Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 16:11
Órelindë
Órelindë is offline
Haj mensjes, ik weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort, maar zo niet dan moet ie maar verplaatst worden.

Ik hoor wel eens verhalen van stelletjes die een paar keer op een avond of middag (who cares) sex hebben.
Maar als mijn vriend en ik het 1xtje hebben gedaan en hij is in mij klaargekomen, dan lukt het geen tweede keer. Dat ligt niet aan hem, maar binnen in mij is het dan heel erg nat en vochtig en glad waardoor hij er helemaal nix van voelt.

Wie weet hioe dat komt, of het erg is en wat je er tegen kan doen? Alvast bedankt!
Oud 06-05-2003, 16:15
Verwijderd
Ik ken het, heb het zelf ook paar keer gehad.
't Beste is gewoon eventjes pauze te nemen, lekker tegen elkaar aan te suffen en dan weer opnieuw beginnen... Ik doe het ook nooit 2 keer vlak achter elkaar, dat lukt mij niet en m'n vriend ook niet... Eerst eventjes rusten dus...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:16
Verwijderd
Volgens mij hoort het op sexualiteit.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:19
Órelindë
Órelindë is offline
Maar het heeft toch met mijn lichaam te maken? Ja t geeft mij verder niet maar goed.

En rust nemen helpt niet, want het blijft nat en vochtig... Zelfs na een uur of nog langer! En dan ga ik naar de wc, maar dat helpt ook al niet. Net alsof het van binnen blijft zitten
Oud 06-05-2003, 16:21
Verwijderd
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 17:19:
Maar het heeft toch met mijn lichaam te maken? Ja t geeft mij verder niet maar goed.

En rust nemen helpt niet, want het blijft nat en vochtig... Zelfs na een uur of nog langer! En dan ga ik naar de wc, maar dat helpt ook al niet. Net alsof het van binnen blijft zitten
Ik had net 'uitgebreider' gereageerd, maar m'n post aangepast. Dat het normaal is dat een meisje vochtig wordt tijdens vrijen, anders zou het ook erg pijnlijk zijn ed. De één wordt wat 'vohtiger' dan de ander. Je lichaam reageert zoals het zou moeten doen.

Misschien moet je eens een boek lenen uit de bieb of op inet iets opzoeken oid (misschien staat er op www.sexwoordenboek.nl ook wel iets over), dan weet je iig wat er met je lichaam gebeurt op zo'n moment ed...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:42
ekki
ekki is offline
deze hoort inderdaad op sexualiteit (dat is toch ook iets met je lichaam, seksualiteit?)

L&G --> Seks
Oud 06-05-2003, 16:42
Órelindë
Órelindë is offline
Dank je voor je reactie, ik zal er wat mee doen. Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of ben ik de enige
Oud 06-05-2003, 16:50
Verwijderd
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 17:42:
Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of ben ik de enige
Wat denk jezelf?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:21
Verwijderd
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 17:42:
Dank je voor je reactie, ik zal er wat mee doen. Zijn er nog meer mensen die er last van hebben of ben ik de enige
er zijn er meer
zie post andijvie
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:21
Evito
Evito is offline
Moet hij er wat van voelen dan?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:23
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 18:21:
Moet hij er wat van voelen dan?
dat is een veel betere, volgens mij is er dan wat mis met HEM
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:24
Evito
Evito is offline
Trouwens; met welke boomstam heb jij wel geen seks gehad dat hij het al niet meer voelt als je maar een beetje nat bent?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:33
poesiefox
poesiefox is offline
Ze is 15, dat kind is nog zo strak als een handschoen.

Weet je wel zeker dat hij wel twee keer achter elkaar kan klaarkomen? Mijn vriend lukt het ook maar een keer, en de tweede keer met veel moeite.

dan ligt het niet aan jou, want nat is normaal, maar gewoon aan hem. En ook dat is normaal. Sommige jongens komen zo wereldschokkend klaar dat het dan echt even op is. Dat heb ik ook liever dan drie van die niesbuitjes war ik niks van merk.
Oud 06-05-2003, 17:47
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 18:33:
Ze is 15, dat kind is nog zo strak als een handschoen.

