Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat was echt geweldig! Heeerlijk! Het lieftst lach ik zo hard dan mijn spieren normale functie weigeren, de tranen over mijn wangen rollen en dat ik er buikpijn aan over hou... heerlijk. mensen als Morgan, N00dles, *burning water, en nog wat leuke mensen uit het kneuzengroepje op school kunnen daar heel goed voor zorgen!
|
![]() |
|
Nou vraag je me wat!
Je moest eens weten..ik lag echt om alles...maar lag meestal mezelf uit!! het is wel erg hoor..want bijv bij erge dingen, bijv als iemand overleden is, dan begin ik spontaan te lachen, dan weet ik meestal niet waarom, maar moet echt lachen. Het ergste is dat mensen mee gaan lachen, zonder te weten om wat... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Om de raarste dingen... en het erge is dan, als ik het echt zitten heb, dat ik gewoon een half uur blijf doorlachen tot ik gewoon niet meer kan en de tranen me over de wangen lopen. En vaak weet niemand waarover het gaat en als ze het wel weten, vinden ze het niet eens grappig... en ik hang dan een halfuur hinnikend op de vloer. Vaak beginnen sommige mensen dan mee te lachen omdat ik zo hilarisch ben en verwoede pogingen doe om verstaanbaar te zeggen wat er toch aan de hand is...
![]() Voorbeeld: Uitleg in de klas over het maken van een repro flim, ik hing tegen de kasten aan en was aan t spelen met de klink van een metalen kast, die ALTIJD op slot is, behalve toen natuurlijk, schiet dat ding met een knal open, ik schrik me kapot, heel de klas staart me aan, de leraar is dat al gewend, werpt een vreemde blik en gaat dan gewoon door met zijn verhaal. En ik krijg gewoon de slappe lach van mijn eigen schrikken, de gezichten van de anderen en het negeren van mij door de leraar. Heb een halfuur onderdrukt zitten grinniken wat natuurlijk nog irritanter was dan die klap op zich en moest me enorm inhouden om niet hardop te schateren... Ik bedoel maar, ik lig nu zelf weer in een deuk en jullie hebben geen idee wat er zo grappig aan is. En dat heb ik nu vaker, overal, op de stomste momenten... |
![]() |
||
Citaat:
... meer omdat ik het idee van 'lelijk' eerder over mezelf heb dan over anderen... maargoed, dat is slechts mijn mening
|
Om de meest flauwe dingen... droge humor, soms leedvermaak, Monty Python vind ik wel lollig.
Wat ik eigenlijk ook wel grappig vind, mensen die je niet kent aanspreken: "Heeeee! It's you! Long time not seen... ah, you still look like you did two years ago! Oh, you're not..." Nou ja, die gezichtsuitdrukking... ![]()
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 16:57. |
![]() |
|
![]() |
sarcasme (is mijn vorm van humor :/) en droogheid (maar ook weer niet té droog
![]() Waar ik echt dagenlang om heb moeten lachen (en nu nog steeds als ik eraan denk) was die grap in south park: cartman, kyle en stan lopen het huis van kenny binnen (die alweer dood is) om kenny's lichaam te zien. Moeder van Kenny: "Well, here he is boys, your good friend kenny". Je krijgt vervolgens een beeld te zien van een tafel met een urn waar kenny's as in zit en wat foto's van hem eromheen. Een paar seconde later zegt Cartman: "You.....turned him into a teapot?" ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Mensen die plotseling heel droog uit de hoek komen op momenten dat je het totaal niet verwacht.
Sarcastische opmerkingen, Leedvermaak Om iemand die niet in de gaten heeft dat hij/zji extreem voor lul loopt... Combinatie van deze factoren, soort van The Simpsons humor
Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Lachen om een iemand die een rare neus heeft is in elk geval een stuk leuker dan lachen om iemand die van een tafel valt en zijn been breekt waarna hij schreeuwend van de pijn wordt afgevoerd, om het maar even op te blazen tot te relativeren proporties. En toch is dat nou juist wat onder leedvermaak verstaan en grappig vinden. Pff. [edit] Moord en doodslag in tekenfilms en spelletjes is wel heel grappig, overigens. *herrinert zich 'n speel-voor-god-spelletje waarbij je als god zijnde op een aantal erg creative manieren allemaal schapen en koeien moest opblazen voor hun zondig zijn* ![]() Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:22. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Het Maanmannetje Issun | 11 | 16-08-2009 13:57 | |
Verhalen & Gedichten |
Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal) Verwijderd | 226 | 27-11-2005 11:00 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
De Kantine |
[HUMOR] [Punten waar vaak om gelachen word] waar lach jij om?... *~SuPaHgIrL~* | 45 | 25-11-2003 20:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Liefde & Relatie |
hoe maak je het uit ? en als het uit is ? Verwijderd | 13 | 08-04-2002 19:18 |