Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() En met 'alles' in mijn vorige post bedoel ik ook echt ALLES. Je zult zien (als je het aan het studeren bent) dat er fragmenten van schrijvers zijn overgeleverd waar je nog nooit eerder van gehoord hebt. Er is, zoals ik al zei, meer overgeleverd dan je denkt. Dat wil niet zeggen dat er genoeg overgeleverd is, want we weten dat er in ieder geval nog veel meer was, en misschien ook wel is... En het antwoord op je vraag: heel erg je best gaan doen en het gewoon proberen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik weet nu ook niet helemaal zeker of ik volgend jaar nog wel geneeskunde erbij ga doen hoor, dat ligt er een beetje aan. Mijn gedachtes daarover verschillen elke week op dit moment ![]() Ik merk wel steeds vaker inderdaad dat er meer overgeleverd is dan ik dacht en dat er soms ook bepaalde dingen zijn waarvan ik denk: waarom heeft iemand dit in vredes naams opgeschreven? Maar toch... ![]() Het gekke is eigenlijk wel (als we het over het snel lezen hebben) dat ze bij alle voorlichtingen zeggen van: "het eerste jaar leer je vooral snel te lezen en je woordenschat en grammaticakennis uit te breiden en daarna wordt het lezen sowieso een stuk makkelijker" terwijl ik van iedereen hoor dat ze pas in hun 3e/4e jaar eindelijk redelijk snel konden lezen en het gevoel kregen dat ze iets wisten ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Boek Literatuur justcindy23 | 3 | 25-03-2009 12:38 | |
Verhalen & Gedichten |
Gedichten. Missy | 2 | 13-11-2007 14:56 | |
Verhalen & Gedichten |
Leuke engelse boeken duifeltje | 26 | 19-04-2004 14:42 | |
ARTistiek |
Zo moeilijk om steeds weer nieuwe schrijvers te vinden... Bisz | 2 | 29-09-2002 12:45 | |
ARTistiek |
[literatuur] Ik heb tips nodig clubje | 20 | 19-08-2002 23:48 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
leuke boeken van deze schrijvers... | 1 | 07-03-2001 20:12 |