Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2003, 10:48
Upke
Upke is offline
Ik lach voornamelijk het hardst om droge grapjes. Maar vooral vind ik me eigen het grappigst...

Wat jullie?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-05-2003, 10:49
Shadow X
Shadow X is offline
Mensen die plotseling heel droog uit de hoek komen op momenten dat je het totaal niet verwacht.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:51
Qimm
Qimm is offline
De flauwste grappen en het liefst van die korte droge moppen
Oud 06-05-2003, 10:52
Verwijderd
droge humor
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:56
the tourist
the tourist is offline
Om hele flauwe grappen waar niemand om moet lachen
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 10:58
Gwinnie
Gwinnie is offline
hmm.. zoals dit?

valt een eend van de trap.... *kwak!*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:00
Verwijderd
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 06-05-2003 @ 11:58:
hmm.. zoals dit?

whahaha, daar lach ik ook om hoor
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:24
Verwijderd
Sarcastische opmerkingen, zieke dingen met Kim, dingen zo flauw dat ze leuk zijn, en gewoon domweg zeuren. *denkt aan conversatie met *Burning water*, Qimm, N00dles, moeder en mij over mensen zonder botten en hoe ze dan moeten voortbewegen*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 11:25
Shock
Shock is offline
Citaat:
Qimm schreef op 06-05-2003 @ 11:51:
De flauwste grappen en het liefst van die korte droge moppen
idd, en sarcasme
Oud 06-05-2003, 11:27
tsx
tsx is offline
Leedvermaak
Oud 06-05-2003, 11:57
Thomas
Thomas is offline
Idd.

Citaat:
tsx schreef op 06-05-2003 @ 12:27:
Leedvermaak.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 12:19
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Leedvermaak
Oud 06-05-2003, 12:27
qghp
qghp is offline
Citaat:
Shadow X schreef op 06-05-2003 @ 11:49:
Mensen die plotseling heel droog uit de hoek komen op momenten dat je het totaal niet verwacht.

Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 06-05-2003 @ 13:19:
Leedvermaak
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:00
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-05-2003 @ 12:24:
*denkt aan conversatie met *Burning water*, Qimm, N00dles, moeder en mij over mensen zonder botten en hoe ze dan moeten voortbewegen*
Daar om. *Masj ligt dubbel achter haar computertje*
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:00
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 06-05-2003 @ 11:58:
hmm.. zoals dit?

