Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Het is mij ook regelmatig gebeurd de keren dat ik blowde. Je doet er niets tegen, maar je kunt jezelf de volgende keer wel voorhouden dat je het eerder meegemaakt hebt en dat je gewoon rustig moet blijven, omdat het wel over gaat. Of je gebruikt niet meer. Voor die oplossing heb ik gekozen. Verreweg het makkelijkst en het meest praktisch.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het wel wat heftige reacties voor een stukje spacecake en een joint... Maar ok, het kan zijn dat je er erg gevoelig voor bent.
Ik geniet eigenlijk van de rare gevoelens, ik laat het over me heen komen en ga meestal liggen en veroer me niet meer. Gewoon liggen en voelen. Bij echt trippen, probeer ik dat ook wel, maar daar gaat het ook bij mij wel eens mis, zonder dat ik er iets aan kan doen of het in de gaten heb. Ik snap trouwens niet dat je dan toch nog een joint hebt geprobeerd en erna zelfs nog paddo's hebt geprobeerd. Laatst gewijzigd op 18-04-2014 om 03:33. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben wel een keer fout gegaan op keta, op de manier die jij beschrijft dan, het werd me gewoon te veel (ook de kombo met andere dingen op dat moment).... Mjuh, het enige mindere moment aan teknival 2002 (afgezien van de politie)
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
@Fijutsu, herken ook best wel veel in je verhaal, zei ook de hele tijd 'dit gaat niet goed', 'fuck, het gaat echt kut' etc. Ik begon ook met een lachkick en ging daarna ook vet schokkerige bewegingen maken, tenminste zo voelde het. Toen had ik me ook voorgenomen nooit meer zoiets te nemen, maarja achteraf vond ik ut wel een hele ervaring en heb een weekje later weer precies dezelfde cake genomen, alleen dan iets minder. TOen ging ut wel ok, met uitzondering van 10 min. ofzo. Was btw wel een sterke cake (1 persoon ging ervan kotsen, 3 andere waren meteen in slaap gevallen en nog iemand ging eng trippen). |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee... ik heb het nog nooit meegemaakt, gezien of geweten van iemand anders, ik ben gewoon verbaasd. Maar zoals je zei was die van jullie erg sterk.... Daarom vraag ik me dus af wat er in zat ![]() ![]() |
![]() |
|
het zit allemaal tussen de oren, probeer het onder controle te krijgen.
trouwens, struiptrekkingen had ik ALTIJD als ik blowde ![]() overigens nadat ik paddo's heb geslikt had ik dat altijd na het blowen nadat ik met xtc ben begonnen, kan ik niet meer blowen... ik word helemaal paranoia dan, erg jammer ![]() |
![]() |
|
met paddo's.
het begon ook met lachen, alleen een paar minuten later(het leek veel langer) wist ik niet meer waarom ik lachte en kreeg ik het gevoel dat het niet echt goed ging toen zei ik het ook en dat was het enige wat nog in mijn gedachten voor kwam. Toen ben ik rustig alleen gaan zitten en gaan kijken naar de mooie bloemen enzoen wat water gedronken en tegen mezelf gezegd dat het wel weer oke was. en toen ging het ook wel weer goed.
|
ik heb vroeger lang geleden eens gehad dat ik speed nam en met het laatste wat ik nog had (kdenk halve gram) had ik een bommetje gemaakt en doorgeslikt. ik zat toen bij een vriend te drinken en joints te roken en ineens kreeg ik een branderig gevoel aan mijn middenrif. het deed echt pijn en ik flipte door omdat ik dacht dat die speed op die plaats alles aan het kapotbranden was. ik ging op de grond liggen van de pijn en in paniek ging ik in de spiegel kijken of ik niks zag. op die plaats had ik een putje omdat ik zo mager was. in die tijd zag je zelf mijn ribben op mijn rug. ik zweette enorm, m'n t-shirt was kletsnat en het zweet drupte van mijn gezicht. m'n vriend ging bijna de ambulance bellen omdat hij dacht dat ik een overdosis had maar gelukkig heeft hij dat niet gedaan. door met mij te praten heeft hij me rustig gekregen. hij zei dat ik gewoon teveel speed had genomen de laatste tijd. door te denken 'dit gaat te ver' of 'dit is niet normaal' maak je het enkel nog erger. je gaat er helemaal in op. ik heb nooit geweten wat dat brandend gevoel nu was maar ik heb wel geleerd van rustig te blijven als je iets vreemd meemaakt onder invloed.
nu ik toch bezig ben over een vreemde speed ervaring ga ik nog iets vertellen. ik had eens seks terwijl ik veel speed ophad en toen ik klaarkwam waren mijn teelballen weg. echt waar! het deed geen pijn maar ik schrok me rot. ik wist niet wat er gebeurde. ik dacht echt dat ze weg waren ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
Maar zoals ik al zei, als je niet goed gegeten heb... dan komt het ook wel eens voor dat je een bad trip krijgt.
|
Verwijderd
|
Juist, ut zit cker in je hoofd. Ik had het met X en paddo's. IK ging door de X onwijs zitten andenken voer wat ik allemaal zag en waarom ik allemaal shit zag en toen dacht ik zo van oh yo, dit is echt erg enzo, maybe kom ik er nooit uit. En toen zag ik bassie en Adriaan en begon ik te denken van altijd blijven lachen, en het is tog zo over, en kheb er nog nooit van gehoord dat iemand in ze X of paddo trip blijft hangen en toen ging ut ook wel weer.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |