Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2003

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2003, 14:24
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik hoef dit jaar nog geen examen te doen maar nu is er een examenforum dusse:

Ik heb echt het idee dat als ik examen moet doen en een paar uur achter elkaar in de gymzaal moet zitten dat ik dan halverwege heel erg nodig naar de wc moet (zeker omdat je ook drinken mee mag nemen), bij SE's ga ik altijd van te voren maar die duren nooit langer dan twee uur en anders (zoals bij een luistertoets) krijg je tussendoor pauze.

Heeft iemand hier ervaring mee, en als je echt heel nodig moet mag je dan naar de wc en kom je dan niet in tijdnood???
Oud 09-05-2003, 14:32
xx
xx is offline
Bij ons gaat er een leraar mee, die blijft voor de deur staan wachten (ik ga dus niet naar de WC, dat lijkt me helemaal niet prettig). En wat tijdnood betreft, ik weet niet wat jij allemaal doet op de wc maar volgens mij zit je er echt geen uren op........ zeker niet bij een examen.

xx
Oud 09-05-2003, 14:37
SuperSanne
SuperSanne is offline
uh huh, het moet mogenlijk zijn om het op te houden, maar zorg wel dat je geen thee/koffie/alcohol drinkt voor het examen, dat werkt vochtafdrijvend en dan moet je om de 5 min. een examinator aan z'n jasje trekken (geloof me, ik kan het weten)
Oud 09-05-2003, 14:40
rockyj
rockyj is offline
Zou wel erg zijn als je zware diaree hebt tijdens het examen. Voor jou en die leraar die met je mee moet lopen

Maar ik denk dat je als je van jezelf weet dat je vaak naar de wc moet dat je dat beter kan melden van tevoren, zodat ze misschien rekening kunnen houden met je plaats.
Oud 09-05-2003, 15:01
Verwijderd
Vorig jaar mocht je bij mij op school gewoon naar de wc, eerst was het de bedoeling dat een leraar mee zou gaan, en voor de deur zou blijven wachten, maar dat vond iedereen toch wat beschamend, dus bleef een leraar voor de deur van de kleedkamer staan (tassen enzo mochten daar toch niet liggen). En in tijdnood kom je er niet door hoor, ik nam meestal tussendoor toch even pauze om wat te drinken en eventjes aan iets anders te denken, daar was zeker tijd voor. Je komt meer in tijdnood wanneer je níet naar de wc gaat wanneer je nodig moet omdat je je dan niet kan concentreren.
Oud 09-05-2003, 15:02
Verwijderd
Citaat:
rockyj schreef op 09-05-2003 @ 15:40:
Zou wel erg zijn als je zware diaree hebt tijdens het examen. Voor jou en die leraar die met je mee moet lopen

Maar ik denk dat je als je van jezelf weet dat je vaak naar de wc moet dat je dat beter kan melden van tevoren, zodat ze misschien rekening kunnen houden met je plaats.
Hehe, vorig jaar was er een meisje dat heel gespannen was en die moest toen kotsen, leraar stond wel buiten de kleedkamer, maar ze ging flink te keer dus hoorde mensen die vlak bij de deur zaten de details ook
Advertentie

Regels voor berichten