haha
leedvermaak ook ja, als iemand van de trap flikkert op school lach ik me altijd rot
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:02
Verwijderd
Engelse humor, sarcasme, droogheid, flauwheid. En leedvermaak is alleen leuk als het een beetje niveau heeft, want leedvermaak a la De Leukste Thuis, met filmpjes van mensen die behalve van dingen af vallen niets doen, is verre van grappig.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:03
Ireentje
Ireentje is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2003 @ 14:02:
Engelse humor, sarcasme, droogheid, flauwheid. En leedvermaak is alleen leuk als het een beetje niveau heeft, want leedvermaak a la De Leukste Thuis, met filmpjes van mensen die behalve van dingen af vallen niets doen, is verre van grappig.
hahaha die vind ik altijd heel grappig
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2003 @ 14:00:
Daar om. *Masj ligt dubbel achter haar computertje*
Het was ook uitermate grappig Als ze geen botten hebben moeten ze dus vooruit komen als wormen. Qimm (volgens mij): "Maar dan kunnen ze niet meer staan. Hoe moeten ze dan de kroketten uit het bovenste automaat halen?" N00dles: "Grotere vraag is: Hoe komen die kroketten daar dan?"
(en dat allemaal door Lotto Weekend Millionairs!)
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:17
Poohbear
Poohbear is offline
Als ik verliefd ben lach ik om diegene echt ontzettend snel... zelfs als het niet eens grappig bedoeld was
Wel voor schut eigenlijk, maar goed
Oud 06-05-2003, 13:19
Verwijderd
Citaat:
?aRkl??y schreef op 06-05-2003 @ 14:03:
hahaha die vind ik altijd heel grappig
Leg mij eens uit waarom, dan? Ik krijg er alleen een gevoeg van onbehagen bij. Leedvermaak, dat is in mijn ogen op een grasveldje zitten en iedereen om je heen afkraken. "Gatverrrrdamme, wat is die lelijk!" "Ja, echt zo'n type dat tot z'n vijftigste maagd blijft en dan maar na een bezoekje aan de hoeren stilletjes in een hoekje zelfmoord pleegt." "Ja, maar zo verwonderlijk is dat niet, ik zou ook zelfmoord plegen als ik er zo bijliep.. Herhaaldelijk, zelfs." "Weet je, ik vind 'm eigenlijk heel zielig. Je moet maar zo'n hoofd hebben, zeg. Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn gezicht meer lijkt op een schimmelkaas dan op een gezicht?" ..dat idee. Heerlijk, om af en toe op iedereen te zeiken.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:22
Verwijderd
Citaat:
Morgan schreef op 06-05-2003 @ 14:11:
Het was ook uitermate grappig Als ze geen botten hebben moeten ze dus vooruit komen als wormen. Qimm (volgens mij): "Maar dan kunnen ze niet meer staan. Hoe moeten ze dan de kroketten uit het bovenste automaat halen?" N00dles: "Grotere vraag is: Hoe komen die kroketten daar dan?"
Muwhaha Ik wil niet weten wat voor vraag dat was, die jullie op botloze mensen heeft gebracht. >:] Ik had ooit zo'n boek, op mijn achtste ofzo.. Zo'n educatief ding. En daar stond een tekening van hoe je eruit zou zien als je geen botten zou hebben. En in combinatie met dat kroketten-wormen-verhaal van je is de herinnering aan dat plaatje ronduit hilarisch.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:25
Verwijderd
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2003 @ 14:22:
Muwhaha Ik wil niet weten wat voor vraag dat was, die jullie op botloze mensen heeft gebracht. >:] Ik had ooit zo'n boek, op mijn achtste ofzo.. Zo'n educatief ding. En daar stond een tekening van hoe je eruit zou zien als je geen botten zou hebben. En in combinatie met dat kroketten-wormen-verhaal van je is de herinnering aan dat plaatje ronduit hilarisch.
Ik heb eigenlijk ook helemaal geen idee meer
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 13:25
Uncle_Sam
Uncle_Sam is offline
Het absurdisme van de mens zorgt bij mij altijd voor oncontroleerbare lachkicks.
Oud 06-05-2003, 13:33
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Bikkelvrouw schreef op 06-05-2003 @ 10:58:
hmm.. zoals dit?

LOL ja... zulke ongein is leuk
Oud 06-05-2003, 13:34
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Morgan schreef op 06-05-2003 @ 13:11:
*herinnert* Jaaah Ik ook nog heel droog... "Er zijn nu vast wormen die het gesprek hebben, hoe zou het zijn als we botten hadden?"

Dat was echt geweldig! Heeerlijk!

Het lieftst lach ik zo hard dan mijn spieren normale functie weigeren, de tranen over mijn wangen rollen en dat ik er buikpijn aan over hou... heerlijk. mensen als Morgan, N00dles, *burning water, en nog wat leuke mensen uit het kneuzengroepje op school kunnen daar heel goed voor zorgen!
Oud 06-05-2003, 13:51
Somebody Special
Somebody Special is offline
Droge humor en leedvermaak
Oud 06-05-2003, 14:02
Verwijderd
hele droge humor en natuurlijk leedvermaak, hoe harder hoe beter
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 14:18
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Om Hans Teeuwen en Theo Maessen
Oud 06-05-2003, 14:54
Punkygirl
Punkygirl is offline
Om mn beste vriend en natuurlijk leedvermaak!
Oud 06-05-2003, 15:00
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Nou vraag je me wat!
Je moest eens weten..ik lag echt om alles...maar lag meestal mezelf uit!!
het is wel erg hoor..want bijv bij erge dingen, bijv als iemand overleden is, dan begin ik spontaan te lachen, dan weet ik meestal niet waarom, maar moet echt lachen. Het ergste is dat mensen mee gaan lachen, zonder te weten om wat...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:03
Korsakoff
Korsakoff is offline
mezelf als ik 's ochtens in de spiegel kijk.

