Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk niet dat je een relatie aan moet gaan als je ergens iets hebt van na 2 maanden ben ik hem/haar wel weer zat. Maar dat hangt eigenlijk gewoon vanaf hoe serieus je zoiets neemt.
Maar zoals hierbove staat, je moet wel willen dat het voor altijd is vind ik. Mja, loopt vaak anders af dan je het wilt. |
![]() |
|
Ik dacht vroeger ook altijd. Ik ben zo jong, t kan niet dat dit al voor altijd is. Ik heb 2 jaar een relatie gehad met iemand waarvan ik eigenlijk wel wist dat t niet voor altijd is.
Maar mijn relatie van nu is heel anders. Ik weet zeker dat wij bij elkaar passen, ik kan t ook al helemaal voor me zien. Ja, ik heb wel t gevoel dat t voor altijd is. En of dat nou wel of niet zo is, het is een prettig gevoel en neemt veel onzekerheid weg. Wat heeft het voor zin om een relatie te beginnen als je toch al van tevoren weet dat t weer uitgaat. Mensen die zeggen dat ze t niet kunnen begrijpen hebben gewoon zoiets nog nooit meegemaakt. |
![]() |
|
Hmm ik heb dit ook wel eens gehad..
Ik vind ervan uitgaan dat het voor altijd is ook wel een beetjuh TE maar ervan uitgaan dat het toch weer uitgaat vind ik ook niet ok.. Als mijn vriendje zoiets zegt heb ik echt al iets van.. hmm als hij er al vanuit gaat dat het uit zal gaan.. wat voelt hij dan voor me .. Ik vind gewoon dat je moet genieten van de tijd die je samen hebt.. niet echt ergens vanuit gaan.. niet dat het uit gaat, maar ook niet dat het voor altijd is.. Je ziet vanzelf wel hoe het gaat.. Ik geniet gewoon van de tijd die ik met hem heb.. en natuurlijk hoop ik dat ik heel lang samen ben met hem maar je weet nooit wat er gebeurd.. dus uitgaan van "voor altijd".. naa ikke niet....
||
Citaat:
|
![]() |
Ik had bij mijn ex-vriend het gevoel dat de liefde voor eeuwig was, en hij voelde dat ook. Eigenlijk waren we er allebei 100% zeker van; we hadden elkaars naam zelfs laten tattoeeëren! Toch is het fout gegaan. We hadden te veel ruzies, ik hechtte me veel te veel aan hem. Ik had het nooit verwacht, kon het niet bevatten. Toch was die 'eeuwige liefde' niet zo eeuwig als ik had gedacht.
Nu heb ik een nieuwe vriend, en ik probeer een zekere afstand te behouden. Ik wil niet weer mijn hele leven laten opslokken door een relatie, ik wil niet meer alles opgeven voor mijn vriend. Ik geloof dat het me ook wel aardig lukt, ik probeer er in ieder geval gewoon van te genieten en alles op z'n beloop te laten. |
![]() |
|
Verwijderd
|
nou zelf denk ik nu over de relatie die ik nu heb.. dat die voor altijd duurt.. want ik denk maar zo.. waarom niet?
we hebbe allebeu geprobeert redenen te bedenken waarom het uit zou kunne gaan.. maar we hebbe ech geen flauw idee.. we zijn gewoon maatjes.. ik denk niet dat het uit zal gaan om de reden dat we denken dat we altijd bij elkaar zijn.. lijkt me beetje vaag |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat ik bedoel is: van mij mag het nog héél lang duren maar ik hou er wel rekening mee dat er iets fout kan gaan. Zo let je ook beter op. Wat is er goed en minder goed aan deze relatie? Waar moeten we aan werken? is het zo duidelijker? |
![]() |
|
![]() |
Naja, je kan nooit de zekerheid hebben dat het voor eeuwig is. Daar ben ik destijds op de pijnlijke manier achter gekomen. Daarna word je toch wat voorzichtiger in relaties, maar op den duur krijg je toch weer de dromen om voor altijd samen te zijn met die persoon. Op die manier durf ik mijn vriendin nu echt te vertrouwen en durf ik daar ook weer over te praten.
