![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Misschien moet je eens een boek lenen uit de bieb of op inet iets opzoeken oid (misschien staat er op www.sexwoordenboek.nl ook wel iets over), dan weet je iig wat er met je lichaam gebeurt op zo'n moment ed... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zichzelf aftrekken doen jongens vaak dusdanig stevig en hard, dat wij daar met onze natte zachte warme bedoening niet tegenop kunnen, in ieder geval niet twee keer na elkaar.
||
Citaat:
Maar ja, als je het 's morgens rond 7 uur doet, dan om 10 uur nog eens onder de douche, om 12 uur na de lunch, rond 3 uur, op de WC, en 's avonds 2 keer red je het best wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Nee, ik hou me in, ik vraag niet om technische specificaties.
|
Verwijderd
|
Weet je wat helpt? Water!
Ik heb het net eens opgezocht en water helpt! Was jezelf dus, wanneer je verder wil, eens met wat lauwig water... Dan spoel je je nattigheid weg (wat meer glibberigheid genoemt kan worden) en kan je weer eens proberen... Dus; water & rust helpen... Daarnaast wilde ik nog eventjes zeggen dat meisjes van 15 net zo goed enorm opgewonden kunnen raken, zodanig dat 't allemaal warm en glibberig wordt en er voor een penis niet meer veel aan is omdat het allemaal zo makkelijk glijdt en doet... |
![]() |
|
Verwijderd
|
Heb ik ook last van, bij ons helpt het om te douchen, idd door het water, zoals Andijvie al zei. Je kunt natuurlijk ook een uurtje een mini-tampon indoen. Die kan dan mooi al jouw vocht en eventueel (als je t zonder condoom doet) zijn sperma opzuigen, en daarna ben jij weer droog, en klaar om weer bevochtigd te worden
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Ssssjt, niet schelden tsja. Ik weet dat je het graag doet, maar hou je fatsoen even in het openbaar.
||
Citaat:
het kan erg glibberig worden van binnen en onder de douche spoelt dat vrij snel weg... het is overigens iets heel normaals en komt vaker voor... je kan ook proberen om hem daarna op een andere manier te bevredigen, bijvoorbeeld met pijpen.. Het hoeft trouwens niet perse bij jou te liggen, als een jongen al een keer klaargekomen is is alles iets minder gevoelig en kan het moeilijk voor hem zijn om in jou nog een keer klaar te komen...omdat het niet gevoelig genoeg meer is.... succes ![]()
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Probleem memorycard Sony Ericsson k550i Kingofthemall | 1 | 06-12-2007 08:13 | |
Software & Hardware |
[WINXP] CAB Files installatie probleem Q | 7 | 28-07-2004 11:17 | |
De Kantine |
‘Geweld op school maatschappelijk probleem’ niceman1984 | 10 | 02-05-2004 16:28 | |
Games |
Probleem GTA VC PGWR | 17 | 01-03-2004 20:08 | |
Psychologie |
wat is mijn probleem... - emigratie - miep | 4 | 14-01-2002 02:14 | |
Software & Hardware |
Playstation2 probleem Tidus Almasy | 9 | 03-11-2001 16:07 |