![]() |
||
Citaat:
![]() maar van die 'broertjes en zusjes' klopt wel. maar toch zou ik het niet gelijk weer bij pfeiffer zoeken. de symptomen die jij noemt kunnen net zo goed een beginnend griepje zijn, een verkoudheid of gewoon te veel gedaan oid.
|
![]() |
t kan idd niet meer terug komen, maar als je soms te druk bent, kun je wel eerder moe zijn, omdat t virus wel altijd in je lichaam blijft zitten. En net zoals linda85 al zei het kan ook net zo goed een griepje zijn
Ik zou me niet al teveel zorgen maken als ik jou was. De symptomen van pfeiffer zijn niet bij iedereen gelijk, maar hoofdpijn, keelpijn, moeheid, lusteloosheid, geen zin in eten hebben zijn er iig wel wat. |
![]() |
|
Het is geloof ik niet het virus dat in je lichaam blijft (dan zou je toch altijd anderen kunnen blijven besmetten?), het zijn jusit de anti-virussen die je lichaam heeft aangemaakt en aanmaakt, waar je zo ome van wordt/blijft. Tenminste, zo legde mijn dokter het ongeveer uit..
||
Citaat:
Overigens kan het goed dat je soms extra moe bent, noem het maar 'nasleep' van de Pfeiffer. Gebeurt eigenlijk bij heel veel mensen die Pfeiffer hebben gehad, dat ze er later nog last van krijgen/hebben. Een arts heeft mij verteld dat je er wel je hele leven last van kan houden, maar iedere arts vertelt wat dat betreft weer wat anders (volgens sommige artsen bestaat die hele nasleep niet). Wat heb je weer veel aan mij, he?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Steeds terug komende keelonsteking met pfeiffer joanvleeuwen | 3 | 26-03-2014 21:12 | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van pfeiffer. xlisaa_w | 5 | 08-01-2013 14:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pfeiffer: hoe zit dat nou precies? Shadow-sword | 8 | 27-04-2006 11:31 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! Nona | 500 | 08-04-2004 17:00 | |
Lichaam & Gezondheid |
ziekte van Pfeiffer kipfilet | 4 | 18-02-2002 16:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
pfeiffer!! gitan | 16 | 05-12-2001 20:56 |