact dan maar verbreekt en vervolgens verliefd op een afstandje kunt gaan kijken hoe een ander haar wél neukt.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:10
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
nare man schreef op 15-09-2003 @ 17:54:
Het is anders minder vervelend wanneer je verliefd op iemand bent/wordt en je tenminste een leuke tijd hebt gehad en flink van de seks met haar hebt genoten, dan dat je het contact dan maar verbreekt en vervolgens verliefd op een afstandje kunt gaan kijken hoe een ander haar wél neukt.
Ja oké... maar hij is nog niet verliefd, niet echt. Maar hij voelt wel wat kriebelen. Dan moet je niet aan sexcontact beginnen want dan wordt je geheid verliefd. En als dat niet wederzijds is is het kut.
Dan óf voor een serieuze relatie gaan óf er niet aan beginnen.
Oud 15-09-2003, 18:41
Verwijderd
Naar mijn mening werken sexrelaties niet. 1 van de 2 vind die ander toch wel leuk en dan is ie weer jaloers als ie met andere omgaat etc. Ik ken wel wat mensen die sexrelaties hebben ennuh altijd ruzie met hun. Ik vind ut wel vermakelijk om te zien
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 18:52
Laïs
Laïs is offline
Citaat:
omajunk schreef op 15-09-2003 @ 19:41:
Naar mijn mening werken sexrelaties niet. 1 van de 2 vind die ander toch wel leuk en dan is ie weer jaloers als ie met andere omgaat etc.
*herkent*

Ik was altijd zijn 'kindje voor zijn ik-ben-geil dorst'.
Toen dat hij een vriendin kreeg was ik natuurlijk jaloers als de pest. Maar dat is nu voorbij.
Oud 15-09-2003, 23:12
Fntx
Fntx is offline
OK iig alvast bedankt voor jullie reacties

ik weet zelf eigenlijk nog niet zeker of ik gek van haar ben...
maar ik weet niet of dat zo blijft als we sex hebben..
maar ik heb het er met haar over gehad, en ze denkt niet dat helemaal nix een optie is.. want ze voelt wel wat voor mij..
maar ze wil gewoon nix vast, en ik eigenlijk ook niet echt.. heb net een paar weken geleden een vrij heftige relatie achter de rug (zagen elkaar zowat elke dag) en geniet nu lekker van de vrijheid.. maar mis de sex (blijf een jongen he? no offence to the gurlz) dus ik denk dat ik het toch maar doe..

goed voor de ervaring zullen mn komende bedpartners blij mee zijn

thx anyways..

Koes & Groetz Fntx
Oud 16-09-2003, 11:47
Verwijderd
Ik heb dat ook gehad maar ik wil dat nu niet meer, maar dat is puur persoonlijk alleen omdat ik geen sex meer wil en kan hebben met iemand op wie ik niet verliefd ben (en hij niet op mij) omdat ik mezelf dan naderhand vooral zo goedkoop voel

Dan verlies ik mn zelfrespect en dat wil ik niet..

maar in jouw situatie,
Als je allebei zeker weet dat je niets meer wilt dan sex dan kan het opzich wel maar als 1tje twijfelt dan moet je het niet doen want dan doe je jezelf onnodig pijn. (Je krijgt hoop maar die is niet relevant)
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 20:11
Noeksel
Noeksel is offline
Ik vind dat een seksrelatie, in sommige gevallen, gewoon de perfecte oplossing is.
Bij mij in ieder geval.
Stel, je hebt geprobeert een relatie te hebben met diegene, maar t werkt gewoon niet. Dan is een seksrelatie gewoon DE oplossing, wel de lusten, niet de lasten. En geen verplichtingen.

Je moet inderdaad niet jaloers zijn, als je aan een seksrelatie begint, maar ik denk dat, als je toch nog gevoelens hebt voor diegene (als je er al es een relatie mee gehad hebt) en je hebt samen besloten dat het niet verder gaat, een seksrelatie wel fijn is. Kun je je gevoelens die er eventueel nog zijn, toch op een manier uiten...
Oud 17-09-2003, 15:41
joene
joene is offline
ik zou zo'n sexrelatie ook wel zien zitte want ik ga niet maanden bij iemand blijve gewoon voor uiteindelijk de sex terwijl ik ze ni graag zie
ma ik het grote probleem is dan wel
HOE vind je iemand die daar in geintresseerd is ???
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:11
Noeksel
Noeksel is offline
Citaat:
joene schreef op 17-09-2003 @ 16:41:
ma ik het grote probleem is dan wel
Ik denk dat je die persoon gewoon tegen moet komen...
Oud 17-09-2003, 18:25
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Lukraak vragen aan mannen: mannen kunnen toch (vaker) sex hebben zonder liefde dan vrouwen. Maarja als je het zou vragen (wat ik niet zou druven zomaar overigens) heb je wel de kans dat je voor slet ofzo wordt uitgemaakt of dat ze je echt gaan gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 18:37
Verwijderd
Citaat:
joene schreef op 17-09-2003 @ 16:41:

