Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ik heb je een pm gestuurd ![]() |
![]() |
|
![]() |
Jup, je moet toch wat doen online. En Faeries zijn gewoon een puik ras bij dat spel.
|
Verwijderd
|
Ik heb een vriendin, en die heeft een broer en hij ook weer een vriend.. en die laatste twee dachten eerst dat ik echt Pebbles heette, in plaats van Peggy.. en toen gingen meer mensen me zo noemen.. en ik was in die tijd ook net op zoek naar een nickname, dus toen heb ik die maar genomen
![]() |
![]() |
|
Die Happy is een band... waar ik de muziek erg goed van vindt...maar het zou ook een goed levensmotto kunnen zijn...als in Die Happy...zorg dus dat je vrolijk sterft en alles uit je leven haalt....beetje vergezocht maar goed
![]()
|
een vriendijn vanmij heet ghislaine(met een g) en in breda hep j zon winkel waar eeen grote g op de muur staat en we liepen eerst daar en toen vertelde ze dat ze vroeger dacht dat die g voor haar was. ik zei zo: nee das natuurlijk de G van merel(andere vriendin) haha gerel waarop zij weer zei nee dat is de g van gadwiga(ik heet int echt jadwiga) neej GADJE hahahahahahahahahahahaha en sinds dien heet ik Gadje en das al bijna 3jaar zo.
![]() |
![]() |
|
Euhm....Hydraulic Funk zijn de producers die samen met afrika bambaataa de 1e (1 van de 1e) Nikefreestyle reclame maakten.
Die met die beat die gemaakt was uit piepjes van basketballschoenen en stuiterende basketballs. En t geeft wel een beetje mijn huidige muziekkeuze weer ofzo. Funky maar Hydraulic(oke niet hydraulische muziek, maja dat klinkt gewoon cool, hydraulic). Oke dat laatste slaat dus eigenlijk nergens op.....hydraulische muziek.....wat een term....maja ik vond het een coole naam......
|
Tja.. ik was nogal inspiratieloos. Fringe is engels voor 'ponyhaar' en aangezien mijn knalrode pony nogal opvallend is.. dat dan maar.
|
Verwijderd
|
Toen ik hierover op kantine begon kreeg ik meteen een hoop gezeik naar mn kop dat ik origineel moest zijn
![]() Mijn nickname van in den beginne. Zodra ik internet had, was ik Mutant, diegenen die hier 5 jaar geleden op de chat zaten, zouden mij moeten kunnen herkennen want toen hing ik hier ook best vaak rond. Mutant staat voor hoe anderen mij zien, hoe ik mij soms ten opzichte van anderen zie en soms ben ik gewoon liever een Mutant dan een mens. Ik leef niet meer in de waanvoorstelling dat ik de enige ben en zo ontzettend anders ben, maar in mijn omgeving voel ik me nog steeds vaak een freak/mutant/schizo/... Mutant zal het wel voor altijd blijven (en anders had Dobermann mij na 4 jaar niet meer herkend ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Veranderen van Forumnaam Questionmark | 226 | 05-06-2004 09:21 | |
De Kantine |
Ik ben nieuw hier. Inbraak | 33 | 24-01-2004 16:15 | |
De Kantine |
(hoe goed) kennen jullie elkaar?? guess what | 40 | 04-06-2003 09:10 | |
Algemene schoolzaken |
wanneer ben je student? matrix21 | 104 | 11-04-2003 08:12 | |
Lifestyle |
*Lifestylers Verkiezing, the New Edition* - Es&Biertje - | 345 | 16-08-2002 16:49 | |
De Kantine |
hoeveel mensen van het forum ken je IRL? Boogie | 79 | 02-08-2002 17:13 |