eigenlijk lach ik om bijna alles. as t maar grappig is.
Oud 06-05-2003, 15:03
bassgirl
bassgirl is offline
om droge grappen vooral omdat ik ze zelf ook altijd maak zelf dat vind ik grappig maar ja ben ik de enigste die lacht ...

en als iemand een blunder maakt ofzo ... of als iemad valt tja best lullig maar ja kan het ook niet helpen
Oud 06-05-2003, 15:05
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
Citaat:
bassgirl schreef op 06-05-2003 @ 16:03:
om droge grappen vooral omdat ik ze zelf ook altijd maak zelf dat vind ik grappig maar ja ben ik de enigste die lacht ...

en als iemand een blunder maakt ofzo ... of als iemad valt tja best lullig maar ja kan het ook niet helpen
heeeeeeeeeelemaal mee eens!!
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:34
Verwijderd
Om de raarste dingen... en het erge is dan, als ik het echt zitten heb, dat ik gewoon een half uur blijf doorlachen tot ik gewoon niet meer kan en de tranen me over de wangen lopen. En vaak weet niemand waarover het gaat en als ze het wel weten, vinden ze het niet eens grappig... en ik hang dan een halfuur hinnikend op de vloer. Vaak beginnen sommige mensen dan mee te lachen omdat ik zo hilarisch ben en verwoede pogingen doe om verstaanbaar te zeggen wat er toch aan de hand is...
Voorbeeld: Uitleg in de klas over het maken van een repro flim, ik hing tegen de kasten aan en was aan t spelen met de klink van een metalen kast, die ALTIJD op slot is, behalve toen natuurlijk, schiet dat ding met een knal open, ik schrik me kapot, heel de klas staart me aan, de leraar is dat al gewend, werpt een vreemde blik en gaat dan gewoon door met zijn verhaal. En ik krijg gewoon de slappe lach van mijn eigen schrikken, de gezichten van de anderen en het negeren van mij door de leraar. Heb een halfuur onderdrukt zitten grinniken wat natuurlijk nog irritanter was dan die klap op zich en moest me enorm inhouden om niet hardop te schateren... Ik bedoel maar, ik lig nu zelf weer in een deuk en jullie hebben geen idee wat er zo grappig aan is. En dat heb ik nu vaker, overal, op de stomste momenten...
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 15:57
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 06-05-2003 @ 14:19:
Leg mij eens uit waarom, dan? Ik krijg er alleen een gevoeg van onbehagen bij. Leedvermaak, dat is in mijn ogen op een grasveldje zitten en iedereen om je heen afkraken. "Gatverrrrdamme, wat is die lelijk!" "Ja, echt zo'n type dat tot z'n vijftigste maagd blijft en dan maar na een bezoekje aan de hoeren stilletjes in een hoekje zelfmoord pleegt." "Ja, maar zo verwonderlijk is dat niet, ik zou ook zelfmoord plegen als ik er zo bijliep.. Herhaaldelijk, zelfs." "Weet je, ik vind 'm eigenlijk heel zielig. Je moet maar zo'n hoofd hebben, zeg. Hij kan er toch ook niets aan doen dat zijn gezicht meer lijkt op een schimmelkaas dan op een gezicht?" ..dat idee. Heerlijk, om af en toe op iedereen te zeiken.
hmm, dat vind ik dus niet leuk..
... meer omdat ik het idee van 'lelijk' eerder over mezelf heb dan over anderen... maargoed, dat is slechts mijn mening
Oud 06-05-2003, 16:51
Verwijderd
Om mensen die op niet serieus bedoelde opmerkingen ingaan.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:55
Veenbes
Veenbes is offline
Om de meest flauwe dingen... droge humor, soms leedvermaak, Monty Python vind ik wel lollig.
Wat ik eigenlijk ook wel grappig vind, mensen die je niet kent aanspreken: "Heeeee! It's you! Long time not seen... ah, you still look like you did two years ago! Oh, you're not..." Nou ja, die gezichtsuitdrukking... zo flauw maar zo humor. En dan dubbelliggen achter een kledingrek.