Soms komt het weleens voor dat je een meisje in de discotheek tegenkomt, waarvan je het uiterlijk wel mooi vindt. Je besluit een praatje te maken met het meisje, en voor je het weet zit je met haar te zoenen.

De volgende week, besluit je toch maar eens haar "vorige-week-bemachtigde" nummer te draaien. Je krijgt een vrolijk meisje aan de lijn, die jou graag nog eens een keer zou willen ontmoeten.

Zij komt een week later langs, en jullie hebben aardig wat lol samen, en uiteraard zijn jullie weer snel aan het zoenen. (en misschien zelfs seks)

Als je haar een paar dagen later op msn spreekt, merk je dat zij eigenlijk niet zo verliefd op je is, maar ze wil wel graag weer wat afspreken.

dan moet er nu een kwartje gaan vallen

Ze vindt je zeker wel een leuke jongen, maar is niet verliefd op je. Ze heeft momenteel geen relatie, maar zou toch graag zich willen bezighouden met dergerlijke (seksuele) praktijken, jij bemerkt dit, en eigenlijk bevalt jou het best.

Mijn situatie:

Ik wil liever geen vaste verkering, want ik vind verschillende partners veel aantrekkelijker dan een. Ook geeft mij het hebben van een partner een vervelend gevoel van gebondenheid.

Dus heb ik de laatste paar weken alleen maar 'seks/zoen' relaties gehad.
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 19:09
Roos
Roos is offline
Ja joh leuk, maar als je verliefd bent, moet je het niet doen... Dan word je echt gek, als je hoort dat zij weer een vriendje heeft
Oud 17-09-2003, 19:12
Verwijderd
Citaat:
Roos schreef op 17-09-2003 @ 20:09:
Ja joh leuk, maar als je verliefd bent, moet je het niet doen... Dan word je echt gek, als je hoort dat zij weer een vriendje heeft
Njah... zeker.

Gelukkig word ik pas verliefd op het moment dat het meisje in kwestie aan de volgende eisen voldoet:

1. Mijn beste vriendje (vriendin dus) is
2. Ik me compleet bij haar thuisvoel
3. ik van haar hou (jazeker, voordat de relatie start wil ik eerst van haar houden)
4. ze bier haalt als ik voor de tv zit
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 20:06
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-09-2003 @ 20:12:
Njah... zeker.

Gelukkig word ik pas verliefd op het moment dat het meisje in kwestie aan de volgende eisen voldoet:

3. ik van haar hou (jazeker, voordat de relatie start wil ik eerst van haar houden)
Vooral dat laatste is erg belangrijk
Met citaat reageren
Oud 17-09-2003, 21:03
Fjall
Fjall is offline
hahaha... nou er zijn wel belangrijkere zaken dan bier halen hoor.
Met citaat reageren
Oud 18-09-2003, 18:33
Verwijderd
Citaat:
ddeftones schreef op 17-09-2003 @ 22:03:
hahaha... nou er zijn wel belangrijkere zaken dan bier halen hoor.
Vooruit, ze moeten ook nog aardig kunnen koken.
Met citaat reageren
Oud 19-09-2003, 22:44
ufo2230
ufo2230 is offline
Ga maar door met die sexrelatie, anders heb je later misschien spijt dat je het niet gedaan hebt toen je de kans had.

Ik ga afsluiten met een citaat: Het is beter te hebben bemind en te worden gekwetst dan helemaal niet te hebben bemind!

groetjes

xxx jan
Oud 19-09-2003, 22:50
Verwijderd
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 17-09-2003 @ 20:12:
Njah... zeker.

Tja, als zestienjarige gaat het allemaal niet zo gemakkelijk meer he, met die stramme botten en pijnlijke gewrichten...
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten