Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-04-2003, 12:49
joopie
joopie is offline
Ons ma heeft zo'n ab energizer oid gekocht, je weet wel, zo'n band om je buik die schokjes geeft. Ik heb hem nu om, je voelt het wel maar werkt zoiets nou echt? Iemand die er al dikke buikspieren van heeft?

Volgens mij is echte oefeningen doen veel gezonder, maar aan de andere kant.....ik ben lui

Laatst gewijzigd op 29-04-2003 om 13:00.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2003, 13:12
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
joopie schreef op 29-04-2003 @ 12:49:
Ons ma heeft zo'n ab energizer oid gekocht, je weet wel, zo'n band om je buik die schokjes geeft. Ik heb hem nu om, je voelt het wel maar werkt zoiets nou echt? Iemand die er al dikke buikspieren van heeft?

Volgens mij is echte oefeningen doen veel gezonder, maar aan de andere kant.....ik ben lui
Njah... wij hebben de ab-tronic. Ik vin het maar een raar ding eigenlijk. Ik dnke wel dat het werkt, je bvalt er niet van af maar je buikspieren worden wel getraint!
Oud 29-04-2003, 14:34
Big Brother
Big Brother is offline
nah zon ding werkt bij mij niet, werkt te slecht voor mijn super getrainde buikspieren ik heb zon ab-roller
Oud 29-04-2003, 14:46
Quiana
Quiana is offline
Geloof niet in dat soort dingen..
Zelf doen is beter lijkt me.
Oud 30-04-2003, 20:24
Joehoedith
Joehoedith is offline
volgens mij helpen die dingen voor geen meter en daarbij kunnen ze nog gevaarlijk zijn ook.

bijvoorbeeld die Ab-tronic, door de stroomstootjes die dit ding afgeeft kunnen er hartritmestoornissen ontstaan, das toch niet niks
Oud 01-05-2003, 10:39
SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
Joehoedith schreef op 30-04-2003 @ 21:24:
volgens mij helpen die dingen voor geen meter en daarbij kunnen ze nog gevaarlijk zijn ook.

bijvoorbeeld die Ab-tronic, door de stroomstootjes die dit ding afgeeft kunnen er hartritmestoornissen ontstaan, das toch niet niks
alleen als je 'm op d verkeerde plek doen, en je al hartproblemen hebt. (*heeft ook zo'n ding, maar vergeet steeds nieuwe batterijen te kopen*)
Oud 01-05-2003, 11:08
Verwijderd
ik heb dr ook zo een.. het voelt alsof het werkt dus ik denk dat het wel werkt.. ik vergeet em alleen altijd te gebruiken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 19:35
the_conquer
the_conquer is offline
Waarom een prull kopen dat zelden werkt. Der zijn zat technieken die beter werken en het kost je geen geld.
Oud 01-05-2003, 20:00
Verwijderd
Citaat:
the_conquer schreef op 01-05-2003 @ 20:35:
Waarom een prull kopen dat zelden werkt. Der zijn zat technieken die beter werken en het kost je geen geld.
sorry maar deze werkt echt hoor.. ik heb em net 40 minuten geprobeerd en ik voelde uren later nog dat ik mn buik getraint had.. en ik voelde em ook echt bewegen en toen ik klaar was met trainen voelde ik me ook echt moe en ik voel nogsteeds in mn buik dat ze gewerkt hebben
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:42
KriZ
KriZ is offline
cool... maar moest je niet allemaal van die gore gel op je buik smeren enzo?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 20:44
Verwijderd
Citaat:
KriZ schreef op 01-05-2003 @ 21:42:
cool... maar moest je niet allemaal van die gore gel op je buik smeren enzo?
je heoft maar heel weinig te smeren. ja je huis id nog wel even plakkerig maar meer niet
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 12:11
pure_evil
pure_evil is offline
haha ja die hebben wij ook! moet je jezelf eens in de spiegel zien als je zon ding omhebt, vooral bij je benen is het maf! *krijgt beeld van spastische bewegingen voor zich* Nee, ik waag me daar niet aan, geloof er geen barst van dat het werkt en bovendien sport ik toch genoeg. en kijken naar mijn vader die dat ding al 3 maanden gebruikt zonder resultaat, is veel leuker!
Oud 02-05-2003, 17:09
Loezzel
Loezzel is offline
Dat ding helpt ook niet bij het afvallen, je krijgt er dus geen strakkere buik van, maar het helpt je spieren versterken en daar is het zeker een goed apparaat voor! Wij hebben m ook!
Oud 02-05-2003, 19:54
Elmo19
Elmo19 is offline
nu begrijp ik waarom die reclames al jarenlang non stop worden uitgezonden: Bijna iedereen in Nederland koopt die troep!!!

Het zal me ook niets verbazen als half Nederland die gospel CD's in huis heeft, lol...

Regels voor berichten