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 16:57.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 16:57
Gwinnie
Gwinnie is offline
om iemand die niet in de gaten heeft dat hij/zji extreem voor lul loopt...
om iemand die zich aan mij ergert..

en om die eend die van te trap valt...

loopt een kip tegen de muur.... *Tok!*

heb ik ook een hele avond om dubbel gelegen.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:26
Yeah_Right
Yeah_Right is offline
sarcasme (is mijn vorm van humor :/) en droogheid (maar ook weer niet té droog ).

Waar ik echt dagenlang om heb moeten lachen (en nu nog steeds als ik eraan denk) was die grap in south park: cartman, kyle en stan lopen het huis van kenny binnen (die alweer dood is) om kenny's lichaam te zien. Moeder van Kenny: "Well, here he is boys, your good friend kenny". Je krijgt vervolgens een beeld te zien van een tafel met een urn waar kenny's as in zit en wat foto's van hem eromheen. Een paar seconde later zegt Cartman: "You.....turned him into a teapot?"
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 17:30
`CrazY G
`CrazY G is offline
droogheid
of op momenten dat je serieus stil moet zijn(in een groep), want dan ga ik denken aan de grappige momenten in mn leven en komt er soms spontaan een lachaanval.
Oud 06-05-2003, 17:30
hanki2*2
hanki2*2 is offline
jahaa!! of BERT VISSER??

Het belangrijkste bij het bloemschikken??? DE HELM..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:01
Upke
Upke is offline
Hehe ik zie wel dat droge humor toch wel populair is.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:08
Carpe Diem
Carpe Diem is offline

Sarcastische opmerkingen,

Leedvermaak

Om iemand die niet in de gaten heeft dat hij/zji extreem voor lul loopt...

Combinatie van deze factoren, soort van The Simpsons humor

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:15.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:13
Menahem
Menahem is offline
Hans Teeuwen is altijd goed
Verder leedvermaak, sarcasme, mensen die hun eigen domheid niet doorhebben.
Oud 06-05-2003, 18:16
m'neer
m'neer is offline
Ik kan altijd wel lachen om 'domme' mensen die, zonder na te denken, meteen beginnen te blèren wat er in ze opkomt, en pas later doorhebben dat ze zichzelf góed voor lul zetten

Geen beter vermaak dan leedvermaak.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:20
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 06-05-2003 @ 16:57:
hmm, dat vind ik dus niet leuk..
... meer omdat ik het idee van 'lelijk' eerder over mezelf heb dan over anderen... maargoed, dat is slechts mijn mening
Ach, ik vind mezelf ook niet bijster knap. Maar klagen over van alles en nog wat is gewoon leuk, en klagen over andere mensen valt daar ook onder. In feite vind ik weinig mensen echt lelijk, maar als je eenmaal in een zeikbui bent dan doet dat er niet toe.

Lachen om een iemand die een rare neus heeft is in elk geval een stuk leuker dan lachen om iemand die van een tafel valt en zijn been breekt waarna hij schreeuwend van de pijn wordt afgevoerd, om het maar even op te blazen tot te relativeren proporties. En toch is dat nou juist wat onder leedvermaak verstaan en grappig vinden. Pff.

[edit] Moord en doodslag in tekenfilms en spelletjes is wel heel grappig, overigens. *herrinert zich 'n speel-voor-god-spelletje waarbij je als god zijnde op een aantal erg creative manieren allemaal schapen en koeien moest opblazen voor hun zondig zijn*

Laatst gewijzigd op 06-05-2003 om 18:22.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:24
Kreeziee85
Kreeziee85 is offline
om die poppetjes hier!!! Kan ik ook vreselijk om lachen!! hahaahah
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 06-05-2003 @ 13:19:
Leedvermaak
Ja, het liefst zo hard en grof mogelijk.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:46
Verwijderd
om mn vriend als we samen lekker lol hebben.. dan kan ik niet meer staan van het lachen..
Met citaat reageren
Oud 06-05-2003, 18:58
Secreet
Secreet is offline
Domme opmerkingen en leedvermaak...een voornamelijk toch wel om hele foute opmerkingen op hele foute momenten
Reageren

Regels voor berichten