Weet je wel zeker dat hij wel twee keer achter elkaar kan klaarkomen? Mijn vriend lukt het ook maar een keer, en de tweede keer met veel moeite.

dan ligt het niet aan jou, want nat is normaal, maar gewoon aan hem. En ook dat is normaal. Sommige jongens komen zo wereldschokkend klaar dat het dan echt even op is. Dat heb ik ook liever dan drie van die niesbuitjes war ik niks van merk.
Whahaha dat einde
maar je hebt wel gelijk
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:48
Órelindë
Órelindë is offline
hij kan vaker dan tweee keer klaarkomen op een dag, zelfs met een half uurtje ertussen. Dus het ligt echt aan mij
Oud 06-05-2003, 17:51
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 18:48:
hij kan vaker dan tweee keer klaarkomen op een dag, zelfs met een half uurtje ertussen. Dus het ligt echt aan mij

Zichzelf aftrekken doen jongens vaak dusdanig stevig en hard, dat wij daar met onze natte zachte warme bedoening niet tegenop kunnen, in ieder geval niet twee keer na elkaar.
Oud 06-05-2003, 18:04
Evito
Evito is offline
Hmm. Ik heb me wel eens zes keer op één dag afgetrokken, zo gek is dat toch niet?
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:08
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 19:04:
Hmm. Ik heb me wel eens zes keer op één dag afgetrokken, zo gek is dat toch niet?
Hulde aan de masturbaris.

Werkelijk, ik zou het echt niet kunnen. Drie keer in 24 uur is het rekord.
Oud 06-05-2003, 18:09
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 19:08:
Hulde aan de masturbaris.

Werkelijk, ik zou het echt niet kunnen. Drie keer in 24 uur is het rekord.
Ik wilde gewoon een PR (=Persoonlijk Record) vestigen.

Nooit meer verbroken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:13
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 19:09:
Ik wilde gewoon een PR (=Persoonlijk Record) vestigen.

Nooit meer verbroken.

Nog een dagje wat moeilijk gelopen zeker, wat voorzichtig gaan zitten. Auw met plassen?
Oud 06-05-2003, 18:16
Evito
Evito is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 06-05-2003 @ 19:13:
Nog een dagje wat moeilijk gelopen zeker, wat voorzichtig gaan zitten. Auw met plassen?
Nee, hoor, nergens last van eigenlijk.
Maar ja, als je het 's morgens rond 7 uur doet, dan om 10 uur nog eens onder de douche, om 12 uur na de lunch, rond 3 uur, op de WC, en 's avonds 2 keer red je het best wel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:18
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 19:16:
Maar ja, als je het 's morgens rond 7 uur doet, dan om 10 uur nog eens onder de douche, om 12 uur na de lunch, rond 3 uur, op de WC, en 's avonds 2 keer red je het best wel.

Nee, ik hou me in, ik vraag niet om technische specificaties.
Oud 06-05-2003, 19:25
Verwijderd
Weet je wat helpt? Water!
Ik heb het net eens opgezocht en water helpt! Was jezelf dus, wanneer je verder wil, eens met wat lauwig water... Dan spoel je je nattigheid weg (wat meer glibberigheid genoemt kan worden) en kan je weer eens proberen...
Dus; water & rust helpen...

Daarnaast wilde ik nog eventjes zeggen dat meisjes van 15 net zo goed enorm opgewonden kunnen raken, zodanig dat 't allemaal warm en glibberig wordt en er voor een penis niet meer veel aan is omdat het allemaal zo makkelijk glijdt en doet...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 19:31
Verwijderd
Heb ik ook last van, bij ons helpt het om te douchen, idd door het water, zoals Andijvie al zei. Je kunt natuurlijk ook een uurtje een mini-tampon indoen. Die kan dan mooi al jouw vocht en eventueel (als je t zonder condoom doet) zijn sperma opzuigen, en daarna ben jij weer droog, en klaar om weer bevochtigd te worden
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 19:04:
ik zal mijn PR maar voor me houden
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 18:53
Órelindë
Órelindë is offline
Okej bedankt voor jullie reacties hier hepk wel wat aan denk ik!
Oud 07-05-2003, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Syphon schreef op 07-05-2003 @ 20:09:
lekker nat is juist lekker.
Duh. Maar té nat is té
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:27
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Evito schreef op 06-05-2003 @ 19:16:
je moet wat, als je het leven leeft zoals jij..
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:56
Evito
Evito is offline
Citaat:
Bazz schreef op 06-05-2003 @ 21:09:
ik zal mijn PR maar voor me houden
zeg eens
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 19:57
Evito
Evito is offline
Citaat:
tja...? schreef op 07-05-2003 @ 20:27:
je moet wat, als je het leven leeft zoals jij..
dat was 4 jaar geleden
goed toen had ik ook niets te doen maar goed
maar ga jij de hele dag maar lekker met vriendjes om, lekker uit, lekker dingen doen good for you motherfucker
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:06
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
Evito schreef op 07-05-2003 @ 20:57:
dat was 4 jaar geleden
goed toen had ik ook niets te doen maar goed
maar ga jij de hele dag maar lekker met vriendjes om, lekker uit, lekker dingen doen good for you motherfucker
Ik zal zeker met mijn 'vriendjes' omgaan. En nee ik neuk je zielige moeder niet, en andere moeders ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 20:27
Elmo19
Elmo19 is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 17:11:
Haj mensjes, ik weet niet helemaal zeker of deze vraag hier hoort, maar zo niet dan moet ie maar verplaatst worden.

