Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-05-2003, 08:11
Verwijderd
heb ik dus een heel leuk meisje leren kennen via via....en ik ben echt heel erg verliefd op haar geworden. En uit onze gesprekken, en ook die die ik met haar beste vriendin heb gehad bleek wel dat zij ook verliefd op mij was geworden. Nu hebben we dus afgelopen dinsdag een date gehad, en het was echt supergezellig! alleen, zo zei zij het op het station toen ik de trein pakte, ze ziet mij niet als 'haar vriend'. Maar wat ik dus niet snap is dat ze dan bijvoorbeeld in de bios, toen ik haar hand pakte, en mijn arm om haar heen legde, niet afschrok ofzo, ze leek het juist best leuk te vinden... dus ligt het nu soms aan mij of zo?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-05-2003, 08:49
framboosje
framboosje is offline
hoi! ik kan me best in dat meisje vinden hoor!
ik heb ook graag eens dat iemand gewoon m'n hand vastneemt of een arm om me heen ligt of zo, dat betekent toch helemaal niets?!
iig, denk ik dat ook zij zo iemand is die dat wel leuk vind
bovendien vind ik dat wanneer je elkaar voor de eerste keer ziet en daarvoor alleen op de chat ook niet kunt spreken van verliefdheid, maar ja, das mijn mening...
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:00
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Ik maak erop uit dat ze je best wel leuk vindt, maar ja, het was pas het eerste afspraakje voor jullie en om dan al meteen te spreken van "je vriendin" of "je vriend"...Misschien dat als jullie wat vaker hebben afgesproken dat ze er dan anders over gaat denken. Het kan nog groeien toch?
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:04
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 01-05-2003 @ 10:00:
Ik maak erop uit dat ze je best wel leuk vindt, maar ja, het was pas het eerste afspraakje voor jullie en om dan al meteen te spreken van "je vriendin" of "je vriend"...Misschien dat als jullie wat vaker hebben afgesproken dat ze er dan anders over gaat denken. Het kan nog groeien toch?
ja, maar ze gaf me op het station echt de indruk van dat ze ook niet meer wilde afspreken, iig geen date dan...en daarna gaf ze me echt zo'n omhelzing van: tot nooit meer. Dus ik weet ook niet wat zij dan denkt...maarja misschien als ze eens een dagje of 2 heeft nagedacht dat ze dan wel wat anders denkt ofzo.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:14
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Misschien als ze weer op msn is, dat je dan voorzichtig kan vragen hoe ze het die dinsdag vond en of ze het leuk zou vinden om nog een keer af te spreken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:20
Verwijderd
Citaat:
LacunaCoil schreef op 01-05-2003 @ 10:14:
Misschien als ze weer op msn is, dat je dan voorzichtig kan vragen hoe ze het die dinsdag vond en of ze het leuk zou vinden om nog een keer af te spreken
ja dat is dus ook precies wat ik van plan ben. Alleen ze heeft geen kabel dus ze is maar eens in de 3 dagen ofzo online... maar haar beste vriendin heb ik dus al wat langer dan haar in mijn msn, en daar gaat mijn 'date' dus van vanavond tot zaterdag bij in de tuin kamperen. En die vriendin heeft me dus al verzekerd dat zij ook eens een beetje voorzichtig gaat vragen, en dat ze waarschijnlijk mijn date vanavond nog wel op msn bij haar thuis kan krijgen...dus dan weet ik misschien meer.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 09:33
LacunaCoil
LacunaCoil is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 01-05-2003 @ 10:20:
ja dat is dus ook precies wat ik van plan ben. Alleen ze heeft geen kabel dus ze is maar eens in de 3 dagen ofzo online... maar haar beste vriendin heb ik dus al wat langer dan haar in mijn msn, en daar gaat mijn 'date' dus van vanavond tot zaterdag bij in de tuin kamperen. En die vriendin heeft me dus al verzekerd dat zij ook eens een beetje voorzichtig gaat vragen, en dat ze waarschijnlijk mijn date vanavond nog wel op msn bij haar thuis kan krijgen...dus dan weet ik misschien meer.
Probeer er alleen niet teveel van te verwachten, maar ja, dat weet je denk ik zelf ook wel, veel suc6 iig!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:18
Loezzel
Loezzel is offline
Het is wel lullig voor je. Kan me niet echt goed vinden in dat meisje. Dus wacht je msn-gesprek af en veel succes!
Oud 01-05-2003, 10:19
Verwijderd
heel erg bedankt allebei, een beetje geluk kan ik wel gebruiken
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 10:25
Verwijderd
ga ervoor!!
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 12:22
Thomas
Thomas is offline
Waarom ga je dan niet een stapje verder? Waarom zoen je niet eens met haar? Ik heb nl het gevoel dat ze een beetje bang is om het initiatief te nemen en dan zou betekenen dat jij dit moet doen.
Met citaat reageren
Oud 01-05-2003, 13:18
Verwijderd
Citaat:
Wawl schreef op 01-05-2003 @ 13:22:
Waarom ga je dan niet een stapje verder? Waarom zoen je niet eens met haar? Ik heb nl het gevoel dat ze een beetje bang is om het initiatief te nemen en dan zou betekenen dat jij dit moet doen.
nou dat idee heb ik niet. Want zoals ik al zei had ik mijn arm om haar heen gelegd, en daar deed ze niks tegen...maar ze gaf er ook geen echte reactie op dus het kwam op mij wat ongeinteresseerd over...maarja dat soort dingen merk je aan van die kleine dingetjes die niet te omschrijven zijn...maarja ik merk het wel als ik haar nog eens spreek
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 11:14
Verwijderd
niet dus
Met citaat reageren
Oud 02-05-2003, 17:37
Kleintjeyakult
Kleintjeyakult is offline
Citaat:
NoMercy285 schreef op 02-05-2003 @ 12:14:
niet dus
niet?
Oud 03-05-2003, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Denyse schreef op 02-05-2003 @ 18:37:
niet?
mja, ik heb het er nog met haar over gehad, en ze ziet er gewoon niet meer in dan vriendschap, ook niet na een tweede afspraakje. Maarja dat zal wel expres een beetje zachtjes zijn uitgedrukt...
Met citaat reageren
Oud 03-05-2003, 12:06
Denise84
Denise84 is offline
gecompliceerd hè, vrouwen

Iemand gewoon leuk vinden en het fijn vinden als hij je aanraakt, wil nog niet zeggen dat je verliefd bent en gebonden wil zijn.
Reageren

Regels voor berichten