![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik zou je niet zo'n zorgen maken als ik jou was; volgens mij is de kans maar heel klein dat ze zwanger zou zijn. Ten eerste misschien heeft ze wel gewoon de pil doorgeslikt; ten tweede jij bent niet zonder condoom is haar geweest; dan is de kans zowiezo al heeeel erg klein.
En ze moet zich niet zo'n zorgen maken... Volgens mij gebeurt het soms trouwens ook gewoon als je de pil slikt dat de bloeding uit blijft een keerjte... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
verder altijd hetzelfde ongesteld (nouja, soms 's middags, soms 's ochtends, maar ook dat kan ik verklaren (namelijk of ik er 's nachts uit ben geweest of niet)). ik wist niet dat dat niet bij iedereen zo was.
|
Volgens mij is de kans dat ze zwanger minuscuul ... geloof mij, het kan wel zo uitstellen, ook als ze het nog nooit eerder heeft gehad. Ik had hetzelfde ... sinds ik aan de pil was altijd op tijd ongesteld, regelmatig, en dan opeens 5 dagen te laat. Natuurlijk was dat wanneer ik niet zeker wist of er iets mis liep met de pil, ik was helemaal aan het stressen dat ik zwanger was (terwijl de kans ook 0.1 was) ... maar uiteindelijk was er nix aan de hand. Ik weet niet of het door de zenuwen komt, maar in ieder geval, zoals er al gezegd werd, je vriendin zou moeten proberen zich niet te veel zorgen maken want dan kan het nog langer duren (of wordt ze helemaal niet ongesteld).
Misschien nog in het weekend wachten en maandag eventueel een test halen ?
|
Verwijderd
|
uhm.. mjah reden om je zorgen te maken heb je wel vind ik.. uhm.. mjah.. eigenlijk zijn alle adviezen al gegeven, maar zeg tegen haar van dat het gwoon (bijna) onmogelijk is dat ze zwanger is, omdat jullie én een condoom én de pil hebben gebruikt... uhm.. als je twijfelt moet je tog maar een zwangerschapstest doen.. maar bedenk wel dus, dat als je zit te stressen dat je ongesteldheid vaak uitblijft of gewoon uitgesteld word...
maak je dus niet teveel zorgen, ik denk wel dat alles goed komt veel succes in ieder geval!! |
![]() |
|
![]() |
Sorry, ik was mijn topic een beetje vergeten omdat het inmiddels allemaal goed is gekomen.
Ze is afgelopen zaterdag avond ongesteld geworden... Wel wat later dan gepland dus, maar jah, kan gebeuren. We waren allebei wel vreselijk blij omdat we opeens ons geen zorgen meer hoefden te maken. Dat was een enorme opluchting... Iedereen bedankt voor de steun en advies... T68i
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vriendin Zwanger, wat te doen. LRS. | 68 | 06-04-2011 21:28 | |
Seksualiteit |
zwanger? Rafael__x | 12 | 24-07-2006 16:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Vriendin zwanger? Yummie | 26 | 17-10-2004 09:52 | |
Seksualiteit |
serieus: vriendin = zwanger CriTiCaL | 26 | 14-08-2004 18:44 | |
Liefde & Relatie |
vriendin geslagen en haar beste vriendin zwanger gemaakt Jij-Jij | 123 | 30-06-2003 14:15 | |
Seksualiteit |
mn vriendin is zwanger van 14 brotherofevil | 19 | 20-07-2002 02:49 |