![]() |
|
bij meningokokken krijg je donkerrood / paarse plekjes en bij mij zijn blauwe plekken ook wel eens paars. Ik wordt trouwens ook heel snel blauw.
|
Verwijderd
|
Ik krijg ook enorm gauw blauwe plekken. Waarschijnlijk komt het doordat trombose bij ons in de familie zit. Hierdoor heb je kans erg snel blauwe plekken te krijgen.
Maar jah, let (zoals eerder hier gezegd) er gewoon op of die plekjes weer verdwijnen, en of je snel nieuwe blauwe plekken krijgt. En als je je er zorgen over maakt ga dan even bij de huisarts langs. Dan heb je gelijk duidelijkheid en weet je zeker wat het is. Nu loop je alleen maar te gissen liefs, hanne |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb ook wel eens spontaan ergens blauwe plekken, zonder dat ik weet dat ik me gestoten heb ed...vaak heb ik me dan toch gestoten of wat dan ook, ik krijg snel blauwe trekken. Ik denk dat je niet meteen het ergste moet denken, maar idd, als het er meer worden of ze gaan niet weg oid of als je het niet vertrouwd, ga dan even langs de dokter, je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen, toch?
|
![]() |
|
ik had het eerst ook steeds gigantisch grote blauwe plekken op mn armen..later kwam ik erachter dat ik op mn werk met mn arm over een buis heen ga en daar komt het van..heel raar..want ik stoot het niet ofzo..ik heb het wel goed in de gaten gehouden en het is nu weg..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
blauwe plek met harde onderhuidse bult Verwijderd | 1 | 02-06-2007 16:23 | |
Lichaam & Gezondheid |
Rare blauwe plekken Nebel | 13 | 20-02-2007 16:17 | |
Lichaam & Gezondheid |
snel blauwe plekken Daantje_0705 | 9 | 09-11-2003 11:19 | |
Lichaam & Gezondheid |