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar ben van mening dat je toch niet zo moet gaan denken... maak er het beste van en je merkt vanzelf wel weer wanneer het weer is over zal zijn...
|
![]() |
heb nu bijna een jaar een relatie met me vriend, en dat gaat allemaal prima. ondanks het feit dat ik nog maar 15 ben heb ik het idee dat het helemaal goed zit tussen ons, we kunnen praten, we hebben lol en de seks is goed (ook belangrijk in een relatie) en ik denk dat als je je er helemaal goed bij voelt, als je weinig twijfels hebt en het idee hebt van: Dit is m, dat je dan wel kan zeggen dat zo'n relatie, zoals het er dan uitziet nog een hééééle tijd gaat duren! En wat andere mensen daar van denken en als zij anders tegen een relatie aankijken, laat ze dat lekker doen, maar als ze met zo'n instelling aan een relatie beginnen, zal die ook niet zo lang duren!
liefs en kus |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hoop er op maar denk niet dat het jou niet gebeurt dat het kan uitgaan. Ook al zit alles perfect en wil je gaan samenwonen, na 4 jaar kan het er opeens gaan inhakken en nix is meer zeker.
Belangrijk is dat je het niet een gewoonte of vanzelfsprekend gaat vinden, want dan kun je het vergeten. En als je lief uiteindelijk niets meer blijkt te zijn dan eigenlijk je beste vriend en dat je na 4 jaar uitgekeken bent op elkaar, dan is dat zo. Het blijft moeilijk, maar uiteindelijk is niets zeker en je kunt nooit zo ver in de toekomst kijken, 1 jaar geleden had ik je uitgelachen als je me dit zou zeggen. |
![]() |
|
![]() |
ik denk niet dat je relatie eraan kapot gaat ofzo, maar ik zal nooit zeggen van ik blijf altijd bij je, of ik hou voor altijd van je blablabla
want dat kan je nooit zeker weten. mensen veranderen in de loop van hun leven en degene waarvan je nu houd kan compleet iemand anders worden. en ik vind dat je geen beloftes moet doen die niet niet kunt waarmaken... |
![]() |
|
![]() |
Het is wel een beetje waar, in een relatie lopen beiden partners soms teveel van stapel, beloven ze elkaar lang trouw te blijven en kindjes te maken, zonder eigenlijk elkaar goed te kennen.
Het is allemaal zo mooi, het zijn dromen en op dat moment HOOP je ze te kunnen realiseren. Maar in vele gevallen loopt het dan fout, daarom dat je nuchter moet blijven en vooral realistisch! |
![]() |
|
Ik heb nu 2,5 jaar een relatie en ik ga er van uit dat het voor altijd duurt. Ik ben reëel, ik wéét in mijn achterhoofd wel dat het altijd anders kan lopen dan dat ik denk, maar ik ga er wel van uit dat het voor eeuwig is, anders kan ik geen fijn gevoel in een relatie hebben.... Als ik er constant aan moet denken: goh, steek niet te veel tijd in die jongen, je weet maar nooit....
Nee dank je... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ik denk nooit dat de relatie voorgoed is! Ik heb dat nog nooit gedaan, ik weet niet hoe het komt!
Maar als je bij het begin van een relatie al aan het dromen bent dat het iets is VOORGOED! Dan denk ik steeds dat je jezelf wat aan het wijsmaken bent! Ik heb dat ook eens tegen m'n beste vriendin gezegd ... en zij wist niet wat ze hoorde! Zij zei dat je bij sommige jongens toch zo het gevoel kan hebben van, dit kan hem wel eens zijn, of deze relatie is het begin van iets oneindigs... Maar ik heb alleen nog maar het gevoel gehad bij een jongen , zo van... dit kan wel eens het begin zijn van iets mooi en iets wat lang kan duren. Maar dat is dan ook alles! Tenzij dit natuurlijk aan mij ligt! ![]() Er hebben mij al mensen gezegt dat ik veel 'te nuchter' ben!! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Denken dat je relatie voor altijd is maakt het heus niet kapot, denk ik! Dat maakt het eerder dan toch sterker, omdat je gevoel dan zo hevig en echt is enzo?! Anders wil je zoiets niet.. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Atheïsten Verwijderd | 500 | 12-07-2012 16:48 | |
Liefde & Relatie |
Alles laten vallen voor je vriend(in) Kwekky | 48 | 13-04-2007 23:04 | |
Liefde & Relatie |
Vanaf wanneer werd het "voor Altijd" Zonnemeisje | 82 | 06-04-2006 12:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De laatste keer.. PooW | 83 | 02-12-2005 14:36 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat. Ieke | 0 | 05-04-2005 16:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe zorg ik dat de binding sterker word voor haar??? crasht7 | 4 | 29-07-2002 15:34 |