Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Waarom zal ik ephedra kopen!
Ik voel wel resultaat van dat goedkope spul! Nou mooi voor mij toch! hoef ik tenminste niet aan de harddrugs! Of uberhaupt aan de drugs! Daar ben ik vanaf & ben ik trots op! Kostte namelijk best veel moeite!
||
![]() |
Citaat:
![]() hoeveel kosten die stackers van je dan? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ephedra is geen harddrugs Stackers zijn hetzelfde als ephedra.. dus ook drugs Je zit dus aan de drugs Junk! ![]()
||
Citaat:
![]() stackers zijn leuk om op te sporten, maar als je dan toch wat slikt als je de hele nacht door wilt gaan neem dan ephedra of gelijk een pilletje. Volgens mij zijn stackers slechter voor je dan als je een ephedra neemt. trouwens..vaal, ik vind je opmerking wel erg algemeen genomen. Ephedra zie je als drugs, maar de hoofdzaak van ephedra is een energiekick geven. dus niet zozeer bewustzijnsveranderend.
|
![]() |
Ik ben geen junk!
Ik heb wel drugs gehad 2 jaar maar ik doe het nu niet meer! En ik zie Stackers absoluut niet als een soort drugs want daar voel je hele andere dingen van! Stackers geeft je alleen net dat beetje xtra energy! Maar iedereen heeft daar een andere maning over!
|
het enige wat ik hier over kan zeggen is dat het gewoon gore troep is, als je dan extra energie wilt neem dat gewoon gelijk xtc en ga niet van die zooi zitten vreten die zogenaamd geaccepteerd wordt door jouzelf en de rest van de maatschappij omdat het geen echte drugs schijnen te zijn.
ik heb een keer vijf van die donders genomen en ik vond het echt KUT, toch maar liever gewoon een pilletje... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
alhoewel ik er zelf nix heftigs van heb gevoeld.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Stackers 4 Natalia92 | 6 | 03-07-2012 17:39 | |
Drugs & Alcohol |
Stackers naar Hongarije Spazz | 8 | 11-07-2005 19:53 | |
Lichaam & Gezondheid |