Ik hoor wel eens verhalen van stelletjes die een paar keer op een avond of middag (who cares) sex hebben.
Maar als mijn vriend en ik het 1xtje hebben gedaan en hij is in mij klaargekomen, dan lukt het geen tweede keer. Dat ligt niet aan hem, maar binnen in mij is het dan heel erg nat en vochtig en glad waardoor hij er helemaal nix van voelt.

Wie weet hioe dat komt, of het erg is en wat je er tegen kan doen? Alvast bedankt!
ik zie dat niemand heeft gereageerd op het feit dat die gozer IN haar is klaargekomen! Kijk dan is het nogal logisch dat ze extreem glad is van binnen. Mijn advies zou dan ook zijn: Laat hem in ieder geval de eerste keer buiten jouw klaarkomen, dan is het de 2e keer geen ijsbaan...
Oud 07-05-2003, 22:48
Verwijderd
Citaat:
Evito schreef op 07-05-2003 @ 20:56:
zeg eens
ehmz ja...
komt wel in de buurt van de 20 denk
Met citaat reageren
Oud 07-05-2003, 22:53
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
Bazz schreef op 07-05-2003 @ 23:48:
ehmz ja...
komt wel in de buurt van de 20 denk
Zes keer, twintig keer, hoe DOEN jullie dat toch? Voel je er de laatste keren nog wel wat van? Doet het niet waanzinnig pijn?
Oud 07-05-2003, 22:54
poesiefox
poesiefox is offline
Citaat:
tja...? schreef op 07-05-2003 @ 21:06:
Ik zal zeker met mijn 'vriendjes' omgaan. En nee ik neuk je zielige moeder niet, en andere moeders ook niet.

Ssssjt, niet schelden tsja. Ik weet dat je het graag doet, maar hou je fatsoen even in het openbaar.
Oud 08-05-2003, 14:24
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:54:
Ssssjt, niet schelden tsja. Ik weet dat je het graag doet, maar hou je fatsoen even in het openbaar.
Offtopic: zeg dat maar tegen die jongen waar je je zo'n zorgen om maakt
Met citaat reageren
Oud 08-05-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
poesiefox schreef op 07-05-2003 @ 23:53:
Zes keer, twintig keer, hoe DOEN jullie dat toch? Voel je er de laatste keren nog wel wat van? Doet het niet waanzinnig pijn?
Ag een dag heeft 24 uur hoor
Met citaat reageren
Oud 09-05-2003, 00:54
KiMZz
KiMZz is offline
Ik heb t een keer 4x op een ochtend gedaan, tussen 9 en 12, daarna werd t toch wel een beetje pijnlijk
Oud 09-05-2003, 10:06
Jouw_Duiveltje
Jouw_Duiveltje is offline
Citaat:
*vallende ster* schreef op 06-05-2003 @ 17:11:

probeer is om een lekkere douche te nemen/het onder de douche te doen.
het kan erg glibberig worden van binnen en onder de douche spoelt dat vrij snel weg...
het is overigens iets heel normaals en komt vaker voor...

je kan ook proberen om hem daarna op een andere manier te bevredigen, bijvoorbeeld met pijpen..

Het hoeft trouwens niet perse bij jou te liggen, als een jongen al een keer klaargekomen is is alles iets minder gevoelig en kan het moeilijk voor hem zijn om in jou nog een keer klaar te komen...omdat het niet gevoelig genoeg meer is....

succes
Oud 10-05-2003, 07:17
Verwijderd
Citaat:
kimmetjeluvsya schreef op 09-05-2003 @ 01:54:
Ik heb t een keer 4x op een ochtend gedaan, tussen 9 en 12, daarna werd t toch wel een beetje pijnlijk
Zwakkeling
Ik had er op m'n 14/15 wel last van
Dat deed echt FUCKED UP pijn op een gegeven moment
Met citaat reageren
Oud 10-05-2003, 09:09
Órelindë
Órelindë is offline
Citaat:
Jouw_Duiveltje schreef op 09-05-2003 @ 11:06:
probeer is om een lekkere douche te nemen/het onder de douche te doen.
het kan erg glibberig worden van binnen en onder de douche spoelt dat vrij snel weg...
het is overigens iets heel normaals en komt vaker voor...

je kan ook proberen om hem daarna op een andere manier te bevredigen, bijvoorbeeld met pijpen..

Het hoeft trouwens niet perse bij jou te liggen, als een jongen al een keer klaargekomen is is alles iets minder gevoelig en kan het moeilijk voor hem zijn om in jou nog een keer klaar te komen...omdat het niet gevoelig genoeg meer is....

succes
Dank je, aan deze informatie heb ik wat. Ik denk dat we er wel uitkomen

Regels voor berichten